حل و فصل اعلام کرد که در طرح دعوی در دادگاه فدرال از Spokane شهرستانها بیش از آلودگی آب - Wed, 24 Jun 2020 PST

طرح دعوی در دادگاه واصل شده توسط شهر اسپوکان در برابر تولید یک ماده شیمیایی سرطان زا که در ادامه به صافی به Sp

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

طرح دعوی در دادگاه واصل شده توسط شهر اسپوکان در برابر تولید یک ماده شیمیایی سرطان زا که در ادامه به صافی به Spokane رودخانه بخشی از جهانی حل و فصل اعلام کرد روز شنبه بالغ بر میلیاردها دلار است.

Bayer AG به دست آورد که این شرکت مونسانتو در سال 2018 اعلام کرد آن را حل و فصل پرونده های حقوقی ثبت شده در سراسر کشور از جمله اسپوکن طرح دعوی در دادگاه ادعا مداوم آلودگی polychlorinated biphenyls یا PCBs. که طرح دعوی در دادگاه های اصل واصل در سال 2015 برنامه ریزی شده بود به رفتن به دادگاه ماه آینده در ریچلند. بایر پرداخت خواهد شد کمی کمتر از 11 میلیارد دلار برای حل و فصل مناسب از جمله اختصاص 95 میلیون به آدرس PCB آلودگی در واشنگتن وزارت امور خارجه با توجه به انتشار اخبار از این شرکت حقوقی بارون و باد است که رسیدگی به دادخواهی برای شهرستان Spokane.

"این ملی قطعنامه ای را امداد رسانی به کسانی که در نهادهای عمومی که عمل سروصدا سیستم هستند و در مواجهه با محیط زیست نظارتی سفارشات مربوط به بورد مدار چاپی که به نوبه خود کمک خواهد کرد که حفاظت از زنده ماندن طولانی مدت آمریکا در آبهای گفت:" اسکات Summy سهامداران با این شرکت در بیانیه ای.

شهرستان اسپوکن همراه با چهار نفر دیگر اشخاص با اجازه به تخلیه فاضلاب به Spokane رودخانه در وسط آنچه که تبدیل به یک فرایند پیچیده به مجموعه ای استاندارد برای PCB محدودیت در فاضلاب. این شهر به فروش می رسد $200 میلیون دلار در آنچه شناخته شده به عنوان اوراق قرضه سبز در سال 2014 به جمع آوری پول برای پروژه های ساخت و ساز در نظر گرفته شده برای کاهش میزان آلاینده ها است که جریان به طور مستقیم به داخل رودخانه از جمله عظیم زیرزمینی مخازن به دام اجرا کردن و افزایش فیلتراسیون در شهرستان تصفيه خانه فاضلاب شمال غربی شهر.

این پروژه در مراحل پایانی هستند اما دیگر اولویت های این شهرستان شناسایی و برای کاهش بیشتر اجرا کردن. که شامل یک سیستم برای درمان سروصدا که می افتد در نوار شمالی Spokane.

بایر در بیانیه ای گفت که این شهرک پرداخت می شود در دو 5 میلیارد دلار اقساط یک سال جاری و سال آینده است. تعادل پرداخت می شود در سال 2022.

"همانطور که ما برای قرار دادن این مهم دادخواهی پشت سر ما بایر می توانید یک دوره برای آینده و مقابله با چالش های جهانی ما در هر دو سلامت و تغذیه – نه تنها امروز که ما مقابله با COVID-19 pandemic بلکه در دراز مدت که ما کار را برای بهبود کیفیت زندگی برای رشد و پیری جمعیت برآورد 10 میلیارد نفر تا سال 2050" گفت: ورنر Baumann, مدیر ارشد اجرایی بایر, در بیانیه ای.

این داستان در حال توسعه و به روز خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن