MLB پروژه $640K (ایالات متحده) از دست دادن هر بازی بدون طرفداران

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال گفت: بازیکنان خود را در نرم افزار-دارای حقوق خواهد منجر به یک دست دادن به طور متوسط ا

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال گفت: بازیکنان خود را در نرم افزار-دارای حقوق خواهد منجر به یک دست دادن به طور متوسط از $640,000 (ایالات متحده) برای هر بازی بیش از یک 82-بازی فصل در خالی ballparks با توجه به ارائه از کمیسر دفتر اتحادیه که به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

نقاشی یک تصویر از $10 میلیارد دلار در صنعت توقیف توسط سرایت 12-صفحه سند با عنوان "اقتصاد بدون طرفداران در حضور و غیاب" و مورخ 12 مه بود یک گام اولیه در مذاکرات با هدف شروع با تاخیر نجومی در اطراف چهارم جولای.

تیم ها می گویند که روش پیشنهادی از محور یک فصل تاخیر coronavirus همه گیر خواهد هنوز علت $4 میلیارد دلار ضرر می دهد عمده-بازیکنان لیگ برتر 89 درصد از درآمد.

آنها ادعا می کنند آنها از دست دادن پول بیشتر با هر یک از بازی های اضافی بازی. این اتحادیه بازیکنان, اما, معتقد است باشگاه خواهد از دست دادن پول کمتر با بیشتر بازی ها. علاوه بر این بسیاری از تیم ها و/یا صاحبان آنها باید سهام خود را در منطقه ای شبکه ورزش که از سود اضافی بازی.

صاحبان رای دادند روز شنبه به پیشنهاد حقوق باید بر اساس یک 50-50 تقسیم درآمد یک چارچوب بازیکنان می گویند به مثابه نوع درپوش حقوق آنها را نمی پذیرند. تیم به بازیکنان ارتباط ویروس خود را تست برنامه دوشنبه و باید منتظر به اقتصادی خود را پیشنهاد.

نیویورک یانکیز به تنهایی می توانست $312 میلیون در محلی ضرر و زیان در هنگام محاسبه درآمد خود را قبل از بهره و مالیات و استهلاک و استهلاک. نیویورک را رقم شامل حدود 100 میلیون دلار در پرداخت نسبت به اوراق قرضه است که تامین مالی جدید استادیوم یانکی.

لس آنجلس داجرز شد در $232 میلیون نفر در محلی ضرر و زیان به دنبال متس نیویورک در $214 میلیون توله شیکاگو در $199 میلیون و Boston Red Sox در $188 میلیون.

دیترویت خواهد که کمترین منفی EBIDTA — حسابداری اندازه گیری مورد استفاده برای ارزیابی سودآوری -- در $84 میلیون بالتیمور در 90 میلیون دلار و پیتسبورگ و خلیج تمپا در $91 میلیون در هر. چهره های محروم توزیع از دفتر مرکزی که پروژه به جمع آوری $1.34 میلیارد دلار در رسانه ها درآمد.

این اعداد و ارقام محاسبه شده توسط MLB و آن باشگاه و غالبا تردید اتحادیه در حال حاضر درخواست کشت اسناد از MLB.

MLB گفت: 2019 درآمد بود 39 درصد محلی دروازه و دیگر در پارک منابع و به دنبال آن 25 درصد مرکزی درآمد 22 درصد رسانه های محلی و 11 درصد حمایت و چهار درصد دیگر.

تیم ترس از موج دوم coronavirus را نابود امور مالی اگر تمدید محدودیت دولت باعث لغو این پست از فصل که به ارمغان می آورد در $787 میلیون در رسانه های پول. در این سند جزئیات می پردازد که چه: $370 میلیون توسط Fox, $310 میلیون Turner $27 میلیون ESPN 30 میلیون دلار توسط MLB Network و 50 میلیون دلار از بین المللی و دیگر.

تیم پروژه به افزایش بدهی خود را از $5.2 میلیارد دلار در سال گذشته به $7.3 میلیارد دلار در سال 2020 ترک اکثر باشگاه ها از انطباق با نیروی کار قرارداد بدهی خدمات قاعده است. MLB مرکزی دفتر افزایش بدهی به مبلغ 550 میلیون دلار به حمایت از باشگاه است و به دنبال $650 میلیون اعتبار بیشتر. MLB گفت: بسیاری از تیم ها نیست و باید از این ظرفیت برای اضافه کردن بیشتر بدهی به صندوق ضرر و زیان در سال 2021.

MLB و اتحادیه موافقت کردند تا مارس 26 معامله است که در آن بازیکن می تواند یک نرم افزار تاریخ به اشتراک گذاری از حقوق خود را در کوتاه فصل است. به عنوان بخشی از توافق $170 میلیون حقوق در حال پیشرفته از طریق آوریل 24. اگر فصل است اوراق بازیکنان تضمین شده سرویس زمان برابر آنچه آنها تعلق در سال 2019 یک کلید برای به دست آوردن واجد شرایط بودن برای حقوق و دستمزد داوری و رایگان آژانس.

در حال حاضر که برنامه های فرموله شده به احتمالا شروع فصل در اوایل ماه جولای در ضد عفونی استادیوم با هیچ دروازه, درآمد, حداقل در شروع MLB می گوید فعلی اقتصاد هستند امکان پذیر نیست. بازیکنان گفته اند که آنها در حال حاضر ساخته شده است و بدون نیاز به تغییر.

اما این قرارداد مشروط است بازی در مقابل طرفداران به طور منظم در فصل ballparks. توافق هر دو طرف متعهد به "بحث در ایمان خوب اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها در غیاب تماشاگران و یا در مناسب خنثی سایت."

بازیکنان به طور سنتی باید مورد سوال تیم حسابداری در چه تعداد به عنوان یک بیس بال درآمد یا هزینه. Cincinnati پارچ ترور Bauer این باورند این هفته بیش از این که آیا مالک می تواند به افزایش قیمت ها از یک پارکینگ در نزدیکی ورزشگاه صاحب نیز کنترل و تولید پول است که می تواند شامل در باشگاه حساب.

پس از شروع از درآمد های 25 سال پیش MLB بارها و بارها گفته تیم حسابداری تحت نظارت است و به شرح زیر است قوانین سختگیرانه.

هنوز هم برای همه سوال, ارائه کند جزئیات این بیماری همه گیر مالی نابودی است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

درآمد حاصل از منطقه ای شبکه های ورزشی قطره به نسبت از دست رفته بازی ها از 2.3 میلیارد دلار به $1.2 میلیارد دلار و به طور متوسط $980,000 در هر بازی برای هر دو تیم با توجه به طرح. تیم ترس برخی از زیان بیشتر به این دلیل که شبکه های منطقه ای را به من بدهید تا بازی را به فاکس و ESPN برای تحقق ملی قرارداد. MLB گفت: دارندگان حقوق در حال حاضر حقوق این سایت متعلق به برای جلوگیری از پرداخت یا بازپرداخت تقاضا اگر توافق به موجودی تحویل داده نمی شود.

حقوق بازیکن تحت مارس 26 معامله به طور متوسط $1.67 میلیون در هر بازی برای هر دو باشگاه است. MLB پروژه به طور کلی درآمد محلی در $1.23 میلیون بازی برای هر دو تیم و در هزینه $1.87 میلیون.

MLB رهبری به فصل طرح ریزی $9.967 میلیارد دلار درآمد از جمله $7.548 میلیارد دلار در سطح محلی با توجه به ارائه.

هزینه های بالغ $10.234 میلیارد دلار: $4.366 میلیارد دلار به صورت عمده-بازیکن لیگ جبران $198 میلیون دلار برای حقوق بازنشستگی و مزایای $537 میلیون امضا آماتور $4.73 میلیارد دلار در هزینه های محلی و $403 میلیون دلار برای دفتر مرکزی.

که در سمت چپ MLB با پیش بینی EBIDTA از 143 میلیون پس از ورزشگاه استهلاک و غیر نقدی اضافه کردن پشت. رایگان جریان نقدی پیش بینی شده بود در منفی 95 میلیون پس از بهره هزینه های اجباری پرداخت های اصلی و غیر بیس بال درآمد و ضرر و زیان اما به استثنای سرمایه بهبود. MLB می گوید EBIDTA شده است در $250 میلیون دلار از سود و زیان سالانه از سال 2010.

در زیر به تازگی توسعه یافته طرح MLB پروژه های درآمد در $2.87 میلیارد دلار از جمله $1.522 میلیارد دلار در سطح محلی است.

هزینه های رها به $6.819 میلیارد دلار: $2.36 میلیارد دلار به صورت عمده-بازیکن لیگ جبران خسارت از جمله حقوق و دستمزد نرم افزار-دارای سهام امضای پاداش ختم پرداخت و buyouts از رد گزینه های.

حقوق بازنشستگی و مزایای ماندن همان و پول به نشانه آماتور کاهش به $440 میلیون دلار به عنوان بخشی از تغییرات که برش تازه کار, پیش نویس از 40 دور به پنج کلاه پاداش از undrafted بازیکنان در $20,000 و اجازه می دهد تا بسیاری از پول به معوق از طریق جولای 2022. محلی هزینه های رها به $3.46 میلیارد و مرکزی-هزینه های اداری به $360 میلیون.

که برگ $3.58 میلیارد EBIDTA از دست دادن و منفی $4.016 میلیارد دلار در رایگان جریان وجوه نقد. اگر طرفداران می تواند در ballparks MLB پروژه $1.626-میلیارد EBIDTA از دست دادن و منفی $2.076 میلیارد دلار در رایگان جریان وجوه نقد.

MLB پیش بینی $1.788 میلیارد دلار در مرکزی-دفتر درآمد برای یک 82-برنامه بازی با خالی ballparks و $1.345-میلیارد خالص پس از هزینه های MLB پیشرفته رسانه ها و لیگ اصلی بیس بال خواص.

درآمد شامل $155 میلیون از حامیان مالی (به استثنای MLB Network); $112 میلیون از محصولات مصرفی 93 میلیون دلار از دیجیتال مانند MLB.tv و در بت و 89 میلیون دلار در غیر رسانه ای درآمد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن