وایکینگ ها نیاز به تکیه سخت بر گیرنده آدم Thielen این فصل

آدم Thielen خواهد بود 30 سال در زمان خود هفتم فصل NFL رسما آغاز می شده است. و در حالی که او هنوز هم احساس می ک

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

آدم Thielen خواهد بود 30 سال در زمان خود هفتم فصل NFL رسما آغاز می شده است. و در حالی که او هنوز هم احساس می کند تنها او در سال 2 یا 3 سال وجود دارد هیچ انکار وایکینگ ها گیرنده جانباز در این لیگ است.

یکی مینه سوتا نیاز به تکیه به شدت در این فصل است.

درست است که در تعدادی از راه های. برای سال Thielen و Stefon Diggs بودند رسیور 1A و 1B در وایکینگها' گیرنده اتاق که شد وابسته است که در روز یا matchup. که این تغییر offseason زمانی که مینه سوتا ارسال به ظاهر ناراضی Diggs به بوفالو در ازای یک دور اول پیش نویس انتخاب کنید. وایکینگها' فوق العاده ای دریافت پشت سر هم بیشتر است.

"ما به نوعی می دانست که هر یک از دیگر مانند پشت دست ما" Thielen گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در روز سه شنبه. "این قطعا سخت از دست دادن تیمی مانند آن است که شما را به خوبی می دانم و در این راه ما قادر به تغذیه کردن هر یک از دیگر در بازی بود ،

Thielen گفت: او باید اعتماد که ریک Spielman و شرکت. انجام می دهند چه چیزی برای تیم و هیجان زده در مورد آنچه که وایکینگ ها در حال حاضر در این فهرست هستند. وی با اشاره به وجود بچه ها در دریافت اتاق که استعداد و هم به رشد به عنوان بازیکنان فوتبال. هنوز هم آنچه در مینه سوتا می کند باید ثابت گیرنده به خط تا در کنار شماره 19.

شاید Bisi جانسون آماده است تا به مرحله بعدی شاید Tajae شارپ تبدیل خواهد شد خود را در گوشه حرفه ای و این امکان وجود دارد که جاستین جفرسون است که در واقع آماده برای یک لحظه چلپ چلوپ در rookie فصل است. اما این تمام باقی مانده است دیده می شود.

در حال حاضر برای دریافت سپاه متشکل از Thielen و تعدادی از علامت سوال.

"برای من, آن را فقط به نوع فراهم می کند کمی از هیجان را امتحان کنید برای آموزش و کمک به رشد می کنند و برخی از این بچه ها جوان توسط برخی نمایشنامه" Thielen گفت.

او در حال حاضر انجام می دهند که در طول این تیم جلسات مجازی. Thielen را سرود و در طول این زمان نامشخص است به "کنترل آنچه که شما می توانید کنترل" و او می بیند بسیاری از هم تیمی های خود در نظر گرفتن یک رویکرد مشابه. Thielen فکر نمی کند که این تیم از دست دادن مقدار نه با هم بودن در این زمینه در حال حاضر به دلیل وجود نمی توان بسیاری از آن در حال وقوع به هر حال. او فکر می کند ماهیت مجازی این جلسات ارائه یک فرصت بهتر برای به اشتراک گذاشتن ورودی با هم تیمی.

"(توضیح) "این است که چرا من این" یا "شاید در این مسیر انجام این کار" یا "این چیزی است که شما در حال تلاش برای ایجاد این نگاه مانند" چیزهایی مانند آن. این نوع از ارائه فرصت های بهتر برای انجام این کار سعی کنید برای کمک به این بچه ها جوان حرکت در امتداد" Thielen گفت. "این خوب است برای ایجاد یک رابطه تقریبا در حال حاضر به نقطه جایی که آنها احساس راحتی پرسیدن سوال و یا تماس با من و یا در آینده به آموزش با من. ... من فقط سعی می شود که منابع برای آن دسته از بچه ها و می دانم که وقتی که من این بچه ها و زمانی که من به آنها صحبت من واقعا از صحبت کردن به خودم, به دلیل وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من نیاز به گرفتن بهتر در. و معمولا آن را آن چیزهایی که من صحبت کردن در مورد و آموزش کسانی که بچه های جوان — چیزهایی که من نیاز به کار بیشتر است."

جفرسون است که به احتمال زیاد نامزد به مینه سوتا شماره 2 wideout در این فصل است. در دور اول پیش نویس انتخاب شده در درجه اول از اسلات سال گذشته در LSU است که در آن Thielen معمولا عمل می کند. ممکن است علاوه بر این از, Jefferson, سیگنال در نقش یک تغییر برای Thielen?

"من فکر می کنم آن را بسیار شبیه به آنچه Diggs و من نقش بود" Thielen گفت. "آنها می تواند نوع حرکت ما در اطراف هر نقطه. ما احساس راحتی در هر کجا که آنها قرار داده و آن را تنها فراهم می کند یک فرصت برای آنها را برای دیدن آنچه که ما واقعا خوب و قادر به قرار دادن ما وجود دارد در آن شرایط است."

آیا در حافظه و یا خارج Thielen خواهد بود کرک عموزاده' top top تصویب نواز گزینه فصل آینده است.

"من همیشه دوست دارم برای اثبات آن مهم نیست که در آن شما قرار داده به من. من قصد دارم تا آماده شود و من قصد دارم به راحت می شود و من قصد دارم در مورد هیجان زده است که نقش" Thielen گفت. "من فقط رفتن به ادامه کار بر اینکه یک حرکت خوب بازیکن فوتبال و من می خواهم که این بچه های دیگر انجام می دهند همان چیزی که من هیجان زده برای دیدن آنچه که نقش خواهد بود و در این تیم که رفتن به مرحله و نقش و واقعا کمک به رسیدن به جایی که ما می خواهیم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب