آیداهو زمینه گزارش: وسیله نقلیه تفریحی تمدید ثبت نام; دنباله برچسب در دسترس است - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

آیداهو وسیله نقلیه تفریحی تمدید ثبت نامآیداهو گروه پارک ها و تفریح و سرگرمی در مشورت با رژیم صهیونیستی است. بر

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

آیداهو وسیله نقلیه تفریحی تمدید ثبت نام

آیداهو گروه پارک ها و تفریح و سرگرمی در مشورت با رژیم صهیونیستی است. براد کمی خواسته سازمان های اجرای قانون را به حالت تعلیق اجرای 2020 ثبت نام برای وسایل نقلیه تفریحی تا ژوئیه 1.

یک زمان مهلت تعیین شد و به پایان رسید در پایان ممکن است. این فرمت اجازه می دهد تا بخش زمان برای تکمیل انتقال به یک سیستم ثبت نام جدید است که در نهایت خواهد شد به مشتریان توانایی به راحتی به خرید و یا تمدید ثبت نام آنلاین در شهرستان دفاتر موتور خودرو یا در خرده فروشی فروشندگان.

ثبت نام فروش بودند متوقف شد به عنوان برنامه ریزی شده برای بسیاری از مارس اجازه می دهد تا انتقال از سیستم قدیمی به جدید است از جمله مهاجرت داده ها از نزدیک به 320 ، 000 مشتریان. این COVID-19 شیوع پیچیده انتقال زمانی که آن را بسته county دفاتر موتور خودرو که به طور سنتی به کار گرفته نیمی از ثبت نام.

آیداهو دنباله برچسب های در دسترس

این IDPR "آیداهو مسیرهای حامی" دشنه می آید شنبه که آن هم ملی مسیرهای پیاده روی در روز است.

10 دلار کمک مالی را دریافت کنید شما یک برچسب و شما خواهد بود یک اسپانسر برای آیداهو است, پیاده روی, دوچرخه سواری و اسب سواری در مسیرهای پیاده روی. برچسب می تواند خریداری شده در https://idahostateparks.reserveamerica.com/pos.page.

با توجه به IDPR تمام درآمد حاصل خواهد شد به سمت حفظ و حفاظت از آیداهو غیر موتوری مسیرهای پیاده روی (این کاملا داوطلبانه است).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب