بایرن مونیخ برنده هشتمین راست بوندسلیگا عنوان

برمن, آلمان—برای هشتمین سال متوالی بایرن مونیخ, بازیکنان, جشن پیروزی تیمشان در روز سه شنبه.این جشن هر چند شد و

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

برمن, آلمان—برای هشتمین سال متوالی بایرن مونیخ, بازیکنان, جشن پیروزی تیمشان در روز سه شنبه.

این جشن هر چند شد و بر خلاف قبلی هفت.

بازیکنان به سلامتی تکرار خالی اطراف ورزشگاه پس از پیروزی 1-0 در Werder Bremen امن این عنوان را با دو دور به.

با طرفداران در غرفه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس آن مقهور و عجیب و غریب, نمایش احساسات به عنوان بازیکن قرار داده و در یادبود تی شرت و دست تکان داد و به خود وجود ندارد و هواداران است.

رسانه های آلمان باید لقب این تیم "Geister-Meister" — شبح قهرمانان.

"جشن بدون طرفداران کمی پیچیده" مهاجم Robert Lewandowski گفت: پخش آسمان است. "فضای از دست رفته است و چیز دیگری نیست انگیزه اما شور و شوق از طرفداران."

این بازی چیزی جز معمولی بایرن ساخته شده است که یک عادت پربرکت بالا به ثمر رساند برنده است.

Lewandowski هدف به دست آورده یک جنگ سخت و فیزیکی برنده بیش از وردا که شد جنگ پس از Alphonso دیویس فرستاده شد در دقیقه 79. اگر نه برای اواخر یک دست نجات توسط دروازه بان مانوئل نویر این جشن را مجبور به صبر کنید.

پیروزی قرار بایرن 10 نقطه روشن از مکان دوم بوروسیا دورتموند که می تواند کسب حداکثر نه امتیاز از سه بازی باقی مانده.

"زمان به celebreight" این باشگاه در توییتر نوشت.

وردا است که مبارزه در برابر سقوط نگه داشته و بایرن در خلیج برای بسیاری از نیمه اول اما قهرمانان هنوز هم یافت می شود دستیابی به موفقیت. جروم بواتنگ بازی کاملا وزن توپ در طول دفاع در دقیقه 43 برای Lewandowski به کنترل در قفسه سینه خود را و آمار گذشته دروازه بان خود را برای 31 بوندسلیگا هدف این فصل است.

بایرن به پایان رسید با 10 مردان بعد از یک کارت زرد دوم برای دیویس. کانادا چپ بازگشت تا به حال یک بازی از افراط و تنظیمات جدید در لیگ برتر برای سریع با حداکثر سرعت دویدن (36.5 متر/ثانیه, در نیمه اول) بلکه در آینده نزدیک به یک کارت قرمز مستقیم پس از ظاهر لگد زدن در وردا را لئوناردو بیتنکورت. دیویس تنها با دریافت یک کارت زرد برای این حادثه شد اما بعد از آن رزرو شده دوباره به صورت یک دست و پا چلفتی به چالش بکشد.

این اولین کارت قرمز خود در بوندسلیگا حرفه ای.

دیویس خود را نشان داد تهدید پایین سمت چپ پهلو در دقیقه چهارم اما کم و عبور از داخل جعبه مجازات فقط از دست رفته یک هم تیمی و رد شد آفساید.

وردا استفاده کامل آن coronavirus دوران کمک هزینه پنج تعویض به همراه اضافی در حمله و تعقیب و گریز یک قرعه کشی. آنها تا به حال یک نقطه اگر نه برای نویر که ساخته شده بسیار مهم اواخر غواصی نجات برای جلوگیری از پدیده Osako هدر.

در مرحله یکچهارم نهایی مربی Hansi تلنگر کنار خار اجتماعی فاصله قوانین به آغوش کارکنان خود را به عنوان یک دانش سطحی از مقامات باشگاه در غرفه دست تکان داد.

ساخته شده است که آلمان برای اولین بار عمده اروپا لیگ به تاج یک قهرمان پس از از سرگیری بازی در میان coronavirus بیماری همه گیر. Paris Saint-Germain نامگذاری شد فرانسه قهرمان در ماه آوریل بود که پس از بقیه فصل لغو شد.

بایرن در حال برنامه ریزی یک تیم اما نمی تواند دعوت از بازیکنان خانواده ها به دلیل coronavirus محدودیت رئیس Karl-Heinz Rummenigge گفت.

بایرن مجهز به 30 آن عنوان آلمانی با رکورد هفت پیروزی در بوندسلیگا پس از آن از سر گرفته و در ماه گذشته در خالی استادیوم میان coronavirus بیماری همه گیر. تلنگر به مربی بایرن به 26 برنده از 29 بازی در تمام مسابقات پس از او در زمان بیش از در ماه نوامبر پس از Niko Kovac منجر شده بود این تیم به یک 5-1 دست دادن در اینتراخت فرانکفورت.

"هنگامی که Hansi در زمان بیش از سکان او به سرعت رو کشتی رفتن دوباره" Rummenigge گفت.

تلنگر آغاز شده به عنوان یک مربی موقت شد اما با توجه به یک فرمت به 2023 در ماه آوریل است.

بایرن نه از دست یک بازی رقابتی پس Dec. 7 و تنها امتیاز کاهش یافته است یک بار در سال 2020 در 0-0 قرعه کشی با لایپزیگ در ماه فوریه است.

بایرن در حال تعقیب یک سه گانه ممکن است. آن را می توانید اضافه کردن جام حذفی آلمان اگر آن ضربه بایر لورکوزن در جولای 4 نهایی است و در کشاکش برای لیگ قهرمانان. اروپا برتر باشگاه رقابت به تعویق افتاد به دلیل coronavirus است اما با توجه به پایان برساند در مسابقات فرمت در ماه اوت است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما زمان کافی برای آماده شدن برای آن" Lewandowski گفت: از لیگ قهرمانان.

آلمان را نسبتا زود به پایان است و به احتمال زیاد به ترک بایرن یک ماه بدون بازی های رقابتی پس از قهرمان جام حذفی آلمان. بایرن هنوز هم نیاز به بازی برگشت از آخرین-16 ثابت با چلسی پس از پیروزی در بازی اول 3-0 در ماه فوریه است.

آخرین محل پادربورن سقوط کرده بود پس از از دست دادن 1-0 شنبه به اتحادیه برلین. Borussia Mönchengladbach رفت و برگشت به لیگ برتر در مکان چهارم با یک 3-0 برنده بیش از ولفسبورگ. فرایبورگ ضرب و شتم هرتا برلین 2-1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب