Cantwell اصلاح روکش تلاش برای حمله به هانفورد پاکسازی پول برای سلاح های نظامی - Fri, 03 Jul 2020 PST

یک لایحه در مجلس سنا محروم شده ارائه اجازه می دهد پول برای هانفورد پاکسازی و تحقیقات در آزمایشگاه ملی شمال غرب

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

یک لایحه در مجلس سنا محروم شده ارائه اجازه می دهد پول برای هانفورد پاکسازی و تحقیقات در آزمایشگاه ملی شمال غربی اقیانوس آرام به siphoned به پرداخت هزینه برای این کشور زرادخانه سلاح های هسته ای.

زبان اجازه می دهد وزارت دفاع کنترل خود را بر بخش انرژی در بودجه درج شده بود به دفاع ملی مجوز عمل برای 2021 سالانه بودجه نظامی است که لایحه سناتور تمایلی به رای دادن در برابر.

مجلس سنا روز سهشنبه به اتفاق آرا به تصویب رسید اصلاح اسپانسر شده از طرف سنسور. Joe Manchin D-W. V. ماریا Cantwell, D-شستشو.

هر دو مجلس سنا در انرژی و منابع طبیعی کمیته بود که مشورت با کمیته نیروهای مسلح سنا در زمانی که به آن اضافه شده کنترل بودجه ارائه به مجلس سنا لایحه Cantwell گفت.

"ما خیلی خوشحال است که ما قادر به متوقف کردن تلاش برای غصب غیر نظامی کنترل سلاح های هسته ای صرف و حمایت از بخش انرژی سرمایه گذاری برای بحرانی زباله های هسته ای پاکسازی برنامه های" Cantwell گفت.

Manchin و Cantwell درخواست ناموفق برای مسلح خدمات کمیته رهبری به حذف این ماده قبل از اصلاح و تصویب شد.

"تامین بودجه برای هانفورد پاکسازی یک مبارزه دشوار در هر سال و بدون بهداشت ، Cantwell رهبری بر این, آن می تواند تبدیل به حتی سخت تر است" گفت: David Reeploeg معاون رئیس جمهور برای برنامه های فدرال برای سه شهر شورای توسعه.

او اعتبار Cantwell, Manchin و بهداشت ، پتی موری, D-بشویید. با کار سخت برای به دست آوردن این موضوع حل و فصل شود.

این لایحه که وزیر انرژی دن Brouillette نیز مخالف اجازه داده اند سلاح های هسته ای شورای جدید را به مجموعه پیشنهادی بودجه سطوح برای برنامه سلاح های هسته اگر آن را دوست ندارد بودجه ارائه شده توسط وزیر انرژی. ملی امنیت هسته ای دولت (NNSA) تحت سازمان حفاظت محیط زیست.

پول اضافی برای NNSA سلاح های هسته ای برنامه ها را از دیگر قطعات پیشنهادی سازمان حفاظت محیط زیست بودجه مانند پاکسازی محیط زیست در برنامه های هسته ای مانند سایت هانفورد و تحقیقات در آزمایشگاه های ملی مانند PNNL در ریچلند.

سلاح های هسته ای شورای ساخته شده است عمدتا وزارت دفاع مقامات که فاقد دولت در سطح قدرت انرژی ،

انرژی جوامع داد ائتلافی از دولت های محلی در نزدیکی DOE سایت نام آن را "یک بازی با حاصل جمع صفر برای دفاع از بودجه" که تقریبا به طور قطع قطع پاکسازی محیط زیست و دیگر هزینه های بدون وزیر انرژی ورودی.

Cantwell توافق اجازه می دهد آن را به "حمله" سازمان حفاظت محیط زیست پول است.

"من باور نمی کنم که سلاح های هسته ای شورای درک می کند وزارت انرژی را اولویت" Cantwell گفت. "چگونه می تواند از آنها ؟ آنها نشستن در هر یک از جلسات به صورت ملی labs یا زباله پاکسازی?"

این لایحه همچنین می توانست حذف تقسیم قدرت بین ارتش و وزارت انرژی مجموعه ای که سازمان حفاظت محیط زیست پیشرو به کمیسیون انرژی اتمی شروع به نظارت بر پلوتونیوم تولید در سال 1946 در هانفورد هسته ای رزرو در نزدیکی Richland.

وزارت دفاع فرستادن موشک و هواپیما که تحویل کلاهک هسته ای و سازمان حفاظت محیط زیست از طریق NNSA تولید و پادمان کشور ذخایر سلاح های هسته ای.

متمم قانون اساسی تصویب شده توسط سنا را تضمین می کند وزیر انرژی حفظ اقتدار بیش از بودجه پیشنهادی سازمان حفاظت محیط زیست.

از آن محافظت غیر نظامی کنترل سلاح های هسته ای توسعه است.

آن را حفظ سیستم همکاری بین سازمان حفاظت محیط زیست وزارت دفاع و سلاح های هسته ای شورای اسلامی در بودجه بندی برای سلاح های هسته ای.

آن را نیز ترویج شفافیت نیاز است که سلاح های هسته ای شورای, توصیه برای سلاح های هسته ای بودجه گنجانده شود به عنوان یک پیوست به بودجه نهایی درخواست داده شده توسط وزیر انرژی به کنگره است.

این هسته ای هانفورد رزرو این کشور بزرگترین هسته ای دفاع پروژه پاکسازی. حدود 2.5 میلیارد دلار سالانه صرف پاکسازی از 580-مایل مربع سایت.

آن است که آلوده به رادیواکتیو و خطرناک دیگر زباله های شیمیایی از گذشته تولید پلوتونیوم از جنگ جهانی دوم از طریق جنگ سرد برای ملت ایران برنامه سلاح های هسته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن