جیز' مک گوایر جریمه پس از شفاعت هیچ مسابقه به رفتار آشوبگرانه شارژ

ویکی FLA.—Toronto Blue Jays گیر ریس مک گوایر التماس کرد هیچ مسابقه به رفتار آشوبگرانه شارژ — دوم-رشته تخطی از

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

ویکی FLA.—Toronto Blue Jays گیر ریس مک گوایر التماس کرد هیچ مسابقه به رفتار آشوبگرانه شارژ — دوم-رشته تخطی از قانون و پرداخت جریمه بالغ بر 500 دلار (ایالات متحده) ناشی از یک حادثه در فلوریدا در ماه فوریه گذشته.

او تمپا مبتنی بر وکیل وس Trombley تایید تقاضای دوشنبه و گفت: در مورد حل و فصل شد در هفته گذشته.

مک گوایر اصل رو زشت قرار گرفتن در معرض اتهام پس از معاونان اعزام شدند به یک مرکز خرید با پارکینگ در Dunedin, on Feb. 7 گزارش زیر که یک مرد نشسته در داخل یک SUV شد افشای خود را با توجه به Pinellas County, کلانتر, انتشار اخبار.

نمایندگان گفتند که صحبت با مک گوایر که co-operative و نه آن را تکذیب می کند.

او متهم به تخطی از قانون تعداد از قرار گرفتن در معرض از اندام های جنسی داده شد توجه به نظر می رسد در دادگاه گرفته نشده بود به زندان است.

شارژ شد و بعد از آن کاهش می یابد به رفتار آشوبگرانه و به طور رسمی فرآوری پنجشنبه گذشته با توجه به Pinellas County Clerk از مدار دادگاه و حسابرسی ،

جیز آبی که در یک بهار-مجتمع آموزشی در Dunedin, با انتشار بیانیه ای در ماه فوریه گفت که آنها آگاه بودند بازداشت اما این تیم و این بازیکن انجام طرح نظر بیشتر.

مک گوایر است در درجه اول به عنوان یک پشتیبان گیر در بخشهایی از دو فصل با آبی جیز. او دعوت شده بود به این تیم در تابستان اردوگاه های آموزشی در تورنتو جلوتر از 60 بازی فصل به طور منظم میله میله برای شروع جولای 23 یا 24.

انتخاب شده توسط پیتسبورگ با 14th کلی انتخاب 2013 MLB پیش نویس مک گوایر به دست آورد تورنتو در سال 2016 تجارت با دزدان دریایی است. پارچ Francisco Liriano و outfielder هارولد رامیرز همچنین پیوست Blue Jays در مقابله با پارچ جلب Hutchison رفتن به پیتسبورگ.

مک گوایر خود را بزرگ-لیگ اولین بازی با بلو جیز در سال 2018 ظاهر می شود در 14 بازی این فصل. 25 سال سیاتل بومی در 30 بازی سال گذشته بود و انتظار می رود به تقسیم وظایف در پشت صفحه در این فصل با دنی یانسن.

در 44 حرفه ای, بازی مک گوایر یک .297 طور متوسط پنبه حلاجی شده با هفت خانه اجرا می شود و 15 RBIs.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب