Dear Abby: مو-باعث خلق و خوی نگه می دارد, مامان راه رفتن بر روی پوسته

عزیز ابی: من یک فرزند دختر "آنا" من به تصویب رسید در 19 ماه. او در حال حاضر 41 و دارای دو فرزند کوچک است. او ت

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

عزیز ابی: من یک فرزند دختر "آنا" من به تصویب رسید در 19 ماه. او در حال حاضر 41 و دارای دو فرزند کوچک است. او تا به حال عادی تربیت اگر چه پدر او و من طلاق زمانی که او بود (9). او انتخاب کرده است برای ارتباط با او به عنوان یک بزرگسال. آنا هرگز ازدواج و نه به او شده است در یک رابطه برای بیش از چهار یا پنج ماه است. با توجه به چند مشاوران من را دیده اند, او دارای اختلال دلبستگی.

آنا بسیار دشوار است. او معنی می گوید: نفرت چیز است و عصبانی است. او طول می کشد هیچ مسئولیتی در قبال هر یک از اقدامات و بنابراین نمی تواند نگه داشتن یک شغل و دوستان و غیره. برای بیش از چند ماه. او همچنین بسیار منفی است. اگر من سعی می کنم به هر چیزی می گویند او عصبانی می شود شروع می شود cussing فریاد و ضبط نفرت و توقف تماس با من برای هفته در یک زمان.

ما که چیزی مشترک است. ما در زندگی جداگانه متحده, اما من او را حدود یک و نیم دوجین بار در سال است. زمانی که من روی نوک پا راه رفتن در اطراف در پوست تخم مرغ به دلیل کوتاه فیوز. نگرش او شروع به مالش کردن در پسران است.

این چیزی است که من پیش بینی کرده بود همه کسانی که سال پیش زمانی که من به تصویب رسید ، من از دست کسی که من فکر کردم او می تواند تبدیل به. وجود دارد هر چیزی من می توانم انجام به طور کامل و بدون بیگانه خودم از نوه هام که شکستن قلب من? — TIPTOEING بر روی پوست تخم مرغ

عزیز TIPTOEING: I am sorry خود را تصویب روشن نشده که شما پیش بینی. دختر خود را به وضوح مشکل و آن را تعجب آور نیست که نگرش او شروع به او را تحت تاثیر قرار پسران. وقت آن است که شما قبول است که به عنوان بسیاری به عنوان شما می خواهید را به شما نمی تواند تغییر فرد دیگری, و هیچ چیز شما می توانید انجام دهید برای "رفع" ،

شما گفتید که دیدار او در هر دو ماه. شاید شما باید در نظر بگیرید بازدید بار کمتر از آن است. بپرسید اگر او را اجازه grandkids آمده و دیدار مادر بزرگ گهگاه. اما اگر او نمی پذیرای امتناع از شرکت با قیمت شما را مجبور به پرداخت هزینه برای دیدن آنها و تلاش برای سیمان ارتباط با آنها.

عزیز ابی: من شده اند آشنایی یک دختر از مدرسه بالا است. ما دلبر دبیرستان, اما در حال حاضر ما هر دو 28. دوست دختر من می خواهد به ازدواج و بچه دارند اما من نه. من می خواهم به نگه داشتن قدمت ، من می ترسم برای شکستن تا با او از آنجا که من نمی دانم چه چیزی برای انجام با زندگی من. باید عوض کنم یا باید او را تغییر دهید ؟ — وضعیت موجود در کلرادو

عزیز وضعیت موجود: من بدینوسیله انتصاب شما را به تعیین تعویض. شما شده اند تا با جذب این رمان شما هرگز زمان برای توسعه منافع خود است.

در سن 28 بسیاری از زنان شروع به فکر کردن در مورد ازدواج و فرزندان. در حال انجام است که طبیعی و منطقی است. اما از آنجا که شما نمی احساس می کنید آماده برای یک عمر تعهد شما را به ساخت یک اشتباه بزرگ اجازه می دهد تا خود را به تحت فشار قرار دادند به آن است.

این مهم است که شما یاد بگیرند که شما قبل از ازدواج با هر کسی. انجام این فرایند است که طول می کشد زمان و انواع تجارب و شما باید سوار بر آن در حال حاضر. این امر می تواند غیر منصفانه به ادامه آشنایی او را در این مرحله از آنجا که مسیر خود را در حال رفتن به واگرا به عنوان هر یک از شما یاد می گیرد به مدیریت بدون تکیه بر دیگر.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب