صدای سکوت: بیس بال فکر کردن به آینده به سکوت استادیوم

تام مورفی تبدیل شده است تا حدودی از آنلاین احساس در طول بیس خاموش شدن به صورت آرایه ای از تمرینات Seattle Mari

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

تام مورفی تبدیل شده است تا حدودی از آنلاین احساس در طول بیس خاموش شدن به صورت آرایه ای از تمرینات Seattle Mariners' شکارچی پست در Instagram از خانه اش در شمال ایالت نیویورک است.

در حالی که ماندن در شکل یک اولویت مورفی همچنین فکر کردن به آینده. همانطور که در چگونه بازی استراتژی ممکن است نیاز به تغییر اگر تیم را به بازی در خالی استادیوم.

"این رفتن به یکی از آن چیزهایی است که آن را به اضافه کردن برخی از جنبه های مختلف به بازی" مورفی گفت.

هر زمان که بیس بال می گرداند پس از تاخیر ناشی از کوروناویروس همه گیر وجود دارد یک عنصر است که ممکن است به بازی می آیند هرگز مانند قبل: صدای سکوت.

شکاف بت و پاپ از دستکش ممکن است طنین انداز غنی و عمیق اکو که فراخوانی نوستالژی از این بازی — به روز از بازی در مقابل فقط خانواده و دوستان خود در لیگ کوچک یا زمانی که بلندترین صداهای بودند پینگ بت آلومینیوم و یک overzealous پدر و مادر است. اما آرام ballpark را نیز به معنی شدید خروج برای ورزشکاران حرفه ای عادت کرده اند به خروش جمعیت.

"این رفتن به عجیب و غریب وجود دارد هیچ تردیدی در مورد آن. آن را می شود بسیار عجیب و غریب است. ما استفاده می شود به داشتن طرفداران در غرفه" واشنگتن مدیر دیوی مارتینز گفت. "من شده است در بیس بال حرفه ای از سال 1983. این خواهد بود که برای اولین بار. این خواهد بود که برای اولین بار من است. حتی در جزئی لیگ ما تا به حال طرفداران. این قلمرو جدید است برای بسیاری از ما, اما آن را به بخشی از آن اگر ما آغاز شده است."

الدین از سر و صدا همراه با بیس بال است که در اصل یک پوشش عامل. آن می تواند فقط کلی سوفل از جمعیت درگیر در مکالمه عادی بودن موسیقی پمپ از طریق ورزشگاه صوتی بین زمین و یا موجی از سر و صدا پس از یک به خصوص هیجان انگیز بازی است.

در مورفی مورد او نگرانی در مورد آنچه که یک خمیر ممکن است قادر به شنیدن فقط اینچ دورتر از جایی که او مجموعه.

ظریف جنبش توسط شکارچی به هدف در محل مناسب و قاب صفحه اصلی قطعه حیاتی از موفقیت برای یک پارچ. مورفی نگرانی است که بدون عادی soundtrack یک ورزشگاه خواهد شد و حرکات او بود بیش از حد آشکار و اجازه می دهد در مورد به کشف کردن که در آن زمین ممکن است واقع شده است ؟

"این چیزی است که من مطمئن هستم که مردم واقعا فکر بیش از حد" مورفی گفت. "اما آن را در ذهن من و فقط فکر کردن در مورد چگونه بسیاری از نقاط در حال رفتن به با توجه به دور آن نوع از ترسناک برای کوزه فقط به خاطر این که بدیهی است بخش عظیمی از خود بازی است فرمانده مکان های مختلف بدون hitter وظیفه دانستن.

"و من قطعا نگران است که وضعیت کمی," او گفت:.

هنوز هم با این انتظار که بازی خواهد بود, تلویزیون تنها برای شروع فقدان ورزشگاه سر و صدا می تواند به یک موضوع. بحث شده است که فیلتر نشده در گذشته — که آیا آن درگیر هستند و بازیکنان در زمین داوران و یا کسانی که در ستاره شرق — ممکن است در حال حاضر وضوح شنیده می شود.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

برخی از کسانی که قبلا R-rated مکالمات در حال رفتن به نیاز به یک ویرایشگر — یا چند-ثانیه تاخیر و سکوت را فشار دهید.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به باید بسیار آگاه از چگونه با صدای بلند صحبت ما و بسیار آگاه از گفتگو با داوران چرا که همه در حال رفتن به قادر به شنیدن آن را" سال اول پیتسبورگ مدیر Derek شلتون گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب