واشنگتن را جهاد جنگل موجود در Bednarik جایزه سازمان دیده بان لیست - Mon, 13 Jul 2020 PST

محض اعداد جهاد جنگل نوشته شده به عنوان یک تازه وارد در سال 2019 نشان داد که واشنگتن linebacker خواهد بود و یکی

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

محض اعداد جهاد جنگل نوشته شده به عنوان یک تازه وارد در سال 2019 نشان داد که واشنگتن linebacker خواهد بود و یکی از برترین بازگشت بازیکن دفاعی در فوتبال کالج در پاییز امسال ارائه شده در این فصل اتفاق می افتد در وهله اول.

که مجددا صبح روز دوشنبه هنگامی که جنگل شد یکی از 13 Pac-12 بازیکن به نام به لیست سازمان دیده بان برای Bednarik جایزه که به رسمیت می شناسد و ملت ایران بهترین بازیکن دفاعی.

دیگر Pac-12 بازیکن به نام به لیست شامل استنفورد را پالسون Adebo کال را Camryn به bynum و Kuony دنگ اورگان را Jevon هلند و Kayvon Thibodeaux USC را Talanoa Hufanga دریک جکسون و جی Tufele کلرادو را Nate Landman, واشنگتن الیاس Molden و لوی Onwuzuriuke و ایالتی اورگان را Hamilcar راشد جونیور

با کال اوان ویور یک اسپوکن بومی در حال حاضر فارغ التحصیل جنگل می شود Pac-12 بالا بازگشت tackler. او چهارم-ترین تکل در این کشور در فصل گذشته و دوم بیشتر در Pac-12, زمانی که او انباشته 141. کسانی که پنجم-بیشتر در WSU سابقه ترین و با کسی که در یک فصل از سال 1991.

در علاوه بر این به 141 پردازد که همچنین نخستین بار یک WSU بازیکن رفت و بیش از 100 پس Peyton Pelluer در سال 2015 جنگل به رهبری ساله با 10 دنده-برای-از دست دادن و اضافه شدن سه کیسه سه پاس breakups دو مجبور گیر میکنه و یکی رهگیری.

جنگل نامگذاری شد همه-Pac-12 محترم ذکر شده و در حال حاضر خود را وارد فصل ارشد با 287 حرفه ای می پردازد و 25 1/2 پردازد-برای-از دست دادن در حال حاضر نیاز فقط 30 به حرکت به مدرسه تمام وقت top 10 و 65 به فشار Pelluer از بالا پنج.

او همچنین یک فرصت در حال حرکت به بالا 10 برای حرفه ای TFL نیاز به تنها شش این سقوط به لغزش گذشته خاویر کوپر برای شماره 10 نقطه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب