FBI در خدمت حکم در سن. ریچارد با مته سوراخ کردن در تحقیق و تفحص از سهام فروش مربوط به کروناویروس - Wed, 13 May 2020 PST

واشنگتن – فدرال عوامل کشف و ضبط یک تلفن همراه متعلق به برجسته حزب جمهوری خواه و سناتور در شب چهارشنبه به عنوان

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

واشنگتن – فدرال عوامل کشف و ضبط یک تلفن همراه متعلق به برجسته حزب جمهوری خواه و سناتور در شب چهارشنبه به عنوان بخشی از وزارت دادگستری تحقیقات در مورد بحث معاملات سهام او به عنوان رمان کروناویروس اولین زده متحده, قانون اجرای رسمی گفت.

سناتور. ریچارد با مته سوراخ کردن کارولینای شمالی, رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا تبدیل بیش از تلفن خود را به عوامل پس از آنها در خدمت یک حکم جستجو در مجلس در محل اقامت خود در منطقه واشنگتن رسمی گفت: صحبت کردن در خواست نامش فاش نشود به بحث در مورد اجرای قانون و عمل است.

تشنج نشان دهنده قابل توجهی تشدید تنش در این تحقیقات به این که آیا با مته سوراخ کردن نقض قانون جلوگیری از اعضای کنگره از معامله در خودی اطلاعات آنها جمع آوری شده از رسمی خود را کار می کنند.

برای به دست آوردن یک جستجو در حکم ماموران فدرال و دادستان باید متقاعد کردن قاضی آنها را علت احتمالی به این باور جرم شده است. قانون اجرای رسمی گفت: وزارت دادگستری بررسی با مته سوراخ کردن ارتباطات خود را با کارگزار.

چنین حکم خدمت در یک سناتور ایالات متحده نیاز به تایید از بالاترین رتبه از وزارت دادگستری است و یک قدم است که نمی خواهد به آرامی باید گرفته شود. Kerri Kupec, یک سخنگوی وزارت دادگستری کاهش یافته است به نظر.

دوم اجرای قانون رسمی گفت: ماموران FBI خدمت کرده حکم در روزهای اخیر در اپل برای به دست آوردن اطلاعات از با مته سوراخ کردن در حساب آیکلاد و گفت: عوامل با استفاده از اطلاعات به دست آمده از این شرکت مستقر در کالیفرنیا به عنوان بخشی از شواهد استفاده می شود برای به دست آوردن حکم برای سناتور تلفن.

با مته سوراخ کردن فروش درصد قابل توجهی از سهام خود را نمونه کارها در 33 مختلف معاملات در فوریه. 13 فقط به عنوان کمیته دریافت روزانه coronavirus جلسات و یک هفته قبل از بازار سهام به شدت کاهش یافته است. خیلی از سهام به سرمایه گذاری در کسب و کار است که در هفته بعدی بودند ضربه سخت ياوه بازار است.

با مته سوراخ کردن و دیگر سناتورهای دریافت جلسات از آمریکا و مقامات بهداشت عمومی قبل از فروش سهام.

یک سخنگوی اف بی آی بازگشت نیست پیام های تلفن به دنبال نظر. سخنگوی بورر کاهش یافته است به نظر. با مته سوراخ کردن است گفت که او قصد ندارد به اجرا برای انتخاب مجدد در سال 2022.

با مته سوراخ کردن است فروش – که علنا افشا در محدوده – به مبلغ بین $628,000 و $1.72 میلیون. در این معاملات سهام شد و اولین گزارش ProPublica.

پس از فروش علنی شد بورر گفت که او از سنا کمیته اخلاق به نقد و بررسی آنها.

با مته سوراخ کردن است نه تنها سناتور که زیر آتش برای آزادسازی سهام به عنوان ویروس نزدیک ایالات متحده است.

در اواخر فوریه و اوایل مارس دیابت کلی Loeffler, R-Ga., به فروش سهام با ارزش در بین $1.25 میلیون و 3.1 میلیون دلار در شرکت هایی که بعد از آن کاهش یافته است به طور قابل توجهی از جمله اکسون موبیل. او همچنین به خرید سهام در Citrix که باعث می شود telework نرم افزار.

Loeffler که منصوب به صندلی خود برای پر کردن جای خالی و چهره انتخابات در اواخر سال جاری گفت: پس از فروش شد که او و همسرش خواهد divest تمام سهام فردی.

با مته سوراخ کردن حامیان دیرین از برنامه های فدرال مسئول برخورد با یک بیماری همه گیر نشسته در دو مجلس سنا کمیته کردم که اوایل جلسات در coronavirus – هوش کمیته و کمیته مجلس سنا که دسته مسائل مربوط به سلامت.

سلامت کمیته دریافت یک جلسه توجیهی در ویروس Feb. 12 یک روز قبل از معاملات سهام.

همان روز با مته سوراخ کردن خود را فروخته و سهام با مته سوراخ کردن برادر در قانون جرالد Fauth به فروش می رسد بین $97,000 و $280,000 به ارزش شش سهام با توجه به اسناد ثبت شده با دفتر دولت اخلاق است. Fauth خدمت ملی میانجیگری هیئت مدیره فراهم می کند که میانجیگری برای اختلافات کارگری در حمل و نقل هوایی و صنایع ریلی.

با مته سوراخ کردن را رد کرده است هماهنگی تجارت با برادر خود را در قانون است.

در سال 2012 در کنگره ممنوع است نمایندگان مجلس از اقدام در هوش آنها یاد بگیرند که به دلیل موقعیت ممتاز خود را مانند جلسات با بالا سطح مقامات فدرال.

تحت سهام, عمل, نمایندگان مجلس ملزم به افشای خود را در بازار سهام فعالیت هستند اما هنوز مجاز به سهام خود حتی در صنایع آنها ممکن است نظارت.

قانون تصویب مجلس سنا در سال 2012 در یک 96-3 رای دادن. در میان این سه سناتور به مخالفت با این لایحه بود با مته سوراخ کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب