محلی بیس بال standouts سر فصل کالج در تگزاس مسابقات - شنبه, 06 Jun 2020 PST

آن بوده است عجیب و غریب آشنا و خوش آمدید تجربه برای واشنگتن shortstop Kodie Kolden و Boise State پارچ استو Fle

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

آن بوده است عجیب و غریب آشنا و خوش آمدید تجربه برای واشنگتن shortstop Kodie Kolden و Boise State پارچ استو Flesland.

Kolden سابق دریاچه شهر بالا standout درد آستر این هفته به زمین زیر کشت و خود.

Flesland سابق Mt. Spokane standout پرتاب fastballs به زندگی batters.

طولانی ترین هفتم-زمین باز یافته کشش از حرفه خود – یک کالج فصل متوقف در ماه مارس توسط coronarirvus همه گیر – به پایان رسیده است.

اما از سرگیری بیس بال آمد با چند هشدارهای برای دو Inland Northwest محصولات ویژه 2000 مایل سفر.

Kolden و Flesland در Bryan تگزاس به عنوان بخشی از سه روز و چهار تیم دانشگاهی تابستان بیس بال دعوتی یک مسابقات پخش ESPN و pay-per-view که نتیجه پنج شنبه شب.

برای اولین بار در سطح کالج بیس بال بازی های انجام شده پس از مارس ویژه بازیکنان به نمایندگی از بیش از 70 NCAA بخش مدارس بسیاری به امید گرفتن در مقابل حرفه ای تر پیشاهنگی قبل از این ماه MLB پیش نویس است.

"این فوق العاده سرگرم کننده بازی با بچه ها" گفت: Kolden که آغاز شده و 12 بازی به عنوان یک دانشجوی سال دوم در WSU کوتاه فصل "و در واقع به بازی با افراد دیگر است."

بدون فن خواهد بود و مجاز به حضور در این بازی ها یک اندازه گیری برای کمک به سرعت گسترش بیماری. Texas state حکم اجازه می دهد تا بازی به بازی می شود تحت یک سری از اجتماعی فاصله و تست دستورالعمل.

هر بازیکن مربی و کارکنان عضو که وارد محل مسابقات جمعه لازم بود برای انجام یک سری از آزمایشات برای تشخیص پتانسیل coronavirus عفونت و آنتی بادی ها از جمله بینی گرد و خاک و آزمایش خون.

همه آنها نیاز به صبر کنید 24 ساعت – جدا شده – در هتل خود را تا زمانی که نتایج آزمون به پایان رسید.

"من قادر به زمین برای دوستان بازگشت به خانه در اسپوکن به نگه داشتن بازوی من در شکل اما هیچ فعالیت های تیم گفت:" Flesland که تجربه کوتاه دانشجوی سال اول فصل است. "پس از این مسابقات است که قطعا هیجان انگیز است.

"سطح بالا وجود دارد مربیان در اینجا, و من امیدوارم که به تعداد زیادی یاد بگیرند.

Kolden عضو تیم وحدت مدیریت سابق MLB جانباز پارچ و مربی LaTroy هاوکینز.

Flesland تیم استقلال led توسط Jorge هرناندز یک مدیر در میامی مارلینز' سیستم مزرعه.

این مسابقات دو تیم – تیم آزادی و تیم آزادی – موفق ترتيب توسط Seattle Mariners عملکرد مربی استیو هکت و سابق MLB جانباز جلب Sutton.

Kolden نزدیک شد ممکن است در مورد امکان pf بازی در این مسابقات است. او به خارج از مدرسه را رعایت دفتر برای دیدن اگر او اجازه داده می شود به بازی بدون تاثیر خود را واجد شرایط با توجه به تازگی این رویداد و شرایطی است که در نهایت آن را ایجاد.

"(WSU) به من گفت بله و چون آنها واقعا نمی شد با اطمینان در مورد آنچه که قرار بود" Kolden گفت. "من به تازگی کامل go-ahead بازی و رهبری را در اینجا."

دو سال شروع infielder ارسال شده .256 طور متوسط پنبه حلاجی شده در 13 بازی این فصل را با شش RBIs ٬ یک پایه و دو اجرا می شود.

زیر سال اول WSU مربی برایان سبز Kolden کرد لیک سیتی پیروزی یک دولت عنوان در سال 2016 معتقد است تیم او بود در راه خود را به یاد ماندنی یک سال چرخش.

در 2019 در Cougars به پایان رسید 11-42-1. قبل از سال 2020 فصل لغو شد آنها 9-7.

"که قطعا مکیده. دشوار بود و تنها بازی از 16 بازی به ویژه هنگامی که ما به یک شروع خوب" Kolden گفت.

Flesland گفت: Boise State مربی به او گفت در مورد مسابقات در ماه گذشته. او تصمیم دو هفته پیش به تگزاس سفر هنگامی که او پاک شد توسط BSU این انطباق ،

"من در خانه خسته شد بنابراین من آماده بود برای رفتن" Flesland گفت.

پس از ارسال یک 0.19 عصر در Mt. Spokane در همه امور خارجه 2019 فصل 6-پا-4 Flesland یک کمک فوری در BSU ظاهر می شود در چهار بازی با دو شروع می شود. او رفت 1-1 با 3.38 عصر.

Boise State یک سال اول بیس بال برنامه آغاز شده 9-5 قبل از فصل لغو شد.

"این بود" Flesland گفت. "ما شروع به آمده واقعا هم به عنوان یک تیم قبل از فصل به پایان رسید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن