قیمت و خرید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و آزمایشگاهی

تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی چیست؟ تجهیزات و دستگاه های پزشکی مهم ترین عامل در درمان و مراقبت از بیمار بوده و ش

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1401

تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی چیست؟

تجهیزات و دستگاه های پزشکی مهم ترین عامل در درمان و مراقبت از بیمار بوده و شامل کلیه مواد مصرفی، ابزار و وسایل پزشکی می باشد که بر اساس نوع استفاده، دوام، محل استفاده، طبقه خطر و... طبقه بندی می شوند.

از این امکانات برای پیشگیری و کنترل بهداشت، تشخیص و درمان بیماری ها، مراقبت های ویژه و توانبخشی بیماران در شرایط خانگی و مراکز درمانی استفاده می شود.

کپسول اکسیژن

خرید تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی متنوع هستند و طبقه بندی آنها در انتخاب محصول مورد نظر در هنگام خرید تجهیزات پزشکی تاثیر بسزایی دارد.

از تجهیزات آزمایشگاهی نیز در مراکز درمانی و آزمایشگاه های مختلف پزشکی، صنعتی و تحقیقاتی به منظور ضدعفونی و مراحل مختلف تولید استفاده می شود.

دستگاه کمک تنفسی

هایپر صنعت فامکو آماده خدمت رسانی در زمینه تامین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، نصب، آموزش، راه اندازی، تعمیر و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مورد استفاده در منزل، آزمایشگاه ها و مراکز درمانی و با نازلترین قیمت می باشد.

کیفیت بالا و در کمترین زمان رضایت مشتریان را جلب کرد. نصب تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اگر شما مشتریان عزیز مایل به نصب، آموزش و راه اندازی دستگاه خریداری شده هستید، فامکو با بهره گیری از کادری مجرب این امکان را فراهم کرده است و کارشناسان ما شما را در جهت خرید مناسب و مقرون به صرفه با توجه به نیازتان راهنمایی خواهند کرد.

خرید کپسول اکسیژن

 

شما با نیازهای خود و کرایه تجهیزات پزشکی در منزل و آزمایشگاهی طبقه بندی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی کارشناسان هایپر صنعت فامکو تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ارائه شده در فامکو را بر اساس کاربرد و محل استفاده برای راحتی مشتریان جهت خرید محصول مورد نظر دسته بندی کرده اند.

تجهیزات پزشکی بیمارستانی اهمیت تجهیزات پزشکی و پیشرفت روزافزون فناوری های مرتبط و تأثیر اساسی آن بر نظام سلامت کاملاً واضح و آشکار است، از این رو امروزه دستاوردهای متخصصان علم پزشکی مرهون استفاده از این فناوری در پیشگیری، تشخیص، تسکین و درمان بیماری ها همچنین از نظر اقتصاد درمان، تجهیزات پزشکی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و بخش زیادی از سرمایه مراکز درمانی و مراکز درمانی صرف تجهیز، نگهداری و نوسازی تجهیزات پزشکی می شود.

خرید تخت بیمارستانی

یکی از تجهیزات پزشکی که در بیمارستان ها استفاده می شود تخت بیمارستانی می باشد.

تخت بیمارستانی

  1. تخت بیمارستانی برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع
  2. تخت بیمارستانی برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع و صندلی شو
  3. تخت بیمارستانی برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع مدل 150
  4. تخت بیمارستانی مکانیکی با تنظیم ارتفاع

 

انتخاب و توزیع تجهیزات پزشکی باید مناسب و منطبق با نیازهای واقعی مراکز درمانی، اهداف بالینی، نیروی انسانی مورد نیاز و شرایط لازم برای تضمین ایمنی باشد. انتخاب و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستانی امری مهم برای اطمینان از ایمنی بیماران و تجهیزات بیمارستانی است که با کمک تیم ازتاب قادر به انجام آن خواهید بود.

خرید ساکشن

دستگاه ساکشن یا آسپیراتور از تجهیزات پزشکی مهمی است که از آن برای خارج کردن و حذف مواد مایع، جامدی که بر اثر شکاف و جراحی از بدن بیمار ترشح می‌ شود استفاده می ‌شود، ساکشن به معنی مکش و جذب توسط مکیدن است.

ساکشن

ساکشن تک شیشه

ساکشن تک شیشه‌ یوول

ساکشن دو شیشه پایه بلند

ساکشن دو شیشه پایه کوتاه

ساکشن دو شیشه

ساکشن دو شیشه زنیت مد

ساکشن رومیزی

ساکشن آمبولانسی

 

 

تجهیزات پزشکی، تامین کننده تجهیزات اولیه بیمارستانی تجهیزات پزشکی سادان مد مفتخر است که با سابقه 15 سال خدمت صادقانه در زمینه تجهیزات پزشکی، امروزه در تمامی زمینه های پزشکی اعم از تجهیز بیمارستان ها، کلینیک ها، کلینیک ها و حتی ارائه تجهیزات پزشکی برای بیماران در منزل عرضه می شود.

هموطنان عزیز کشورمان تیم اختصاصی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سادان مد سعی در رفع نیازهای درمانی و پزشکی در تمامی زمینه ها دارد و در نتیجه نقش مهمی در نظام سلامت جامعه ایفا می کند. این مرجع تخصصی تهیه تجهیزات پزشکی که در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی ایران نیز ثبت شده است، آماده ثبت قرارداد با افراد و سازمان های مختلف برای رفع نیاز تجهیزات پزشکی آنها می باشد.

تشک مواج

این تشک های بیمارستانی یک کمپرسور هوا دارند که از طریق آن باد میشوند، هوای موجود در این تشک ها از ثبات وزن بدن فرد بیمار در یک نقطه جلوگیری کرده و به وسیله داشتن حفره هایی ریز هوا را به بیرون منتقل میکند.

تشک مواج

 

  1. تشک مواج تخم مرغی
  2. تشک مواج وکتو
  3. تشک مواج زنیت مد
  4. تشک مواج سلولی
  5. تشکچه برقی شنی

 

همچنین این سامانه کامل تجهیزات پزشکی با ارائه خدمات اورژانسی و مشاوره ای فرصتی را برای سهولت در انتخاب تجهیزات برای مشتریان خود فراهم کرده و رضایت مشتریان خود را نیز جلب کرده است.

بنابراین اگر قصد تجهیز بیمارستان خود را دارید، بهتر است از فرصت استفاده کرده و با همکاران ما در بخش مشاوره و فروش ارتباط برقرار کنید.

همکاران ما در واحد مشاوره و فروش در صورت تمایل تمامی تجهیزات اصلی بیمارستان با برندهای مختلف را به شما معرفی می کنند و سپس اقدام به تهیه این تجهیزات برای شما نموده و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهند.

tajhizsalamat

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
ایران پیپر
تاریخ ثبت : 13 تیر 1401

دانلود مقاله خارجی رایگان iranpaper