آرتور آلن: در حالی که ما با عجله به سمت coronavirus واکسن در اینجا چیزی است که علم به ما بگویید

اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای به ناقص آمریکا در پاسخ به کروناویروس همه گیر آن این است: نسبتا بالا بودن تعداد م

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای به ناقص آمریکا در پاسخ به کروناویروس همه گیر آن این است: نسبتا بالا بودن تعداد موارد جدید تشخیص داده روزانه — به سمت بالا 20,000 — آن را آسان تر برای آزمایش واکسن جدید.

برای تعیین اینکه آیا یک واکسن جلوگیری از بیماری در این مطالعه افراد نیاز به معرض پاتوژن به عنوان آن را به گردش در جامعه است. بازگشایی اقتصاد خواهد شد به احتمال زیاد در نتیجه سریع تر گسترش coronavirus و در نتیجه فرصت های بیشتر برای آزمایش یک واکسن این اثر در محاکمه افراد است.

تحت یک پیشنهاد مورد بحث توسط یک کمیته تنظیم توسط موسسه ملی سلامت هر یک از چهار یا پنج تجربی واکسن خواهد بود آزمایش در مورد 20,000 محاکمه شرکت کنندگان با گروه دارونما 10000 برای هر واکسن. برخی از 50 ایالات متحده مراکز پزشکی — و شاید به تعداد مساوی در خارج از کشور — آیا شرکت در این آزمایشات است.

در مه 18, مدرن, بیوتکنولوژی شرکت, گزارش نتایج امیدوار کننده در اولین هشت نفر از 45 نفر ثبت نام اولیه آزمون ایمنی و پاسخ ايمنی به واکسن. تحلیلگران نسبت 900 نقطه پرش در داو که روز حداقل تا حدودی به این اطلاعات اولیه خیلی مشتاق هستند سرمایه گذاران برای هر نشانه ای از پیشرفت در تلاش ها برای کنترل این بیماری همه گیر.

مدرن در حال اجرا است حیوانی و انسانی و مطالعات به طور همزمان و قصد دارد به سرمایه گذاری صدها میلیون دلار برای ساخت آزمایشگاه که در آن واکسن تولید خواهد شد و حتی قبل از آن تایید شده است. غذا و دارو در مارس 12 وعده داده شده یک بررسی سریع از مدرن را واکسن که با این نسخهها کار با تزریق قطعات مصنوعی RNA ویروسی به بدن برای تحریک پاسخ ایمنی به ویروس.

به سرعت در حال توسعه واکسن به صورت گسترده آزمایش در تابستان امسال چشمگیر است قطعا در مقایسه با کشور ناکافی تاخیر در پاسخ به ارائه coronavirus تست و PPE به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

هنوز هم بسیاری از دانشمندان ابراز شک و تردید در جدول زمانی فوق العاده خطرناک مطرح شده توسط برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت که می گویند که 100 میلیون دوز از واکسن می تواند در دسترس خواهد بود در ماه نوامبر. حتی به طور معمول هوشیار Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: یک کمیته مجلس سنا در آوریل 12 که یک واکسن می تواند به اثبات رسیده ایمنی و اثر بخشی آن.

در حال اجرا یک آزمایش از اندازه و سرعت فکر توسط NIH خواهد بود بسیار زیاد انجام است. فقط راه اندازی مکان محاکمه و گرفتن رضایت مشترک و فرم های ورود اطلاعات به شکل معمولا ماه طول می کشد. ثبت نام 30000 نفر برای یک واکسن آزمایشی یک چالش بزرگ است.

علاوه بر این تعریف موفقیت در یک واکسن علیه COVID-19 خواهد بود و هیچ موضوع ساده ای نیست. به عنوان دانشمندان طراحی واکسن محاکمه آنها اول باید به مجموعه ای از "ک" است که تعیین موفقیت یا شکست است. مرگ ؟ طول بیماری است ؟ بستری? تعداد روز است که در آن یک موضوع عفونی است?

اگر کمی وجود دارد که ویروس در گردش که در آن آزمایشی در حال اجرا حتی یک مطالعه گسترده خواهد اثبات هر چیزی. از سوی دیگر اگر یک واکسن آزمایشی آغاز شده بود در اوایل ماه آوریل در شهر نیویورک که در آن حدود 10 ، 000 مورد در روز گزارش شد و برای هفته ها از 30 ، 000 شرکت کنندگان می شده اند مقدار زیادی نشان می دهد که آیا واکسن محافظت در برابر بیماری است.

در تمام احتمال, بزرگ NIH محاکمه خواهد شد تمرکز بر میزان عفونت و همچنین علائم بالینی مانند تب و سرفه. برای کشف این که آیا این واکسن مانع از بیماری شدید است که نسبتا نادر است که سخت تر است. COVID-19 با توجه به یک حساب کشد حدود 0.6 درصد از کسانی که آلوده به آن در حالی که شاید شش بار است که بسیاری از نیاز به بستری شدن در بیمارستان.

افرادی که در یک دادگاه داده خواهد شد و دستورالعمل روشن برای محافظت از خود در برابر عفونت از طریق اجتماعی فاصله ماسک صورت مکرر دست شستن و.... است که کاهش تعداد افراد آلوده در طول مطالعه.

"شما می خواهم که به درخواست همه مردم ثبت نام در دادگاه به رعایت بهداشت می گوید:" پل Offit مدیر واکسن مرکز آموزش کودکان در بیمارستان کودکان فیلادلفیا است. "شما نمی خواهید به آنها را دریافت کنید — اما شما انجام دهد."

زمانی که جوناس سالک اعلام کرد که موفق آزمایشی از واکسن فلج اطفال در سال 1955 ملت جشن یک واکسن است که می تواند عملا از بین بردن مرگبار بیماری های عفونی یک شبه. جدید کروناویروس واکسن ممکن است ارائه این نوع از موفقیت یک شبه. به جای آن ممکن است بیشتر شبیه به واکسن آنفولانزا را کاهش می دهد خطر یا شدت بیماری اما نیاز به یک شات جدید در هر سال.

واکسیناسیون 20 ، 000 نفر در یک دادگاه می تواند نشان دهد که آیا یک واکسن است که به وضوح خطرناک برای یک جامعه است. اما زمانی که 200 میلیون دریافت واکسن کمتر عوارض جانبی می تواند هزاران نفر. Botched دسته از واکسن فلج اطفال منتشر شده پس از سالک را محاکمه به طور دائم فلج 200 نفر کشته و 10. اوایل واکسن سرخک ایجاد می شود ده ها هزار نفر از موارد از قبر بیماری در 1960s.

موریس Hilleman واکسن پایونیر که توسعه موفق واکسن سرخک ، اریون و هپاتيت A و B و بیماری های دیگر, یک بار گفت که او هرگز نفس آه امداد "تا اولین 3 میلیون دوز" تحویل داده شده بود.

مشکلات غیر منتظره به طور طبیعی bedevil سریع rollouts به عنوان این یکی تقریبا قطعا به عنوان ملت جستجو برای یک راه برای بررسی یک بیماری همه گیر است که کشتن ده ها هزار نفر از آمریکایی ها و فلج اقتصاد است. اما به عنوان گرگوری لهستان رهبر مایو کلینیک واکسن تحقیقات به من گفت: "وجود یک irresolvable تنش از سرعت در مقابل ایمنی است."

آرتور آلن است که یک ویرایشگر برای قیصر سلامت اخبار که منتشر کالیفرنیا Healthline یک سرمقاله مستقل خدمات کالیفرنیا مراقبت های بهداشتی پایه و اساس است. او همچنین نویسنده از "واکسن: در بحث داستان پزشکی بزرگترین نجات دهنده زندگانی." او نوشت: این قطعه برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب