به عنوان قرارداد منقضی طول خاموش کردن بازیکنان و باشگاه بپرسید: در حال حاضر چیست ؟

سوال دنی لودر باید پاسخ بیش از دو ماه است یک دلهره آور. به مراتب بیشتر دلهره آور تر از معمولی ترین سوالات 19 س

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

سوال دنی لودر باید پاسخ بیش از دو ماه است یک دلهره آور. به مراتب بیشتر دلهره آور تر از معمولی ترین سوالات 19 ساله را به صورت. آن را فراتر از جایی که او می خواهد به زندگی می کنند و یا چقدر او ممکن است کسب و امتداد تمام راه در نهایت به آنچه که او می خواهد.

لودر با استعداد رو به جلو در خواندن است که در یک چهارراه. سه سال پیش او یک عضو از انگلستان زیر 17 تیم که برنده گروه سنی که در جام جهانی. او یک مهاجم در یک تیم که شامل یک کادر از بازیکنان در حال حاضر تاسیس به عنوان داخلی و یا حتی جهانی, ستاره ها: منچستر سیتی را Phil Foden چلسی را کلوم Hudson-Odoi, بوروسیا دورتموند را Jadon سانچو.

در سال گذشته لودر نزدیک به پیوستن به آنها را در نخبگان فوتبال: ممکن است او را امضا کرده اند برای گرگ ها, ساخت گام به لیگ برتر است. این توافق هر چند نمی تواند کاملا بود توافق شده است. او در آنجا ماند در خواندن در ردیف دوم مسابقات قهرمانی باشگاه که در آن او سپری کرده است اما اولین بخش از خود نوپای حرفه ای. در ماه ژوئن زمانی که قرارداد خود را وجود دارد منقضی او قادر خواهد بود به راه رفتن به یک باشگاه جدید است.

او شناخته شده برای برخی از زمان است که در این تابستان خواهد بود محوری یکی. در حالی که آن را حتی به نظر می رسید این امر می تواند یکی از هیجان انگیز. لودر صرف چند ماه گذشته مشاوره خانواده اش به خصوص برادر خود را در حرکت بعدی خود را. ایمان خود را به او گفت تا به او کمک کرد تا آرامش در سراسر.

"وجود دارد راه های مختلف گزینه های مختلف که در بالا آمده بود," او گفت:. "من تا به حال ساخته شده است یک تصمیم بتن."

او خوشحال بود به هر کجا که احساس مناسب در خانه و یا خارج از کشور. تنها معیار این بود که پس از نا امید کننده فصل نهایی در خواندن او می خواست "به جایی بروید من می تواند بازی کند."

این خبر هر چند بالا بودند. حق آن را دریافت کنید برای پیدا کردن یک باشگاه است که مناسب او خواهد شکوفه. می توانید آن را اشتباه و او در معرض خطر از دست دادن زمین از دست دادن زمان. "این یک تصمیم بزرگ" او گفت:.

بود که قبل از همه گیر قبل از خاموش کردن قبل از فوتبال شد مصرف احتمالا بزرگترین بحران آن مواجه است. ناگهان همه از یک لودر در 19 باید در حال حاضر تعیین آینده خود را به نظر می رسد در زمانی که فوتبال به خودی خود دارای هیچ ایده.

او تنها نیست. در ژوئن 30 — تاریخ زمانی که اکثر قراردادها در فوتبال اروپا پایان می رسد — اگر نه هزاران نفر از بازیکنان از کار خواهد شد. برای کسانی که سالها وقت صرف در میان نخبگان درآمد سودآور حقوق و چکش پر زرق و برق شهرت است که به سختی نگران چشم انداز. آنها می توانند هزینه یک ماه یا دو. نام خود را به تنهایی تضمین خواستگاران.

برای اکثریت قریب به اتفاق هر چند آن برگ ، نه همه آنها به عنوان گسترده به عنوان آنهایی لودر باید مقابله با البته. در بسیاری از موارد نگرانی و مسائل آشنا هستند و به بسیاری از ما ورزشکاران حرفه ای یا نه. برخی ممکن است تقریبا به نظر می رسد دنیوی است. می کند که کاهش اهمیت خود را.

Jak النویکک حرفه ای است که کمی بیشتر تعریف شده است. در 26 او ندارد صعودی از یک ستاره در حال افزایش بود, لودر, اما او احساس می کند او بالاخره خودش را به عنوان یک دروازه بان در انگلستان لایه سوم پس از یک سال در وام در بلکپول از اسکاتلندی باشگاه رنجرز. کار خود را تا این نقطه شده است peripatetic با جادوها در سراسر شمال انگلستان و همچنین به عنوان یک زن و شوهر از فصل در گلاسکو.

در حال حاضر اگر چه النویکک می خواهد برای قرار دادن پایین ریشه. با یک قرارداد است که منقضی مه 30, او شده است قادر به صحبت به باشگاه های خارج از اسکاتلند از ژانویه تاکنون است. او و نمایندگان آژانس جهانی در حرکت بوده است فیلدینگ سوالات و همچنین برگزاری مذاکرات با بلکپول بیش از یک دائم حرکت می کند.

"این بود تمام مراحل اولیه," او گفت:.

او می خواست نه تنها در جایی او احساس راحت اما در حالت ایده آل در جایی نه چندان دور از نیوکاسل در زادگاه خود. او و همسرش در حال برنامه ریزی برای خرید یک خانه "جایی که ما همیشه می تواند به بازگشت."

"اما این بانک راضی نیست در مورد دادن وام مسکن با شش ماه در سمت چپ قرارداد خود را," او گفت:. او نیاز نیست فقط حس تداوم اما فیزیکی اثبات آن است.

خاموش کردن را متوقف کرده است و همه کسانی که مکالمات. "باشگاه نمی تواند مرتکب چرا که آنها نمی دانند که دولت از منابع مالی خود را" النویکک گفت. "هستند بسیاری که ممکن است در مشکل مالی است زیرا آنها تا به حال دروازه رسید. شما واقعا نمی دانید که در آن شما ایستاده است. این یک موقعیت خوب بود."

او نه خود را برای پذیرش خود "خیلی از دخترکم." او وضعیت کمی پیچیده تر از آن ممکن است شده اند — قرارداد خود را با رنجرز به پایان می رسد با اسکاتلند در فصل پس از آن به طور کامل مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد اگر انگلستان تصمیم به بازی در ماه ژوئن یا جولای — اما او احساس خوش شانس در مقایسه با میلیون ها نفر از nonathletes که از دست داده اند شغل خود را به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و مطمئن تر از او ممکن است او را "من بسیاری از بازی ها پشت سر من."

او برادر بن, به همان اندازه آرام است. پس از ساندرلند و تاتنهام بن النویکک شده است از قرارداد پس از خروج از لحاظ مالی زده بولتون در ماه دسامبر. او سابقه چند ارائه می دهد هنگامی که او یک عامل آزاد اما اکثر آنها بیش از حد دور در صحرا او را به تامل. او دو فرزند جوان پس از آن; یک سوم وارد شده در ماه آوریل است.

"فوتبال شده است آخرین چیزی که در ذهن من," او گفت: از چند هفته گذشته است. او در 33 شرکت شده است و در اطراف بلوک به اندازه کافی بار به می دانم که آن را "تمایل به مراقبت از خود."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"چیزهایی که به محل سقوط," او گفت:. "پس از آن همه شروع می شود تا دوباره وجود خواهد داشت دهانه."

وزن این فرصت ها در نهایت انتخاب بازیکنان همیشه باید به عنوان قرارداد خود را اجرا کردن: آیا برای چوب و یا زمانی که به پیچ و تاب. است که بسیاری را به انجام این کار در زمان عدم اطمینان جهانی در این ورزش باعث می شود آنچه که به ناچار استرس زا تصمیم یکی از فشار شدید.

این بازیکن که خود را مجبور به مقابله با آن تعجب می کنم اگر ممکن است یک پوشش نقره ای اگر عدم قطعیت ممکن است — در راه — بود را به نفع خود.

این واقعیت است که او از قرارداد Jak النویکک گفت: ممکن است او را جذاب تر به باشگاه ها در جستجوی راه هایی برای صرفه جویی در پول. "باشگاه است که ممکن است باید صرف 500.000 پوند یا یک میلیون پوند در یک دروازه بان در حال حاضر ممکن است ترجیح می دهند برای انجام این کار است," او گفت:.

برای بسیاری از وجود دارد می آید یک نقطه که در آن خطر بیشتر پاداش. Declan راد قرارداد در Preston North End در انگلستان در ردیف دوم بود و مجموعه ای به پایان می رسد در این تابستان بیش از حد. او خوشحال بود وجود دارد. او در توصیف این باشگاه به عنوان "کاملا اجرا" و هم تیمی های خود به عنوان بهترین tightest گره پیراهن او مواجه شده است.

او صحبت شده بود را با این باشگاه روشن و خاموش برای یک سال یا بیشتر در مورد فرمت. وجود دارد به نظر نمی رسد به هر گونه راش. راد نیاز به بحث در مورد برنامه های خود را با خانواده اش — دختر خود را در حال نزدیک شدن به سن مدرسه — و او می خواست حرکت بعدی خود را به یک بلند مدت.

"این است که پدر و مادر طرز فکر" او گفت:. "من نمی خواهم به او بگویم در چند سال او در حال حرکت بود مدارس و ترک همه از دوستان او است."

وجود دارد نظری استعلام از باشگاه های دیگر; میپوشید و آنها را به آرامی. "بهره است و تنها علاقه, نه بیشتر," او گفت:.

در حال حاضر خاموش است او داده زمان به در نظر گرفتن وضعیت خود را در طول. پرستون روشن ساخته شده است برای همه این اوضاع مالی که پیشنهاد خود را از سه سال قرارداد هنوز ایستاده بود.

"این بدان معناست که بسیاری" او گفت:. "به باشگاه شما می خواهید و آنها را به ارائه که در طول قرارداد نشان می دهد یک تعهد است."

در اواسط ماه آوریل را بدون پایان دادن به خاموش کردن در چشم او تماس گرفته بود و گفته او را به موافقت با این پیشنهاد. مدارک فرستاده بود به او; او آن را امضا و ارسال آن را به عقب. "این وضعیت احتمالا سرعت آن را," او گفت:.

آنچه در آن نشان داد اکثر واضح بود چیزی که او ارزش بالاتر از هر چیز دیگری تنها چیزی که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان که چهره آینده نامشخص در یک نامشخص زمان واقعا می خواهید. "آنها به من پیشنهاد امنیت" راد گفت. گاهی اوقات مهم نیست که چقدر عمیق و یا چگونه grand سوالات همه هر کسی که واقعا می خواهد پاسخ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب