بهترین سایت خدمات اینستاگرام، فالوور ، لایک ، کامنت

افزایش نمایش اینستاگرام خرید نمای ارزان اینستاگرام خرید فالوور ایرانی خرید بازدیدهای اینستاگرام مدت هاست که گ

توسط NASERINEWS در 11 اسفند 1399

افزایش نمایش اینستاگرام خرید نمای ارزان اینستاگرام خرید فالوور ایرانی خرید بازدیدهای اینستاگرام

مدت هاست که گفته می شود مردم از نظر خودشان عاقل هستند خرید فالوور ایرانی پارس اینستاگرام این مطمئناً منصفانه نیست ، اما حتی اگر مفیدترین و جذاب ترین پیج را در اینستاگرام داشته باشید و تعداد دنبال کنندگان شما 100 نفر باشد ، هیچ کس نمی خواهد از مجازی دنبال کند یا خرید کند فروشگاه شما این واقعیت تلخی است. اما ثابت شده است

با خرید فالوور در اینستاگرام می توان تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرد.

به پیج افراد مشهور نگاهی بیندازید ، سلنا گومز ، اولین شخص در اینستاگرام ، 143 میلیون فالوور دارد ، اما اگر به پست های او نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که در بهترین حالت ، پست های او 7 میلیون لایک دارد ، که به معنای کمتر از 8٪ است ، بنابراین که این 130 میلیون کجاست و چرا هیچ وقت خبری نیست؟ آیا او یکی از آنها نیست؟ زیرا آنها در اینستاگرام دنبال کننده می خریدند.

اگرچه خرید فالوور در اینستاگرام روش ایده آل نیست ، اما خرید فالوور ایرانی می تواند به میزان قابل توجهی اعتماد و محبوبیت پیج اینستاگرام را تسریع کرده و از آن برای جذب فالوور واقعی در مراحل بعدی استفاده کند ، بنابراین توصیه می کنیم از خدمات از فالوورها برتر اینستاگرام. خوش آمدی.

افزایش فالوورها واقعی در اینستاگرام چگونه می توان در اینستاگرام محبوب و دیده شد؟

اگر فکر می کنید با خرید فالوور در اینستاگرام و خرید یکباره لایک ایرانی اینستاگرام و بازدید ، در اینستاگرام مشهور خواهید شد و با قرار دادن هر پست در پیج اول اینستاگرام مورد توجه قرار می گیرید ، بسیار اشتباه می کنید. روند کسب اعتبار در یک پیج نیاز به تلاش و فعالیت زیادی دارد و فقط خرید یک فالوور در اینستاگرام کافی نیست.

ارتباط با فالوورها

سعی کنید روزانه یا حداقل هر دو یا سه روز یک بار پست ارسال کنید ، اگر پست مفیدی ندارید ، از داستان استفاده کنید و با فالوورها در تماس باشید ، به عنوان مثال می توانید داستان را بررسی کنید یا به سوالات پاسخ دهید و به دیگران اجازه دهید داستان را به اشتراک بگذارند. شما وارد می شوید و رأی می دهید

در زیرنویس پست ، از دوستان خود بخواهید در مورد آن نظر دهند و یکی یکی به نظرات پاسخ دهند.

از هشتگ استفاده کنید

با قرار دادن # قبل از کلمات مرتبط با پست خود ، شانس بیشتر دیده شدن توسط سایر کاربران اینستاگرام را افزایش دهید. به عنوان مثال ، اگر آرایشگر هستید یا لوازم آرایشی می فروشید ، از هشتگ هایی مانند:

در طول بیکاری

در پست های پیج Instagram Explorer یا صفحات افراد مشهور نظر و لایک دهید. این دقیقاً همان کاری است که ربات های اینستاگرام انجام می دهند ، که شما با قیمت های ماهانه و بیش از حد خریداری می کنید ، نام کاربری و رمز عبور خود را در صفحه خود به خطر می اندازید. حتی می توانید براساس دنبال کردن شهر و منطقه مورد نظر خود ، دنبال کنندگان را دنبال کنید.

فوت و فن:

فقط کافی است شهر مورد نظر را در کادر جستجوی اینستاگرام تایپ کنید ، به عنوان مثال اصفهان ، با وارد کردن این کلمه ، لیستی از صفحات حاوی این کلمه را بارگیری می کنید. به این صفحات بروید و نظرات خود را در زیر پستهای آنها یا سایر افرادی که در آنجا نظری گذاشته اند بگذارید. و آنها را به دیدن پیج خود نیز دعوت کنید.

- ارسال در زمان مناسب

مطمئناً کاربرانی وجود دارند که در هر ساعت از شبانه روز با تلفن اینستاگرام کار می کنند ، اما مطمئناً ارسال پست در اوقات فراغت افراد ، مثلاً بین ساعت 13 تا 15 ظهر و 20 تا 22 شب ، احتمال دیدن شما را بیشتر می کند.

- نگاه کردن به دیگران

از طریق چشم یک غریبه به فروش پیج اینستاگرام خود نگاه کنید و از خود بپرسید که چرا باید این پیج را دنبال کنم؟

بسیار مهم است که صفحه شما در هر منطقه ای که در آن کار می کند برای مخاطبان جذاب باشد ، تا آنها بتوانند آن را دنبال و دنبال کنند. به عنوان مثال ، در پیج فروشگاه ، طراحی عکس پروفایل و عکس محصول و قیمت آنها برای جذب مخاطب بسیار مفید است.

برای یک پیج شخصی ، قرار دادن عکس ها ، زیرنویس ها و متن های زیبا در کنار عکس های خود می تواند دیگران را به خود جلب کند یا برای لوازم آرایشی ، می توانید با ارسال فیلم هایی از آموزش آرایش و اصلاح ، رنگ مو و سلامتی ، مخاطب را جذب کنید.

"سوال؟"

از خود بپرسید ، اگر پیج من متعلق به شخص دیگری است ، آیا آن را دنبال می کنم یا آن را دوست دارم؟ اگر چنین است ، چرا و اگر نه ، دلیل چیست؟

فالوورها اینستاگرام ربات را افزایش می دهند ربات اینستاگرام ، مزایا و معایب آن

این روزها همزمان با خرید فالوورهای ایرانی ، بازار ربات ها و پنل های نرم افزاری موجود در سایت به یک شماره داغ و خواستار متوسط ​​و زیاد تبدیل شده است با این عنوان که حتی براساس شهر و استان فالوئر واقعی خواهید گرفت.

از آنجا که هیچ چیز کاملا فریبنده یا واقعی نیست ، ما هستیم

ما از اظهار نظر یک جانبه در مورد این سایتها خودداری می کنیم ، اما ذکر چند نکته قابل ذکر است.

1-امنیت:

تمام ربات های اینستاگرام ، از خارجی گرفته تا سایت های ایرانی و پنل ، شما باید با حساب کاربری ، نام کاربری و رمز ورود خود وارد شوید.

اگرچه همه سایت ها ادعا می کنند که اطلاعات وارد شده فقط از پیج اصلی اینستاگرام به دست آمده و برای ورود به سیستم استفاده می شود ، حتی یک برنامه نویس تازه کار نیز می تواند با یک خط کد ، آن را در پایگاه داده خود ذخیره کند!

2- روش جذب فالوورها ایرانی به ربات ها

اساس همه ربات های اینستاگرام ، همانطور که از نامشان پیداست ، خودکارکردن عملیاتی است که وقت آن را ندارید. در واقع ، این ربات ها از اسکریپت هایی برای پسندیدن ، نظر دادن و دنبال کردن دیگران استفاده می کنند تا دیگران بتوانند به شما کمک کنند. در صورت تمایل را مشاهده و دنبال کنید یا پسند کنید.

بهره وری

برای دیدن کارآیی این عملیات کافی است چندین روز کار ربات را انجام دهید ، یعنی در ساعات مختلف روز تلفن را بردارید و سعی کنید دیگران را لایک کنید ، نظر دهید و دنبال کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن