هاکی احتمالا همان نگاه در تلویزیون هنگامی که آن را می گرداند اما آن را تقریبا قطعی به صدا های مختلف

هر چهارشنبه از طریق coronavirus همه گیر راب Corte می شود در یک تماس تلفنی با یک گروه از همکار رسانههای که خود

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

هر چهارشنبه از طریق coronavirus همه گیر راب Corte می شود در یک تماس تلفنی با یک گروه از همکار رسانههای که خود را تمیز انجمن.

آن را یک گروه بین المللی از رسانههای ورزشی — هاکی و بیس بال, فوتبال, بسکتبال, فوتبال, کشتی, مسابقه اتومبیل رانی — که در حال تلاش برای کشف کردن بهترین و امن ترین راه برای بازگرداندن تلویزیونی ورزشی است.

"هر هفته ما ملاقات و بحث در مورد آنچه که ما فکر می کنم ما باید انجام دهیم و چگونه می توانیم آن را انجام دهد. و چه خوب است که وجود داشته اند نمونه های زندگی واقعی از چگونه به آن را انجام دهد" گفت: Corte, Sportsnet معاون رئیس جمهور از NHL تولید. "و به این ترتیب هر چهار شنبه, هنگامی که ما در دیدار با, ما همه بازخورد به چه کار کرده و چه کار نمی کند, است که بسیار مفید است."

برخی از ورزش باید دوباره زودتر از دیگران هاکی بازگشت قریب الوقوع به نظر می رسد.

Corte درگیر در انواع جلسات در Sportsnet با مقامات بهداشت عمومی و با NHL به عنوان آنها در مجموع سعی کنید به کشف کردن آنچه NHL خواهد نگاه و صدا مانند اگر آن را در قالب آن 2019-20 برگشتی در این تابستان.

در حالی که چیزی که هنوز هم می تواند تغییر بر بهداشت عمومی توصیه این بازی توسط بازی و رنگ مفسران را در یک استودیو در میدان یخ بازی. و وجود خواهد داشت بدون حاشیه خبرنگار هیچ تحلیلگر بین نیمکت.

"در حال حاضر دسترسی به بازیکنان است نه اتفاق می افتد" Corte گفت. "پس از آن موقعیت واقعا حس را در محیط فعلی است. ترجیح ما این است که بازی توسط بازی و رنگ در محل. اما در جایی که ما نشسته در حال حاضر بر اساس مسائل ایمنی و تعداد افراد مجاز در محل پاسخ ندارد."

و وجود خواهد داشت هیچ طرفداران. که بدان معنی است که صدای محیط — تشویق jeering — شده است که در بخشی از پخش ورزش از مراحل ابتدایی خود را نمی خواهد وجود داشته باشد. شده است که یک موضوع در محدوده زمانی معین در کسانی که چهار شنبه, تماس, که در آن ایده های خود را گنجانده شده است با استفاده از شبیه سازی صدا به عنوان لیگ برتر انجام شده است و یا تمرکز بر روی صدای واقعی در این عرصه است.

شبیه سازی صدا می تواند نامطلوب برای بینندگان خیره به صندلی های خالی اما Corte گفت: "آن را ارائه اضافی موسیقی متن بازی. که یکی است که در کار بسیار به شدت.

"یکی از چیزهایی که رفتن به برجسته تر هستند برای تلفن های موبایل از بازی: اسکیت, bodychecks ، pucks هدف قرار دادن پست ها و چیزهایی شبیه آن. که شما بدیهی است که تکمیل شده. بدون سر و صدای جمعیت وجود دارد و شما قادر به شنیدن این که یک کمی بیشتر."

اما آنچه در مورد بازیکنان ؟ شنیدن chirps سرگرم کننده خواهد بود اما با شنیدن F-بمب مشکل ساز خواهد بود. بازیکن می تواند خود را به تمام انواع از مشکلات با چند ضعیف انتخاب کلمات.

"وجود دارد بدیهی است که این خطر است که برخی از زبان رنگارنگ خواهد آمد" Corte گفت. "به طوری که یک روی حیله و تزویر. و این یکی است که نیاز به بسیاری از سطوح از تصویب. به عنوان یک پخش کننده هستیم بدیهی است که نگران بد زبان بودن در هوا. وجود دارد بدیهی است که نگرانی از لیگ و بازیکنان NHL' انجمن نیز هست."

NHL خواهد شد در حال اجرا نشان می دهد با rightsholders مانند Sportsnet تامین پرسنل.

"این رفتن به المپیک به سبک پخش معنای آن را به شدت ذوات پخش با دوربین های متعدد که در دسترس خواهد بود به تمام rightsholders," Corte گفت. "خوراک خواهد بود آنچه ما تماس بگیرید خنثی پخش این معنی که هنگامی که یک بازی اتفاق می افتد تمام پوشش خواهد بود در اطراف همه درگیر در بازی.

"بنابراین تفاوت این است که اگر شما در حال تماشای, می گویند یک Edmonton Oilers پخش شما تمایل به انحراف به Oilers. شما ممکن است استفاده از عکس های بیشتر از Oilers بازیکنان درگیر در بازی. و هنگامی که شما در حال انجام یک خنثی پخش شما نشان می دهد همه درگیر به دلیل آن است که قابل اجرا و پوشش نمی تواند مغرضانه."

وجود خواهد داشت بیشتر دوربین های دیجیتال نسبت به یک به طور منظم فصل بازی است که به طور معمول از اواخر دور پلی آف.

این rightsholders پخش خواهد شد اجازه یک دوربین قادر به گفتن داستان از این تیم آنها را پوشش.

"در یک سوت, ما ممکن است می خواهم به بحث در مورد Auston متیوز. بنابراین زمانی که سوت اتفاق می افتد, ما دوربین زیر Auston. ما قطع المپیک, خوراک, انجام Auston متیوز و پس از آن ما به بازگشت به جهان خوراک و فقط بر روی آن باقی بماند در حالی که آن را پوشش می دهد این بازی است."

در آن طول می کشد حدود 60 نفر در سایت برای تولید, پخش, از جمله دوربین اپراتورها و خدمه که معمولا در حدود 30-35 مردم کهنه به یک کامیون حمل تلفن همراه و پخش واحد.

"شکی نیست که یکی از اولین بود که ما نگاه" گفت: Corte. "بزرگترین چیزی است اجتماعی فاصله."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

مردم کمتر خواهد بود در کامیون. تحرک کامیون است که اهمیت آن کمتر از بازی برگزار خواهد شد در یک مکان به طوری که برخی از این مشاغل می آیند خارج از کامیون یا عمل از چندین کامیون. و خدمه اجازه داده شد به معاشرت. کسانی که در کامیون تنها اجازه داده می شود در کامیون. کسانی که عامل دوربین تنها مجاز توسط دوربین های خود را.

"در دنیای قدیم همه ما خواهد فقط از نوع اویختن با هم" Corte گفت. "در حال حاضر همه را اختصاص به یک منطقه خاص است و شما نمی توانید به فراتر از منطقه خود را به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به دیگران در خدمه."

وجود دارد می تواند یک سمت روشن به همه این Corte گفت. "وقتی همه چیز تغییر و فرصت های جدید بوجود می آیند, شما احتمالا رفتن به پیدا کردن چیزی. با COVID وجود دارد یک فرصت در اینجا شاید پیدا کردن برخی از الماس در خشن. بنابراین ما در حال رفتن به آزمایش است."

Kevin McGran


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن