پیستون برای ماشین اسپرت

10 نکته برای استفاده از پیستون برای رها کردن رقابت خود در گرد و غبار یکی از ویژگی های مهم یک موتور احتراق داخ

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1401

10 نکته برای استفاده از پیستون برای رها کردن رقابت خود در گرد و غبار

یکی از ویژگی های مهم یک موتور احتراق داخلی نسبت تراکم آن است که به عنوان حجم کل محفظه احتراق با پیستون کاملاً کشیده (حداکثر حجم) تقسیم بر حجم کل با پیستون کاملاً فشرده (حداقل حجم) تعریف می شود. حلقه ها به روش خراش دادن عمل می کنند و روغن اضافی را از محفظه احتراق خارج می کنند. تمیز نگه داشتن روغن در سیستم به این معنی است که موتور شما خوشحال است، به این معنی که کیف شما خوشحال است. سطوح بالایی آنودایز شده - با حفظ گرما در محفظه احتراق به افزایش راندمان احتراق کمک می کند و دوام سطح پیستون های ما در طولانی مدت را بهبود می بخشد.

 

پیستون به عنوان انتهای متحرک محفظه احتراق عمل می کند و باید در برابر نوسانات فشار، تنش حرارتی و بار مکانیکی مقاومت کند. رینگ های پیستون به دلیل بار ذاتی خود و به دلیل بار گازی که بر روی رینگ وارد می شود، در هنگام بالا و پایین رفتن در سوراخ سیلندر در معرض سایش قرار می گیرند.

 

مواقعی وجود دارد که موتور به جریان هوای بیشتری نیاز دارد، مانند هنگام شتاب گیری سخت، اما یک موتور سنتی اغلب اجازه نمی دهد هوای کافی جریان یابد و در نتیجه عملکرد کمتری دارد. پیستون را نمی توان به سادگی به داخل کالیپر برگرداند زیرا مانند یک پیچ رزوه شده است و باید دوباره به داخل پیچ شود.

 

پیستون باید به داخل کولیس فشار داده شود. با فشار دادن پیستون به سمت پایین در مسیر احتراق، نیروی جانبی در جهت مخالف شاتون زاویه دار وارد می کند. آنها دارای دو دسته سیلندر هستند که در طرف مقابل یک میل لنگ مرکزی به هم چسبیده اند. برخی از رینگ های پیستون دارای یک لبه پخ در مقابل سطح در حال اجرا هستند. سطح نامنظم حاصل، هم ترازی را بهبود می بخشد. اتصال سرپوش به میله ایمن تر را ایجاد می کند. و امکان مونتاژ شاتون باریک تر و سبک تر را فراهم می کند. تقاضا برای دماغه گلوله دهه 50 آنقدر قوی بود که Studebaker شیفت سوم را در کارخانه بزرگ South Bend خود اضافه کرد و کارخانه‌های مونتاژ کالیفرنیای جنوبی و همیلتون، انتاریو را با ظرفیت یا نزدیک به آن اداره کرد.

 

Studebaker دنباله‌روی فوق‌العاده‌ای برای blockbluster 1950 داشت: یک V-8 جدید مدرن. به همین دلیل، ترمزهای درام تا حد زیادی در وسایل نقلیه مدرن با ترمزهای دیسکی جایگزین شده اند. با این حال، برخی از خودروهای ارزان‌تر همچنان از ترمزهای درام برای چرخ‌های عقب استفاده می‌کنند، جایی که به قدرت توقف کمتری نیاز است. به عنوان مثال، بسیاری از هلیکوپترهایی که می بینید، بسیاری از نیروگاه های کوچکتر و حتی تانک M-1 از توربین های گازی استفاده می کنند.

 

چرخ عقب ترمز دیسکی خود را دارد و کل سیستم توسط یک سیستم ABS کنترل می شود تا از توقف ایمن حتی در شرایط ترمز کمتر از ایده آل اطمینان حاصل شود. چرا قطارها چرخ فولادی دارند؟ با این حال، رینگ‌های پیستون (معمولاً از بالا به پایین شامل یک حلقه فشرده‌سازی، یک حلقه برف پاک کن و یک حلقه روغن) از چدن یا فولاد ساخته می‌شوند.

 

در نتیجه، پیستون‌ها معمولاً از آلیاژ آلومینیوم ساخته می‌شوند که بهترین مواد همه جانبه برای استفاده در موتورهای متوسط ​​خودرو و موتور سیکلت است. پیستون موتورسیکلت آتنا با مواد با کارایی بالا که با آهنگری اکستروژن معکوس تبدیل شده اند تولید می شود و مجهز به پوشش سطح چاپ شده با صفحه نمایش در دی سولفید مولیبدن متخلخل است. وصله‌های رزین آغشته به گرافیت که با صفحه نمایش چاپ می‌شوند، اصطکاک را کاهش می‌دهند، اکنون تقریباً جهانی هستند. این پوشش‌ها معمولاً روی صفحه‌نمایش به‌صورت تکه‌ای روی رکاب‌های پیستون چاپ می‌شوند - مانند پوشش تصویری مبتنی بر گرافیت در موتور فورد فیستا اکوبوست. بمب افکن های B-25 مجهز به موتورهای شعاعی هستند.

 

موتورهای احتراق داخلی می توانند تنها با یک سیلندر و در نتیجه یک پیستون (موتور سیکلت و ماشین چمن زنی) یا با 12 سیلندر کار کنند، اما اکثر خودروها دارای چهار، شش یا هشت سیلندر هستند. من از تمام هشت هایلایتر و چندین شارپی رنگی استفاده کردم تا ببینم کدام سوپاپ ها چه کار می کنند و هوا از کجا وارد می شود و اگزوز خارج می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماشین خود و کسب مهارت های رانندگی که شما و دیگران را در جاده ایمن نگه می دارد، در کلاس های آموزشگاه رانندگی وسترن اسلوپ در لیتلتون ثبت نام کنید. دوره های آموزش رانندگی برای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به مردم عالی است، اما بسیاری از آنها حتی مکانیک اولیه را پوشش نمی دهند.

 

در حالی که تثبیت‌کننده‌های فرمان به خودروی یدک‌کش شما کمک می‌کنند تا در جاده بهتر رانندگی کند یا بهتر کار کند، پس از نصب فرمان جدید، نمی‌توانید - و نباید سعی کنید - در اطراف پارکینگ خودروی یدک‌کش خود رانده شوید. تثبیت کننده ها سیستم کامپیوتری این اطلاعات را تفسیر می کند و کانال ها، پره های کنترل و سایر سطوح کنترلی را به حرکت در می آورد تا وسیله نقلیه حرکت کند تا دستورات اپراتور را مطابق با آن انجام دهد. یک حلقه روغن شامل دو ریل نازک یا سطح در حال اجرا است. رینگ روغن از فشار ذاتی رینگ پیستون، فشار منبسط کننده و فشار واحد بالا که توسط سطح کوچک در حال اجرا ریل های نازک ایجاد می شود، استفاده می کند.

 

پیستون tu5 برای 206 هنگامی که فشار در محفظه فشار متوسط ​​با فشار آب محیط برابر شود، دریچه یا پیستون بسته می شود. علاوه بر فشار ذاتی، یک رینگ پیستون از طریق فشار اعمال شده، محفظه احتراق را آب بندی می کند. این فشار معمولاً به کشش مواد رینگ پیستون، شکاف آزاد حلقه پیستون و قرار گرفتن در معرض گازهای احتراق بستگی دارد. این یک نوع موتور پیستونی است که از پیستون برای تبدیل فشار به حرکت استفاده می کند. سوخت داخل موتور با شمع ها مشتعل می شود و این احتراق به حرکت پیستون ها نیرو می دهد. آنها به ایجاد آب بندی برای جلوگیری از نشت گازهای فشرده در اطراف پیستون و جلوگیری از ورود روغن روان کننده به محفظه احتراق کمک می کنند.

 

چرخه ورودی: در طول چرخه مکش، دریچه ورودی سیلندر با حرکت پیستون به سمت پایین سیلندر باز می شود و خلاء ایجاد شده در اثر حرکات رو به پایین پیستون، هوا و سوخت را به داخل محفظه احتراق سیلندر می مکد. در مکانیزم اسپری، شیر یک طرفه بین پمپ و نازل نوعی فنجان است که روی انتهای بشکه قرار می گیرد.

 

سیلندر یک موتور احتراق داخلی در یک انتها توسط صفحه ای به نام سر بسته می شود و در انتهای دیگر باز می شود تا امکان نوسان آزاد شاتون فراهم شود که پیستون را به میل لنگ می پیوندد. همانطور که میله پیستون پیستون را از طریق کورس حرکت می دهد، دریچه های خروجی بیشتر باز می شوند. مرحله 4: شیر خاموش کننده را باز کنید. سوپاپ تناسبی فشار ترمزهای عقب را کاهش می دهد. تکیه گاه های پین پیستون برای پخش فشار در سطح تماس بزرگتر استفاده می شود، این امر احتمال ترک خوردگی/شکست پیستون را کاهش می دهد.

 

پیستون‌ها در مواد و اندازه‌های مختلفی وجود دارند که بر اساس سوراخ سیلندر موتور خاصی که در آن نصب می‌شوند، ساخته می‌شوند. بنابراین اگر پیستون‌های نزدیک‌تر به لبه عقب کولیس بزرگ‌تر باشند، کمک می‌کند. حلقه ها نیز برای افزایش نیروی تماس و حفظ مهر و موم نزدیک فنر می شوند. فشار ذاتی نیاز به نیروی قابل توجهی دارد که برای فشرده کردن حلقه پیستون به قطر کمتری لازم است. پیستون ها بالا و پایین حرکت می کنند و هوا/سوخت را می گیرند و سپس این مخلوط را فشرده می کنند.

 

3. با وارد کردن کار به پیستون، پیستون به حالت اولیه خود فشرده می شود و آماده انجام چرخه یک بار دیگر است. بسیاری از به اصطلاح ژنراتورهای هیدروژن به همین شکل کار می کنند: یک دستگاه الکترولیز داخلی آب را از مخزن ذخیره می کشد و با استفاده از برق تولید شده توسط دینام خودرو، هیدروژن و اکسیژن را تقسیم می کند. بطن راست خون را به داخل ریه ها می فرستد تا اکسیژن پر شود. هنگامی که به پمپاژ خون بیشتری نیاز دارید، مانند زمانی که برای بالا رفتن از پله ها یا دویدن یک مایل به اکسیژن بیشتری نیاز دارید، گره SA فاصله تخلیه الکتریکی خود را کوتاه می کند.

 

علاوه بر این، خودروهای با عملکرد بالا مانند پورشه 911 توربو یا کوروت ZR-1 از القایی اجباری برای دستیابی به دستاوردهای فوق العاده در قدرت استفاده می کنند. این به پیستون اجازه می دهد تا از نیروی تولید شده توسط احتراق بیشتر برای تامین انرژی مورد استفاده استفاده کند. روکش کروم به حلقه سختی می دهد تا حتی در محیط سوزاننده محفظه احتراق به درستی بنشیند. دانشمندان حتی قلب مصنوعی ساخته اند! ↑ RD Knight، "موتورهای حرارتی و یخچال‌ها" در فیزیک برای دانشمندان و مهندسان: یک رویکرد استراتژیک، ویرایش سوم.

 

این یک عملیات فوق العاده پیچیده است و دانشمندان هنوز تا درک همه چیز در مورد آن فاصله زیادی دارند. در یک موتور دوار، هیچ پیستون، سیلندر یا سوپاپ وجود ندارد، فقط روتورهای مثلثی شکل به دور خود می چرخند. از آنجایی که قلب شما موتور بدن شما است، منطقی است که ممکن است چیزی شبیه موتور ماشین شما کار کند: با یک جرقه شروع می شود. تصور کنید که باید کار یک چکش را با استفاده از پتک یا کلنگ انجام دهید، و به سرعت متوجه خواهید شد که این یک دستگاه چقدر برای صنعت ساختمان اهمیت دارد. پیستون ما با استفاده از آلومینیوم با محتوای سیلیکون بالا ریخته گری می شود.

 

امروزه اجزای موتور برای افزایش طول عمر باید سخت و سبک وزن باشند تا کارایی را بهبود بخشند، به این معنی که همه پیستون ها نوعی آلیاژ آلومینیوم هستند. با این حال، نمونه هایی از تقریباً همه انواع موتورهای زیر وجود دارد که هنوز در هواپیماهای تولیدی، آزمایشی و قدیمی پرواز می کنند. دو نمونه شامل طرح های پنوماتیک و طراحی هوای فنری است. بررسی کنید که افزایش فشار هوا از 85 psi به 100 psi در 600 به 900 دور در دقیقه بیشتر از دو دقیقه طول نمی کشد. در موتورهای چهار زمانه (بنزینی و دیزلی) خودرو، فرآیند مکش، تراکم، احتراق و اگزوز در بالای پیستون در سرسیلندر انجام می‌شود، که پیستون را مجبور می‌کند تا به سمت بالا و پایین حرکت کند (یا به صورت افقی مخالف به داخل و خارج شود). یا تخت - موتور) در داخل سیلندر، که باعث چرخش میل لنگ می شود.

 

در هر موتور خودروی چهار زمانه (بنزینی یا دیزلی)، فرآیند مکش، تراکم، احتراق و خروجی اگزوز در بالای تاج پیستون انجام می‌شود که پیستون را مجبور می‌کند تا به سمت بالا و پایین حرکت کند (یا در موتورهای افقی مخالف، از پهلو به پهلو، مانند پورشه یا سوبارو) در داخل سیلندر. با فشردن آن، موتور الکتریکی 70 اسب بخار افزایش می یابد، دقیقاً مانند سیستم KERS که در مسابقات فرمول 1 استفاده می شود. هزینه تعویض شمع چقدر است؟ قابلیت اطمینان را می توان با تغییر مواد به درجه بالاتر و/یا اعمال پوشش های مختلف حفظ کرد. با این حال این مستلزم هزینه و زمان توسعه قابل توجهی است.

 

هر زمان که چیزی خراب می شد، ریماک قطعات خود را طراحی و ساخت و سرعت و قابلیت اطمینان خودرو را بهبود بخشید. و Mate Rimac گفته است که مهم است که دفتر مرکزی شرکت در کرواسی باقی بماند تا فرصت‌هایی برای دیگر جوانان کرواسی فراهم شود. از سوی دیگر، رینگ‌های کنترل روغن فولادی چند تکه معمولاً از دو حلقه فولادی نازک (به نام ریل) تشکیل شده‌اند که یک فنر فاصله‌دهنده بین آن‌ها قرار دارد تا دو ریل را از هم دور نگه دارد و فشار شعاعی ایجاد کند. برخی از موتورهای بریگز و استراتن از یک حلقه روغن تکه درختی متشکل از دو ریل و یک منبسط کننده استفاده می کنند. اکثر حلقه های برف پاک کن در موتورهای بریگز و استراتن دارای یک صفحه زاویه مخروطی هستند.

 

چرا برخی موتورها از سیستم روغن سامپ خشک استفاده می کنند؟ در طول آزمایش‌ها، مهندسان آلیس-چالمرز نسبت به کارایی مکانیکی توربین‌ها و همچنین توانایی آن‌ها در تحمل استفاده طولانی مدت نگران شدند.  پیستون Ef7 برای سمند و دنا با قابلیت داشتن یک جفت سایه فعال در سبک زندگی در چند ثانیه، چشمی های مغناطیسی Powered by Switch™ Piston به محافظت از چشم ها در برابر باد، گرد و غبار و ذرات نوری کمک می کند. حق چاپ دیزنی/پیکسار. تمامی حقوق محفوظ است تیم خلاق تحقیقاتی را در نمایشگاه های خودرو و بدنه فروشی انجام دادند تا رنگ ها و سایه های مناسب فیلم را دریافت کنند. از طرف دیگر، اگر شما پیرزن ضرب المثلی اهل پاسادنا هستید که فقط یکشنبه ها رانندگی می کند، می توانید با تعویض کمتر فیلتر هوا از آنجا فرار کنید.

 

وزنه ها را نیز می توان در جیب BCD ها قرار داد و برخی از BCD های جدیدتر دارای تسمه های وزنی هستند که در آنها ادغام شده است. مزیت دیگر پیستون های آهنگری پتانسیل تولید دیواره های نازک تر و در نتیجه کاهش وزن است. اما در اوایل عصر کالسکه‌های بدون اسب، پیستون‌ها از چدن ساخته می‌شدند، زیرا فرسودگی بسیار طولانی داشتند و در برابر حرارت مقاوم بودند که می‌توانست به سرعت آلومینیوم را ذوب کند. پیستون ها معمولاً از آلیاژ آلومینیوم ریخته گری برای هدایت حرارتی عالی و سبک ساخته می شوند. دو حلقه بالایی که به عنوان حلقه های فشرده سازی شناخته می شوند، در درجه اول برای آب بندی محفظه احتراق هستند. ارتباط نزدیک با نسبت تراکم مشخصه ای است که به نام جابجایی شناخته می شود - یعنی تغییر حجم (اندازه گیری شده برحسب اینچ مکعب یا سانتی متر مکعب) در محفظه احتراق که در حین حرکت پیستون از یک منتهی الیه به انتهای دیگر اتفاق می افتد.

 

اولین برخاست و فرود ناو هواپیمابر که توسط بمب افکن انجام شد به ترتیب در 21 آوریل و 31 اوت 1950 از USS Coral Sea انجام شد. ادعای پشت سر آنها این است که فلزات یک واکنش کاتالیزوری در سوخت ایجاد می کنند، ناخالصی ها را از بین می برند و آن را به یک حامل انرژی کارآمد تبدیل می کنند. این به این معنی است که محفظه احتراق باید تا حد امکان ضد گاز ساخته شود، به طوری که فشار ایجاد شده توسط گازهای احتراق سریع، پیستون را در سیلندر به حرکت درآورد و باعث چرخش میل لنگ و در دسترس بودن نیرو شود. آنها همچنین راحتی، چسبندگی و دوام پیستون را افزایش می دهند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای عینک موتور سیکلت تبدیل می کنند.

 

بعلاوه، قطعات پیستون موتورسیکلت مورد استفاده آتنا از فولاد مخصوص ساخت ژاپن ساخته شده و در PVD یا CNR با تقویت‌کننده‌های مقاوم در برابر سایش پوشش داده شده‌اند. جزئیات نحوه انتخاب روش خنک کننده ارائه شده است. داغ ترین موتورهای بنزینی به زودی به یک گالری خنک کننده یا یک کانال محصور در قسمت زیرین تاج نیاز خواهند داشت که در از بین بردن گرما کارآمدتر از روش امروزی برای پاشیدن روغن به سطح زیرین پیستون است. گالری تصاویر: سوپاپ های ورودی و خروجی موتورهای خودرو برای شورولت کوروت Z06. هنگامی که سوپاپ ورودی تا حدی در منیفولد ورودی بسته می شود، موتور شما خلاء ایجاد می کند.

 

علاوه بر کاسه‌ها، گنبدها و فرورفتگی‌های سوپاپ مورد نیاز برای فاصله و دستیابی به نسبت تراکم خاص، دامن‌های نامتقارن دارای یک ناحیه کوچک‌تر و سفت‌تر در سمت رانش پیستون هستند تا غلظت اصطکاک و تنش را کاهش دهند. شکاف کوچک بین پیستون و دیواره سیلندر توسط حلقه های پیستون پل می شود که در شیارهای روی پیستون در ناحیه ای به نام تسمه پیستون قرار می گیرند. حلقه تراکم شکاف بین پیستون و سیلندر را می‌بندد. حلقه های تراکم در موتورهای خودرو معمولاً دارای مقطع مستطیلی یا کیستونی شکل هستند.

 

دلایل زیادی برای داشتن یک درک اساسی از نحوه عملکرد موتور ماشین شما وجود دارد. در یک موتور چهار سیلندر یا هشت سیلندر، چهار سیلندر با استفاده از یک منیفولد وجود دارد. تمایل دارد حتی کندتر از موتور اصلی بچرخد و در حدود 1000 دور در دقیقه به حداکثر می رسد. با استفاده از موتور و ژنراتور کاملا مجزا برای این سیستم ها، قطار می تواند حتی در صورت از کار افتادن موتور اصلی، مسافران را راحت نگه دارد. به خواندن ادامه دهید تا در مورد نحوه عملکرد موتورهای لامپ داغ بیشتر بدانید. پیستون ها با انتقال نیروی خروجی یک گاز در حال انبساط در سیلندر به میل لنگ کار می کنند که حرکت چرخشی را برای چرخ طیار فراهم می کند.

 

سیال MR مایعی است که وقتی در معرض نیروی مغناطیسی قرار می گیرد به حالت تقریباً جامد تبدیل می شود و پس از حذف نیروی مغناطیسی به مایع برمی گردد. اگر پیستون را با نیروی زیاد به داخل سیلندر فشار دهید، می توانید از فاصله خوبی به آب شلیک کنید. فاصله رینگ پیستون آزاد فاصله بین دو سر رینگ پیستون در حالت فشرده نشده است. فولاد با کوتاه کردن ارتفاع تراکم پیستون، که به عنوان فاصله از مرکز پین مچ دست تا بالای تاج تعریف می شود، تغییر قابل توجهی در هندسه ایجاد می کند. قسمت کوچکی از الکترود مرکزی از انتهای پایین پریز بیرون می‌آید.

 

شمع: شمع یک الکترود عایق است که در بالای سیلندر موتور پیچ می شود. ما به همکاری نزدیک با مشتریان موتور خود ادامه خواهیم داد و متعهد به پیشرفت های بیشتر در فن آوری های طراحی و ساخت حلقه هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که قطعات مناسب برای خدمت به موتورهای آینده در دسترس هستند. این مراحل را می توان متفاوت انجام داد و فرآیندها می توانند بسیار پیچیده شوند، با این حال این یک مثال ساده از نحوه ساخت پیستون برای انجام کار مفید از طریق ورودی گرما است.

 

برخی از موتورها نیز برای حلقه بالایی از روکش مخروطی استفاده می کنند و در گذشته از حلقه های ساده و ساده استفاده می شد. با این حال، فناوری به ظاهر ساده ساخت آن آسان نیست. با توسعه این فناوری، برخی بر این باورند که به زودی برای رقابت با سوخت های فسیلی، به ویژه با کمک مالیات های بالای انتشار کربن، به اندازه کافی ارزان می شود. برای حفظ این فاصله، پیستون باید دقیقاً ماشین کاری شود و آلیاژی که از آن ساخته شده است دقیقاً برای محاسبه انبساط حرارتی مشخص می شود. با کشیدن سوخت/روغن/هوای اضافی از طریق سیلندر و سپس فشار دادن آن به داخل، درگاه انبساط باعث می شود که در هر ضربه سوخت/روغن/هوای بیشتری را در سیلندر پر کند.

 

پیستون به خودی خود کمی کوچکتر از سوراخی است که در آن حرکت می کند، اما حلقه های پیستون تحت کشش دارد تا پس از نصب در سیلندر موتور، یک مهر و موم هوا (تقریباً) محکم شود. از طرف دیگر، یک شکاف بزرگ باعث آب‌بندی ناکافی رینگ‌های پیستون در برابر دیواره‌های سیلندر می‌شود و در نتیجه فشار بیش از حد (گازهای حاصل از احتراق به داخل میل لنگ وارد می‌شود) و فشار کمتری به سیلندر وارد می‌شود و توان خروجی موتور را کاهش می‌دهد.

 

حلقه روغن وقتی پیستون در حال حرکت است روغن را از دیواره سیلندر پاک می کند، اما با گذشت زمان آن و سایر رینگ ها ممکن است فرسوده شوند و به روغن میل لنگ اجازه می دهد تا به داخل محفظه احتراق حرکت کند. 2. با حذف گرما از سیلندر، فشار گاز کاهش می یابد و به راحتی فشرده می شود. برای نگاهی دقیق تر به این فرآیند، نحوه عملکرد موتور خودرو را بررسی کنید. پیستون ها در قلب موتورهای احتراق داخلی رفت و برگشتی قرار دارند، به همین دلیل است که اغلب آنها را "موتور پیستونی" می نامند.

 

اگر سیستم های الکتریکی شما کار می کنند و ماشین هنوز روشن نمی شود، باید در جای دیگری به دنبال مشکل باشید. اندازه گیری نشان داد که موتور پیستون آزاد هیدرولیک دوگانه در عمل کار می کند. اگر در فرآیند تولید عیوبی در پیستون ها یا دیواره های سیلندر وجود داشته باشد، کارکردن بیش از حد سخت و خیلی زود موتور می تواند خیلی سریع این عیوب را از بین ببرد.

 

سیکل اگزوز: در مرحله آخر سیکل، سوپاپ اگزوز با رسیدن پیستون به پایین سیلندر باز می شود و سوخت و هوای باقی مانده از محفظه احتراق آزاد می شود. در نگاه اول، نمونه اولیه این شرکت مانند هر موتور دو زمانه معمولی به نظر می رسد، تا زمانی که متوجه شوید سوپاپ ورودی بزرگ و رو به بالا از مرکز پیستون خارج می شود. سوراخ ها یا شکاف های بریده شده در مرکز شعاعی حلقه اجازه می دهد تا روغن اضافی به مخزن روغن برگردد.

 

برای استفاده حداکثری از لاستیک‌های جدید با کارایی بالاتر و برای کنترل جهت بهتر در توقف‌های سخت، هندسه تعلیق جلو برای ترکیب «شعاع شعاع صفر» بازسازی شد. این به معنای محور فرمانی است که جاده را دقیقاً در مرکز نقطه تماس تایر قطع می کند، به جای بیرونی (شعاع اسکراب مثبت)، مانند کوروت های قبلی، یا داخل آن (شعاع اسکراب منفی) مانند برخی از خودروهای اروپایی. در سال 1990، یک برند نوپا از شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا موتور، مشتاق شد تا در میان خریدارانی که تجمل نهایی را با برندهای اروپایی یکی می‌دانستند، تأثیر بگذارد. همیشه برند صحیح بریکرها را در پنل شکن خود نصب کنید.

 

ATHENA PISTONS PREMIUM QUALITY اگرچه نام تجاری آتنا به تازگی وارد عرصه فروش پیستون موتورسیکلت شده است، اما دارای طیف گسترده ای از پیستون ها برای کاربردهای اصلی آفرود است: از پیستون موتور دو زمانه تا پیستون موتور 4 زمانه. موتورسیکلت BMW K-1 مدل 1990 که با بدنه پلاستیکی آینده‌نگر از ساقه تا دم پوشیده شده است، بیشتر شبیه یک مطالعه طراحی است تا یک مدل تولیدی از جنگل سیاه. علاوه بر این، استخراج‌کننده‌های هوای داخلی در کوپه‌ها برای افزایش نرخ جریان به‌عنوان بهبودی در سیستم کنترل آب و هوا، که اکنون با کنترل دمای خودکار فوق‌العاده‌ای که در اواخر تولید سال 1987 به مرحله اجرا درآمد، ارائه شد، اصلاح شدند.

 

یک سیستم مکانیکی واقعاً شگفت‌انگیز، گیربکس اتوماتیک در یک خودرو تمام کارهایی را که یک گیربکس دستی انجام می‌دهد انجام می‌دهد، اما آن را با یک مجموعه دنده انجام می‌دهد. در بالا مکانیسم پارک را می بینید که به داخل محفظه ای که دنده ها در آن قرار دارند بیرون زده است. نوارهای حساس به فشار با چسب های سیلیکونی یا اکریلیک از فیلم های PTFE ساخته شده اند. چدن به راحتی با دیواره سیلندر مطابقت دارد.

 

حرکت لغزشی رینگ پیستون در داخل دیواره سیلندر باعث تلفات اصطکاک موتور می شود. در داخل سیلندر مخلوطی از سوخت و هوا از طریق دریچه ورودی تزریق می شود. تقریباً تمام پیستون‌های مدرن شامل تکیه‌دهنده‌های سوپاپ هستند که فاصله‌ای را در اطراف سوپاپ‌ها در بالای حرکت پیستون ایجاد می‌کنند. ماهله و فدرال-مگول در حال پیش‌بینی تغییر از آلومینیوم ریخته‌گری به پیستون‌های فولادی آهنگری هستند. در تلاش برای بهبود مصرف سوخت و آلایندگی کمتر، خودروسازان خواستار پیستون های سبک تر و کم اصطکاک با استقامت برای تحمل شرایط عملیاتی سخت تر هستند. پیستون ها در موتورهای احتراق داخلی (IC)، کمپرسورها، پمپ ها و سایر اقلام ماشین آلات استفاده می شوند.

 

اکثر رینگ های پیستون از چدن یا فولاد ساخته می شوند. فولاد چگالی تر از آلومینیوم است اما سه برابر قوی تر است، که منجر به پیستونی می شود که در برابر فشارها و دماهای بالاتر بدون افزایش وزن انعطاف پذیرتر است. آلومینیوم هنگام گرم شدن منبسط می شود و برای حفظ حرکت آزاد پیستون در سوراخ سیلندر باید فاصله مناسبی ایجاد شود. پس از احتراق، حرکت رو به پایین آن، میل لنگ را می چرخاند. پیستون نه تنها در حین احتراق تحت تأثیر نیروهای عمودی قرار می گیرد، بلکه نیروهای جانبی ناشی از تغییر مداوم زاویه شاتون را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. موتورهای احتراق داخلی که بسیاری از خودروها و کامیون‌های امروزی را نیرو می‌دهند، معمولاً در یک چرخه چهار زمانه کار می‌کنند و این چهار مرحله ورودی، تراکم، احتراق و اگزوز هستند.

 

نه تنها برای حرکت احتراق / انبساط مهم است، گاز سفتی نیز برای مکش، تراکم و اگزوز بسیار مهم است. در موتور اصلی اتکینسون، مخترع چند اتصال اضافه کرد تا هر چهار حرکت با یک چرخش میل لنگ کامل شود. موتور پیستونی هواپیما که معمولاً به عنوان موتور رفت و برگشتی یا "پیوسته" نیز نامیده می شود، یک موتور احتراق داخلی است که از یک یا چند پیستون رفت و برگشتی برای تبدیل فشار به یک حرکت چرخشی استفاده می کند.

 

پیستون‌ها همچنین در موتورهای احتراق خارجی، که در غیر این صورت به عنوان موتورهای بخار شناخته می‌شوند، وجود دارند، جایی که آب در دیگ گرم می‌شود و بخار حاصل برای به حرکت درآوردن یک جفت پیستون (معمولاً) در سیلندرهای خارجی استفاده می‌شود که سپس چرخ‌ها را به حرکت در می‌آورند. دامن‌های با روکش گرافیتی - اصطکاک راه‌اندازی را کاهش می‌دهد، به‌ویژه در زمان استراحت بحرانی در دوره، که برای پیستون‌های جت اسکی ضروری است.

 

وزن سبک آلومینیوم جرم کلی و نیروی لازم برای راه اندازی و حفظ شتاب پیستون را کاهش می دهد. بلوک های آلومینیومی از آسترهای چدنی گریز از مرکز استفاده می کنند که در زمان ریخته گری آلومینیوم در قالب قرار می گیرند. این لاینرها قابل تعویض نیستند، اما می توان آنها را دوباره خسته کرد. تمامی رینگ های پیستون مورد استفاده در موتورهای بریگز و استراتن از چدن ساخته شده اند. اکثر موتورهای بریگز و استراتن از حلقه های فشاری با نمای مخروطی یا بشکه ای استفاده می کنند. انواع و مدل های زیادی از کاربراتورها در موتورهای گازسوز کوچک استفاده می شود. پیستون ها معمولا مجهز به رینگ های پیستون هستند.

 

پیستون ها معمولاً از آلیاژهای آلومینیوم یا چدن ساخته می شوند. کاربردهای مهم و عرصه های تجاری آینده نگر نیز به گزارش چشم انداز بازار پیستون فولادی خودرو اضافه شده است. اما گران است و در خودروهای امروزی کاربرد کمی دارد. از آنجایی که AR-15 همتای M-16 است، نیمه اتوماتیک است، به این معنی که هر بار که قصد شلیک گلوله را دارید باید ماشه را فشار دهید. ماشه را به عقب می کشید و پیستون را به داخل سیلندر فشار می دهید.

 

پیستون ها با فشار دادن سوخت و هوا به فضای کوچکی که شمع جرقه می زند و اشیا را به حرکت در می آورد، به حرکت خودرو کمک می کند. قدرت موتور همه از نیرویی است که به بالای پیستون وارد می شود. موتور غول پیکر دو زمانه، توربوشارژ و ژنراتور الکتریکی، مقدار زیادی نیروی مورد نیاز برای کشیدن بارهای سنگین در سرعت های بالا را فراهم می کند. به منظور کنترل سرعت تا 200000 دور در دقیقه، شفت توربین باید با دقت زیادی پشتیبانی شود.

 

ترمزها مقدار زیادی گرما تولید می کنند زیرا در اصل قطعه فلزی هستند که برای کاهش سرعت یک قطعه فلز دیگر که با سرعت بزرگراه حرکت می کند استفاده می شود. در دریچه گاز کامل و 6000 دور در دقیقه، یک پیستون در یک موتور بنزینی در هر 0.02 ثانیه تقریباً 10 تن نیرو وارد می کند زیرا انفجارهای مکرر فلز را تا بیش از 600 درجه فارنهایت گرم می کند.

 

سر پیستون سطح بالایی (نزدیک ترین به سر سیلندر) پیستون است که در طول کارکرد معمولی موتور تحت فشار و حرارت بسیار زیادی قرار می گیرد. حلقه برف پاک کن، که گاهی به آن حلقه خراش دهنده، حلقه ناپیر یا حلقه فشرده سازی پشتیبان نیز می گویند، حلقه بعدی دورتر از سر سیلندر روی پیستون است. فشار اعمال شده فشاری است که از گازهای حاصل از احتراق به رینگ پیستون وارد می شود و باعث انبساط آن می شود. پیستون جزء موتور استوانه‌ای است که توسط نیروهای تولید شده در طی فرآیند احتراق در سوراخ سیلندر به جلو و عقب می‌لغزد. طراحی تاج به طور قابل توجهی متفاوت است، زیرا بسیاری از روکش ها توپوگرافی منحصر به فردی برای توزیع گازهای خروجی ناشی از فرآیند احتراق دارند.

 

چرخه احتراق: پیستون ها همیشه به سمت بالا و پایین حرکت می کنند، همانطور که پیستون به سمت بالا حرکت می کند، هوا و سوخت محفظه احتراق را فشرده می کند. مجموعه‌های پیستون و رینگ در مجموعه‌ای از اندازه‌های بزرگ موجود هستند تا نیازهای شما را برآورده کنند. شیار حلقه یک ناحیه فرورفته است که در اطراف محیط پیستون قرار دارد و برای نگه داشتن رینگ پیستون استفاده می شود.

 

تیم‌ها رینگ‌های خود را به منطقه Firestone در سکوی مسابقه می‌آورند، جایی که تکنسین‌ها لاستیک‌ها را سوار و متعادل می‌کنند. شکل جدید کاسه طراحی شده با روش جدید می تواند تعادل بین احتراق و عملکرد قابلیت اطمینان ایجاد کند. این امر با مطالعه تأثیر شکل کاسه پیستون موجود و سپس تغییر شکل برای بهبود قابلیت اطمینان مجموعه پیستون و رینگ پیستون به دست می آید.

 

همیشه ترجیح داده می شود که همان مواد را حفظ کرده و قابلیت اطمینان قطعات را بهبود بخشد. متوجه خواهید شد که سایه‌ها در پس‌زمینه به حرکت خود ادامه می‌دهند، اما یک منبع نور خوب می‌تواند به این امر کمک کند. یک پیستون را برگردانید و دیوارهای مخروطی به ندرت بیش از 0.1 اینچ ضخامت دارند. آنها با گیره های ضخیم یا بلوک های ساخته شده از پلی اورتان یا لاستیک پوشانده شده اند تا مقداری از انرژی ارتعاشی موتور را در هنگام کار جذب کنند. پیستون ها یکی از مهم ترین بخش های موتور هستند، زیرا مکانیسم هایی هستند که انرژی موتور را در خود دارند.

 

از آنجایی که خودروسازان به دنبال بهره وری بالاتر هستند، تولیدکنندگان پیستون در حال آماده شدن برای آینده ای هستند که در آن قوی ترین موتورهای بنزینی تنفس طبیعی 175 اسب بخار در هر لیتر قدرت تولید می کنند که از 130 اسب بخار امروز افزایش یافته است. یک موتور نوع V اساساً معادل دو موتور خطی است که در یک پیکربندی "V" توسط یک میل لنگ مشترک به هم وصل شده اند. فقط سیلندرها را به هم متصل کنید تا موتور شما بزرگتر و قدرتمندتر شود. در برخی از موتورها، سیلندرها با آستین‌ها (آشتین‌ها) پوشانده شده‌اند که در صورت فرسودگی قابل تعویض هستند. اکثر موتورهای نصب شده در هواپیماهای نسل فعلی از پیکربندی افقی مخالف هستند. توربوشارژرها و معمولاً سوپرشارژرها را می توان به موتورهای پیستونی برای بهبود عملکرد اضافه کرد.

 

کاهش فشار در این قسمت از چرخه می تواند قدرت مصرفی در این مرحله از چرخه را کاهش دهد (به طور موثر قدرت خروجی موتور را افزایش می دهد). دیزل همچنین شاهد رقابتی از سوی قطارهای تمام الکتریکی بوده است که در حین رانندگی مستقیماً از شبکه برق خارج می شوند. و اگر می‌پرسید که آیا دیزل‌های مدرن عملکرد خوبی دارند، به چند مسابقه 24 ساعته اخیر لمانز که آئودی با استفاده از خودروهای مسابقه‌ای دیزلی تسلط داشته است، نگاه نکنید. از بسیاری جهات، توسعه موتور بنزینی مسیری را دنبال می کند که 15 سال پیش توسط دیزلی ها ترسیم شده است.

 

در نتیجه این اثر، سیال پیشران یک مسیر مارپیچی با شتاب سریع را در امتداد صفحات دیسک تا رسیدن به خروجی مناسب دنبال می کند. اگر ماشین شما دارای "موتور تداخلی" باشد که در آن سوپاپ ها در مسیر پیستون ها قرار دارند، دچار مشکل می شوید. این نمونه ها از سازمان ها و از منابع موجود در وب هستند. هر گونه نظری در نمونه ها بیانگر نظر ویراستاران دیکشنری کمبریج یا انتشارات دانشگاه کمبریج یا مجوز دهندگان آن نیست. لیرا، کارل. "تاریخچه مختصر موتور بخار." دانشگاه ایالتی میشیگانزمانی که بخار پادشاه بود و موتورهای گازی و دیزلی هنوز در مراحل ابتدایی خود بودند، موتورهای لامپ داغ همه کاره بودند.

 

با این حال، موتورهای Hemi می توانند قدرتی از حدود 450 اسب بخار تا بیش از 1000 اسب بخار را برای کرایسلر 426 همی ارائه دهند. مهم است که حلقه ها آزادانه در شیارهای خود در داخل پیستون شناور باشند تا بتوانند با سیلندر در تماس باشند. حلقه های اتصال در پیستون، معمولاً به دلیل تجمع محصولات احتراق یا تجزیه روغن روان کننده، می تواند باعث خرابی موتور شود و یکی از دلایل رایج خرابی موتورهای دیزلی است. 1. محفظه احتراق را آب بندی کنید تا کمترین تلفات گازی به محفظه میل لنگ وجود داشته باشد. زمین های رینگ دو سطح موازی شیار رینگ هستند که به عنوان سطح آب بندی رینگ پیستون عمل می کنند.

 

چرخ‌ها روتور را قادر می‌سازند تا به نرمی روی سطح منحنی دیواره محفظه بچرخد و برای کاهش فشار در نقطه تماس، پهن ساخته می‌شوند. به عنوان مثال، یک Champ Car می تواند شتاب صفر تا 100 مایل در ساعت را در حدود پنج ثانیه طی کند و همچنان در دنده دوم در آن نقطه است! به راحتی می توان به خطرات جک چکش اشاره کرد. یادگیری در مورد موتور خودروی شما تنها یکی از اجزای آموزش جامع راننده است، اما مواقعی وجود دارد که این دانش ممکن است شما را از گیر کردن خلاص کند.

 

امروزه Riken با ارائه انواع رینگ های پیستون که با مهندسی و فناوری پیشرفته طراحی و تولید می شوند به مشتریان سازنده خودرو خود کمک می کند تا وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست را توسعه دهند. کری وستبروک، مدیر مهندسی و فناوری در فدرال-مگول، می‌گوید: «هیچ چیزی که ما می‌سازیم عمداً مستقیم یا گرد نیست». پیستون از طریق یک پین مچ دست به یک میله اتصال متصل می شود که به نوبه خود به میل لنگ متصل می شود و با هم حرکت بالا و پایین ( رفت و برگشتی) را به حرکت گرد و گرد (چرخشی) تبدیل می کنند تا چرخ ها را به حرکت درآورند. این بر اساس این کشف بود که یک حلقه کاملاً گرد (قبل از نصب) با شکاف در آن پس از نصب، فشار یکنواختی بر روی دیواره‌های سیلندر وارد نمی‌کند.

 

در نتیجه، پیستون ها می توانند حتی بارهای زیاد را در موتورهای اسپرت و موتورهایی با خروجی ویژه فوق العاده بالا تحمل کنند. اگر نحوه کار موتورهای خودرو را خوانده باشید، در مورد سوپاپ هایی که هوا را وارد موتور می کنند و اگزوز را از موتور خارج می کنند، می دانید. همچنین با کاهش ارتفاع عرشه، بلوک موتور کوتاه‌تر و سبک‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. به طور بحرانی، ارتفاع تراکم کمتر فقط پیستون ها را منقبض نمی کند. رینگ های روغن 4 ضربه ای - رینگ های روغن در طراحی پیستون ها بسیار مهم هستند. دو نوع دامن وجود دارد. پیستون دمپایی قسمتی از دامن را بریده است و تنها سطوحی که در جلو و پشت دیواره سیلندر قرار دارند باقی می ماند.

 

به دلیل این نیروهای جانبی، پیستون به سطوح صاف نیاز دارد تا در مقابل دیواره سیلندر قرار گرفته و پیستون را به صورت عمودی هدایت کند. سطوح جانبی پیستون به عنوان دامن پیستون شناخته می شود. یک پیستون باید یک فرآیند چرخه ای را دنبال کند تا بتواند به طور مداوم انرژی گرمایی را به کار تبدیل کند و راه های زیادی برای تکمیل این چرخه وجود دارد.

 

این به نوعی خالص تر نیست و از طریق فرآیند تصفیه برتر نمی رود. موتورهای مدرن داغ تر، لاغرتر و کارآمدتر از همیشه کار می کنند. اولین موتورهای هواپیما از نوع خطی یا "مستقیم" بودند و سیلندرهای آنها در یک خط مشابه بسیاری از موتورهای خودرو بود. سیم پیچ احتراق بخشی از موتور شما است که ولتاژ بالایی تولید می کند تا سیلندرهای شما را تامین کند. پیستون های بزرگتر و فشار گاز بیشتر قدرت بیشتری را فراهم می کند.

 

در مقایسه با پیستون های آلومینیومی، پیستون های مفصلی دارای استحکام بالاتری در قسمت بالایی فولادی هستند. در آخرین مرحله از چرخه، هر دو پیستون حرکت می کنند - پیستون خنک شده به سمت پایین حرکت می کند در حالی که پیستون گرم شده به سمت چپ حرکت می کند. رینگ‌های پیستون برای انتقال گرما از پیستون داغ به دیواره/بلوک سیلندر خنک‌شده موتور عمل می‌کنند.

 

پره های خنک کننده هوا: برای سادگی بیشتر موتورهای گازی کوچکتر با هوا خنک می شوند. هنگام فشار دادن، ترمزها آزاد می شوند. گرما برای ترمزها مضر است زیرا می تواند منجر به محو شدن ترمز و کاهش فواصل توقف شود. می توان آن را با موادی که به راحتی در دسترس هستند ساخت و فاصله بین دیسک ها نباید دقیقاً کنترل شود. از آنجایی که دیسک ها به شفت کلید می شوند، چرخش آنها به شفت منتقل می شود. موتورهای پیستونی هواپیما معمولاً با AVGAS سوخت می شوند، اما موتورهای دیزلی به ویژه در هواپیماهای سبک رایج تر می شوند. موتورهای گازسوز کوچک به طرق مختلف به ما خدمت می کنند. پین پیستون شفت توخالی است که انتهای کوچک شاتون را به پیستون متصل می کند.

 

سیلندر یک موتور بخار (qv) توسط صفحات در دو انتها بسته می شود، با پیش بینی میله پیستون، که به طور صلب به پیستون متصل شده است، تا از یکی از صفحات پوشش انتهایی با استفاده از یک غده و جعبه پرکننده (مفصل مقاوم در برابر بخار) عبور کند. گاهی اوقات از یک پوشش برای آب بندی پین پیستون استفاده می شود. همچنین، طبق برخی اطلاعات فاش شده، ممکن است Minecraft امسال با Minecraft Live عملکردهای درون بازی داشته باشد. تقریباً در همه موارد، هر حلقه جداگانه در یک مجموعه سه حلقه به گونه ای طراحی می شود که عملکرد دو حلقه دیگر را بهینه یا کمک کند.

 

سه جعبه بالا عملکردهای اولیه انجام شده توسط رینگ های پیستون را نشان می دهد. این سه نگرانی - دوام، اصطکاک و جرم - هستند که روزهای کاری تامین کنندگان پیستون را مصرف می کنند. در حالی که ما یک مهر و موم ضد گاز می خواهیم، ​​همچنین نیاز داریم که پیستون به آرامی در امتداد سیلندر با حداقل اصطکاک حرکت کند، بنابراین پیستون به مقداری فاصله نیاز دارد.

 

پیستون ها حداقل 60 درصد اصطکاک موتور را تشکیل می دهند و پیشرفت ها در اینجا تأثیر مستقیمی بر مصرف سوخت دارند. پیستون ها از چه چیزی ساخته شده اند؟ اشکال مختلفی از تاج در موتورهای تولیدی وجود دارد، اما به طور معمول تاج تخت، گنبدی یا بشقاب است. موتورهای تولیدی مدرن، اصطکاک بین پیستون و دیواره سیلندر را با استفاده از پوشش‌های کم اصطکاک پیستون، مشابه تفلون در ماهیتابه نچسب، کاهش می‌دهند. سر سیلندر شامل شمع های موتورهای جرقه زنی (بنزینی) و معمولاً نازل سوخت در موتورهای احتراق تراکمی (دیزلی) است. در اکثر موتورها سوپاپ هایی که ورود مخلوط هوا و سوخت تازه و خروج سوخت سوخته را کنترل می کنند نیز در سر قرار دارند.

 

کلاچ در دستگاه هایی که دارای دو محور چرخان هستند استفاده می شود. مدل‌های قبلی از تیغه‌های فن با گام ثابت (برخلاف گام متغیر) استفاده می‌کردند، به این معنی که آنها به طور محکم به هاب فن چرخان مرکزی با یک زاویه تنظیم شده ثابت می‌شوند. برخی از دامن ها دارای پروفیل هایی هستند که برای کاهش جرم پیستون و ایجاد فضای خالی برای وزنه های تعادل میل لنگ در حال چرخش، بریده شده اند.

 

در همان زمان دستگاه مخصوصی پیستون را ترمز کرد و جریان گاز از آمپول قطع شد. همه چیز را در فورد SVT: تیم خودروهای ویژه بخوانید. تولیدکنندگان خودرو، کامیون و سایر خودروها با تمرکز تلاش خود بر روی توسعه و معرفی انواع خودروهای سازگار با محیط زیست پاسخ داده اند. مشتریان ما در صنایع مختلف از جمله فناوری اطلاعات، مخابرات، مهندسی، مالی، تولید، علوم بهداشتی و موسسات دانشگاهی درگیر هستند. SBT پیستون های جت اسکی را برای طیف گسترده ای از تولید کنندگان حمل می کند. ماشین های چمن زنی و موتورسیکلت ها می توانند یک پیستون یا تا 12 پیستون داشته باشند. اکثر ماشین ها دارای چهار، شش یا هشت پیستون هستند.

 

اکثر خودروها دارای چهار، شش یا هشت عدد از آنها هستند. اما خودروهای کوچکتر و موتورهای کوچکتر برای بکسل کردن اجسام بزرگ مشکل دارند. در حال حاضر در موتورهای تولید سری با بارگذاری بالا نیز از آخرین هنر در ورزش موتوری استفاده می شود: پیستون آهنگری. فرآیند تولید منجر به استحکام بیشتر می شود. حلقه تراکم محفظه احتراق را از هرگونه نشتی در طول فرآیند احتراق می پوشاند.

 

در مورد شبه توربین و اینکه چرا ممکن است امیدوارکننده ترین موتور احتراق داخلی باشد، بیاموزید. با این حال، جریان هوا در اطراف این نوع موتور برای خنک کردن هوا کافی نیست، بنابراین خنک کننده مایع مورد نیاز است، بنابراین نسبت قدرت به وزن کاهش می یابد. تعدادی از مشکلات مربوط به تلفات برق که به تازگی لیست کردیم باعث می شود چراغ نشانگر نقص شما، که چراغ چک موتور نامیده می شود، روشن شود. در بیشتر موارد، شما می توانید یک مجموعه قدیمی را برای دوشاخه های جدید در حدود یک ساعت تعویض کنید. تغییر به حلقه های پیستون فلزی به طور چشمگیری مقاومت اصطکاکی، نشت بخار و جرم پیستون را کاهش داد که منجر به افزایش قابل توجه قدرت و راندمان و فواصل نگهداری طولانی تر شد.

 

این مخلوط توسط شمع ها مشتعل شده و پیستون را به سمت پایین می راند و این باعث چرخش میل لنگ و تولید نیرو می شود. هنگامی که مخلوط هوا و سوخت مشتعل می شود، فشار ناشی از گازهای احتراق به سر پیستون وارد می شود و پیستون را به سمت میل لنگ مجبور می کند. سپس این مخلوط ناهمگن فشرده می‌شود، که باعث می‌شود دما تا زمانی که خود اشتعال اتفاق بیفتد افزایش یابد.

 

کابل های فولادی با فشار بالا هر واحد را در جای خود نگه می دارند و در یک آرایه به یکدیگر متصل می شوند. ماهله پیستون‌های فولادی را برای کاربردهای توربو دیزل پیشرو، مانند آئودی R18 TDI برنده چهار بار لمانز و موتور LMP2 Skyactiv-D مزدا تولید می‌کند. این امر مستلزم پیشرفت در تمام طراحی های پیستون از جمله پیستون جت اسکی است.

 

بیوک V-6 که زمانی توسط جنرال موتورز به عنوان غیرضروری کنار گذاشته شد، به دلیل مصرف سوخت خود احیا شد، اما بعداً با کسب مقام قطبی برای ایندیاناپولیس 500 سه بار، از جمله مسابقه 1995، به دلیل عملکرد خود شناخته شد. چرخه تراکم: هنگامی که پیستون به پایین سیلندر می رسد، دریچه ورودی بسته می شود و هوا و سوخت داخل محفظه احتراق را فشرده می کند. VTEC (که مخفف Variable Valve Timing and Lift Electronic Control است) یک سیستم الکترونیکی و مکانیکی در برخی از موتورهای هوندا است که به موتور اجازه می دهد تا به طور موثر چندین میل بادامک داشته باشد.

 

VTEC به زمان بندی متغیر سوپاپ و کنترل الکترونیکی بالابر، نوعی زمان بندی متغیر سوپاپ اشاره دارد. VTEC چگونه کار می کند؟ این مقاومت چیزی است که باعث کارکرد دستگاه می شود. برای به حداقل رساندن این امر، آنها از مواد مقاوم در برابر سایش مانند چدن و ​​فولاد ساخته می شوند و برای افزایش مقاومت در برابر سایش روکش یا درمان می شوند. پیستون‌های «استاندارد» ما با پیستون‌های «ممتاز» سایرین قابل مقایسه هستند - برای مقاومت در برابر حرارت و استحکام سطح بهتر، آنودایز شده روی سطح بالایی، پوشش گرافیتی در طرفین برای کاهش اصطکاک بین پیستون و سیلندر و امکان شکست کارآمد. این پیستون هنگام اعمال ترمز، کل کالیپر را فشار می دهد و باعث ایجاد اصطکاک از لنت های ترمز در دو طرف روتور می شود.

 

پیستون‌های جدیدتر به سراغ مواد با تکنولوژی بالا رفته‌اند، مانند سیلیکون برای پایداری دما و استحکام و پوشش‌هایی در بالا و کناره‌های پیستون برای افزایش عمر مفید و کاهش اصطکاک. پیستون های موتور دیزل در حال گذراندن تکامل خود هستند، زیرا فشار سیلندر اوج به 3600 psi افزایش می یابد. موتورهای متضاد افقی اغلب به عنوان موتورهای باکسر یا تخت شناخته می شوند. تصاویر بیشتر از موتورهای کوچک را مشاهده کنید. در بخش بعدی، به طراحی یخ ساز بزرگتر و قدرتمندتر خواهیم پرداخت. حتی کسانی که با شایعات مربوط به یک هارلی با فناوری پیشرفته آشنا هستند، از پیچیدگی طراحی اولین "سفارشی عملکرد" ​​این شرکت شگفت زده شدند. و V-Rod نشان می دهد که با ورود هارلی دیویدسون به قرن دوم خود، شگفتی های بیشتری در راه است.

 

نشانه های توزیع کننده بد چیست؟علائم خرابی میل بادامک عبارتند از روشن شدن چراغ چک موتور، رانندگی نکردن خودرو مانند گذشته (تقریباً در حالت آرام حرکت می کند، شتاب آهسته دارد، توقف می کند یا مسافت پیموده شده بنزین کاهش می یابد)، یا خودرو به سادگی روشن نمی شود. مانند موتورهای SOHC و DOHC، سوپاپ‌ها در موتورهای میله‌ای در سر و بالای سیلندر قرار دارند. رینگ های پیستون برای آب بندی شکاف بین پیستون و دیواره سیلندر طراحی شده اند. گازهای تحت فشار از طریق شکاف بین دیواره سیلندر و پیستون و وارد شیار رینگ پیستون می شوند.

 

پمپ جریان ثابتی از روغن تحت فشار را در سیستم نگه می دارد. شستشوی موتور گنک را جدا می کند که باعث می شود قطعات به خوبی کار کنند. اول، هوای فشرده را به طور ثابت نگه می دارد. اول، احتمالاً باید در مورد اینکه چرا موتورها در وهله اول ارتعاش ایجاد می کنند صحبت کنیم. البته همه موتورهای کوچک همه این اجزا را ندارند. لری می گوید که ماتر کمی شبیه من است. او در تمام عمرش در یک شهر کوچک بزرگ شده است و من از یک شهر 1200 نفری هستم.

 

برای یک محصول نسبتاً ارزان در بازار انبوه مانند روغن موتور، ارزشش را ندارد. یواخیم واگنبلاست، مدیر ارشد توسعه محصول در Mahle، یک تامین کننده قطعات خودرو آلمانی، می گوید: "DLC اغلب، اما اینکه آیا آنها به خودروهای تولیدی تبدیل می شوند یا نه یک علامت سوال است." موتور، تقاضا برای پیستون به طور مستقیم با تولید خودرو همراه است.

 

نحوه دقیق عملکرد پیستون ها به نوع خاص موتور بستگی دارد، اما آنها همیشه ضروری هستند. به طور مشابه، اگر زمانی نیاز به بردن ماشین خود برای تعمیر داشتید، آشنایی با موتور به شما کمک می کند تا بفهمید چه کاری و چرا باید انجام شود. اولین استفاده از رینگ پیستون در سیلندرهای یک موتور بخار در سال 1825 توسط نیل اسنودگراس، مهندس گلاسکو و مالک آسیاب، برای استفاده در ماشین های خود ظاهر شد. در قلب موتور یک وسیله نقلیه سیلندرها قرار دارند. موتورهای وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست تحت شرایطی کار می کنند که به طور مداوم سخت تر هستند و به قطعات و قطعاتی نیاز دارند که بالاترین سطح فناوری را در بر می گیرند.

 

اکثر خودروهای امروزی در جاده ها دارای موتورهای احتراق داخلی هستند. رینگ های پیستون محفظه احتراق را آب بندی می کنند و گرما را به دیواره سیلندر منتقل می کنند و مصرف روغن را کنترل می کنند. اکثر پیستون ها حداقل دو حلقه پیستون در هر سیلندر دارند. استفاده از پیستون های مناسب برای به دست آوردن تناسب مناسب در بلوک موتور و همچنین حفظ نسبت تراکم مناسب بسیار مهم است. در اکثر موتورها، سیلندرها سوراخ‌هایی هستند که در قسمت ساختاری اصلی موتور که به عنوان بلوک شناخته می‌شود، که عموماً از چدن یا آلومینیوم ساخته می‌شود، سوراخ‌های صافی به پایان رسیده است. در حالی که این شرکت نگفته است که چه زمانی این خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد، اما گزارش می دهد که برنامه هایی برای استفاده نظامی و خصوصی وجود دارد.

 

یک مثال خوب مینی کوپر S توربوشارژ است که فقط موتور 1.6 لیتری دارد اما در برخی کاربردها بیش از 200 اسب بخار قدرت تولید می کند. روغن اضافی از طریق دهانه های حلقه به مخزن روغن در بلوک موتور بازگردانده می شود. در این لحظه، دهانه های جانبی روی لوله در معرض دید قرار می گیرند و گاز تحت فشار می تواند از طریق بشکه جریان یابد.

 

اینها حلقه‌های فلزی دایره‌ای هستند که در شیارهای دیواره‌های پیستون قرار می‌گیرند و به تناسب پیستون در داخل سیلندر اطمینان می‌دهند. شکاف در رینگ پیستون در داخل سوراخ سیلندر به چند هزارم اینچ فشرده می شود. سفت کردن پیچ تنظیم ممکن است شکاف را تغییر داده باشد. در سال های اخیر، ممکن است در مورد خودروهایی شنیده باشید که برای اولین بار در 100000 مایل نیاز به تنظیم دارند. موتورهای استوک از کارخانه موتور CPC در فلینت، میشیگان می آیند، برای نصب به بولینگ گرین ارسال می شوند، و ماشین ها سپس به Wixom، میشیگان، برای رول کیج و سایر تغییرات مسابقه ای بازگردانده می شوند.

 

بیوکس 1957-1958 چندین "پایان" را برای ساخت فلینت، میشیگان نشان داد: پایان نام‌های سری که به سال 1936 بازمی‌گردد، ظهور نهایی برچسب Dynaflow در گیربکس‌های اتوماتیک، و پایان برتری کوتاه بیوک به عنوان سومین برترین‌های آمریکا. -فروش ماشین در دهه 1960، دستگاه‌های یخ‌ساز خودکار جدید زندگی را آسان‌تر کردند. حتی با نرخ بازده 40 درصدی، تسلا توربین خود را به عنوان یک پیشرفت می دید. برای افزایش کارایی، اجزای موتور برای طول عمر و وزن سبک باید مقاوم باشند. آلیاژ آلومینیوم ریخته گری سبک وزن است و یکپارچگی ساختاری خوب و هزینه های ساخت پایین دارد.

 

در سال 2004، فورد خودروی مفهومی فورد شلبی کبرا را رونمایی کرد، یک رودستر آینده‌نگر و مینیمالیستی که از فرمول شلبی پیروی می‌کرد - یک موتور بزرگ را در یک ماشین کوچک و سبک قرار داد. دانستن اصول اولیه نحوه عملکرد موتور یک وسیله نقلیه هنگام خرید و نگهداری خودرو مفید است و حتی می تواند به شما در تشخیص مشکلات در صورت بروز مشکل کمک کند.

 

برای ایجاد یک اصل: همانطور که اتومبیل می رود، موتور نیز حرکت می کند. و همانطور که موتور حرکت می کند، پیستون نیز حرکت می کند. چنین سیستمی به عنوان موتور رفت و برگشتی شناخته می شود. پیستون یک جزء کلیدی در یک موتور رفت و برگشتی است. برای مالکان، توربین نوید نرمی عملکرد ناشناخته در موتورهای رفت و برگشتی را می داد، زیرا در ابتدا حرکت چرخشی ایجاد می کرد. موتورهای شعاعی، که معمولاً در هواپیماهای ملخ‌دار استفاده می‌شوند، دارای تعداد فرد سیلندر و پیستون برای عملکرد نرم‌تر هستند.

 

پیستون

قیمت رینگ پیستون پراید

علت برنگشتن پیستون ترمز

بهترین مارک رینگ پیستون پژو 405

رینگ پیستون

قیمت پیستون پراید

قیمت بوش پیستون پژو

علائم خرابی رینگ پیستون

بهترین مارک رینگ پیستون موتور سیکلت

قیمت رینگ و پیستون موتور سیکلت هوندا 125

علائم خرابی رینگ پیستون موتور سیکلت

پیستون استاندارد پراید عظام

پیستون ایران

پیستون ال 90

پیستون ای اف سون

پیستون ام وی ام 110

پیستون ای ال ایکس

پیستون استاندارد پیکان

پیستون افتر مارکت

پیستون ام وی ام 530

پیستون آردی

پیستون بهینه ۴۰۵

پیستون به انگلیسی

پیستون بنز ده تن

پیستون بهینه عظام

پیستون بادی

پیستون باکسر 150

پیستون بادز پرو

پیستون بیلر

پیستون بهینه پژو

پیستون بنلی ۳۰۰

پیوستن ب عربی

پیستون پراید

پیستون پیکان

پیستون پژو

پیستون پراید یورو ۴

پیستون پژو 2000

پیستون پیکان عظام

پیستون پراید صبا

پیستون پمپ سمپاش

پیستون پمپ باد

پیستون پراید hp

پیستون تبریز

پیستون ترمز پراید

پیستون تیبا

پیستون تقویتی xu7

پیستون تقویتی tu5

پیستون تقویتی پراید

پیستون تقویتی ۴۰۵

پیستون تفنگ بادی

پیستون تقویتی elx

پیستون ترمز

پیستون ثابت

پیستون ثلاجه

پیستون جک هیدرولیک

پیستون جک j5

پیستون جدید ۴۰۵

پیستون جک

پیستون جای سوپاپ دار

پیستون جمع کن ترمز

پیستون جا سوپاپ دار

پیستون جک s5

پیستون جدید پژو

پیستون جک پنوماتیک

جهت پیستون پراید

جازدن رینگ پیستون موتورسیکلت

جا زدن رینگ پیستون پراید

جهت پیستون ef7

جا زدن رینگ پیستون

جا زدن پیستون در سیلندر موتور سیکلت

جهت فلش روی پیستون پیکان

جهت پیستون ال ۹۰

جا زدن رینگ پیستون پژو 405

جهت رینگ در پیستون

پیستون چیست

پیستون چکش تخریب

پیستون چرخ جلو پیکان

پیستون چاکدار

پیستون چپ در فوتبال

پیستون چیه

پیستون چپ

پیستون چیست علوم نهم

پیستون چپ استقلال

پیستون چسباندن

چیدمان رینگ پیستون

چسبیدن پیستون به سیلندر در جدول

چسباندن رینگ پیستون

چیدمان رینگ پیستون موتور سیکلت

چگونه بفهمیم رینگ پیستون خراب است

چرم پیستون تفنگ بادی

چگونه در ماین کرافت پیستون بسازیم

چسبیدن پیستون به سیلندر

چسبیدن رینگ پیستون

چرا پیستون را بیضی شکل می سازند

پیستون حرارتی

حرکت پیستون در سیلندر

حرکت پیستون

حرکت پیستون داخل سیلندر

حرکت پیستون در موتور

حرکت پیستون چرخشی

حجم پیستون

حرکت پیستون موتور

حلقه پیستون به انگلیسی

سرعت حرکت پیستون

حل تمرین کتاب هارمونی والتر پیستون

حرکت میل لنگ و پیستون

حل تمرین هارمونی والتر پیستون

حرکت خطی پیستون

حرکت سوپاپ و پیستون

پیستون خودرو تبریز

پیستون خودرو

پیستون خاور

پیستون خراب

پیستون خیاطی

پیستون خام

پیستون خرید پراید

خلاصی پیستون در سیلندر

خرید پیستون nfu

خرابی پیستون

خواص میوه سه پیستون

خرابی رینگ پیستون

خلاصی رینگ پیستون

خرابی رینگ پیستون پراید

خرید رینگ پیستون پراید

خرید کتاب هارمونی والتر پیستون

خرابی اورینگ بوش پیستون 405

خرابی رینگ پیستون موتور سیکلت

پیستون دوو سیلو

پیستون در ماین کرافت

پیستون دیالیز

پیستون دیزل

پیستون دنا توربو

پیستون دوو اسپرو

پیستون در فوتبال چیست

پیستون در فیزیک

پیستون دیجی کالا

پیستون دست دوم

پیستون ذوب آهن

پیستون ذوب

پیستون ریو

پیستون روا

پیستون ریو برای پراید

پیستون روا سال

پیستون رنگ

پیستون رینگ

پیستون رونیز

پیستون رهرو

پیستون روا عظام

پیستون رانا

پیستون زانتیا روی 405

پیستون زانتیا ۱۸۰۰

پیستون زانتیا

پیستون زانتیا 2000

پیستون زانتیا 1800

پیستون زدن موتور

پیستون زدن ماشین

پیستون زد ام

پیستون زامیاد

پیستون زانتیا قیمت

پیستون ژاپنی هوندا 125

پیستون ژنراتور

رینگ پیستون ژاپنی

قیمت پیستون ژاپنی پراید

پیستون پر ژاپن

رینگ پیستون ژاپن

پیستون آرت ژاپن

قطر پیستون ژیان

سیلندر پیستون ژاپنی

رینگ پیستون ژیان

پیستون سازی تبریز

پیستون سرنگ

پیستون سمند ef7

پیستون سمند

پیستون ساینا

پیستون سیلندر

پیستون سرنگ کجاست

پیستون سیلندر ترمز

پیستون سایز ۵۰

پیستون سوزوکی ویتارا

سپیستون

سبیستون مباشر

پیستون شاتون

پیستون شاهین

پیستون شمع کج

پیستون شرکتی پراید

پیستون شتاب کاربراتور پراید

پیستون شاتون چیست

پیستون شاتون فورج

پیستون شورلت نوا

پیستون شکسته

پیستون شیر برقی

پیستون صفر پیکان

پیستون صندلی

پیستون صفر پراید

پیستون صنعتی

صدای پیستون

صدای پیستون موتور سیکلت

صدای پیستون سمند ef7

صنایع پیستون سازان قائم

صدای پیستون نیسان وانت

صنعتی پیستون یدک آرتا

پیستون ضد سایش

پیستون ضد سایش چیست

پیستون ضایعاتی

پیستون ضایعات

ضایعات پیستون آلومینیوم

ضایعات پیستون سر سیلندر

ضربه پیستون

رینگ پیستون ضعیف

خرید پیستون ضایعات

پیستون پرس ضربه ای

پیستون طرح جدید پژو

پیستون طرح ویو

پیستون طرح جدید 405

پیستون طراحی

طراحی پیستون در سالیدورک

طراحی پیستون در کتیا

طراحی پیستون در اتوکد

طراحی پیستون و شاتون

طراحی پیستون سالیدورک

طرح پیستون

پیستون ظرفشویی

پیستون ظرفشویی بوش

پیستون عظام

پیستون عظام ef7

پیستون عظام tu5

پیستون عظام نیسان

پیستون عظام ۴۰۵

پیستون علوم نهم

پیستون علف تراش

پیستون عظام اردی

پیستون عظام ریو

پیستون عظام پیکان

کمپرسور پیستون غلتکی

پیستون فورج

پیستون فورج tu5

پیستون فورج چیست

پیستون فورج ef7

پیستون فابریک tu5

پیستون فوتبال

پیستون فوتبالی در جدول

پیستون فورج زانتیا

پیستون فابریک ۲۰۶

پیستون فابریک پراید

پیستون قائم

پیستون قطار

پیستون قیمت

پیستون قایق

قیمت پیستون پیکان

قیمت پیستون پژو

قیمت پیستون سمند ef7

قیمت پیستون موتور سیکلت

قیمت پیستون عظام نیسان

پیستون کاربراتور پیکان

پیستون کالیپر ترمز

پیستون کله قندی

پیستون کمپرسور کولر

پیستون کمپرسور کولر 206

پیستون کله قندی tu5

پیستون کمک فنر

پیستون کامیون

پیستون کشتی

پیستون کمپرسور باد

پیستون یک

پیستون گرفتن کامیون

پیستون گاز

پیستون گاز شهری

پیستون گوتزه

پیستون گاز هوندا

پیستون گیربکس اتومات

پیستون گود ۲۰۶ تیپ ۲

پیستون گاز موتور سیکلت

پیستون لیفان 520

پیستون لیفان x60

پیستون لیفان 620

پیستون لنت ترمز

پیستون لاستیکی

پیستون لیون

پیستون لیزر

پیستون لندرور

پیستون لیفان

پیستون لیفان ۶۲۰ ۱۶۰۰

پیستون ماشین

پیستون موتور سیکلت

پیستون موتور کشتی

پیستون موتور سیکلت 125

پیستون ماشین سنگین

پیستون موتور یخچال

پیستون مزدا 2000

پیستون ماهله

پیستون مزدا 1600

پیستون موتور ۲۰۰

پیستون نیسان

پیستون نیسان z24

پیستون نیسان دیزل

پیستون نیسان سایپا

پیستون نیسان وانت

پیستون نیسان عظام

پیستون نعل اسبی

پیستون نیسان زامیاد

پیستون نورال

پیستون نایین

پیستون و شاتون

پیستون و سیلندر

پیستون ویسکو

پیستون وسنر

پیستون ولوو

پیستون و شاتون پراید

پیستون ویو

پیستون و رینگ پراید

پیستون ویکی پدیا

پیستون و میل لنگ

قیمت رینگ و پیستون پراید

رینگ و پیستون پراید

تعویض رینگ و پیستون موتور سیکلت

هزینه تعویض رینگ و پیستون موتور سیکلت

رینگ و پیستون

قیمت رینگ و پیستون 206 تیپ 2

قیمت رینگ و پیستون

قیمت رینگ و پیستون پژو 405

قیمت رینگ و پیستون tu5

پیستون هورنت

پیستون هورنت پژو

پیستون هورنت پراید

پیستون هوندا ۱۲۵

پیستون هواپیما

پیستون هورنت ef7

پیستون هورنت چیست

پیستون هوندا 250

پیستون هیدرولیک

پیستون هورنت زانتیا

پیستون یاماها 100

پیستون یورو ۴ پراید

پیستون یخچال

پیستون یعنی چه

پیستون یدک آرتا

پیستون یاماها ۱۲۵

پیستون یورو ۴

پیستون یاماها ۴۰۰

پیستون یاماها ۸۰

پیستون یاماها تریل

یاتاقان پیستون

یارپیستون

یک دست رینگ پیستون

یار پیستون در جدولانه

یخچال پیستون

یاماها پیستون دیجی کالا

پیستون پیکان 030

پیستون 125

پیستون 150

پیستون 110

پیستون 100

پیستون پژو 1800

پیستون پالس 135

اموزش تعویض رینگ پیستون موتورسیکلت 125

تفاوت پیستون پژو 2000 با 1800

قیمت رینگ و پیستون موتورسیکلت 150

پیستون تفنگ بادی هاتسان رنجر 1100

رینگ پیستون پراید 131

قیمت رینگ پیستون اپاچی 180

رینگ پیستون یاماها 100

پیستون 206 تیپ 5

پیستون 206 تیپ 2

پیستون 250

پیستون 206

پیستون 25 پراید

پیستون 206 تیپ 5 عظام

پیستون 2jz

پیستون 20 روآ

پیستون 250 سی سی

پیستون 200

رینگ پیستون موتورسیکلت 200

قیمت رینگ پیستون پژو 206 تیپ 5

قیمت بوش پیستون تراکتور 285

بهترین رینگ و پیستون 206

بوش پیستون پژو 2000

تعویض رینگ پیستون 206 تیپ 5

بوش پیستون زانتیا 2000

قیمت رینگ پیستون مزدا 2000

تعویض رینگ پیستون 206

پیستون 300

پیستون 315

پیستون 300 سی سی

پیستون مزدا 323

پیستون مزدا 3

پیستون بنلی 300

قیمت پیستون 30 روا

پیستون تراکتور 399

رینگ پیستون 315

هندزفری شیائومی پیستون 3

قیمت رینگ و پیستون ام وی ام 315

قیمت رینگ و پیستون مزدا 323

در یک بالابر هیدرولیکی قطر پیستون کوچک 30mm

رینگ و پیستون مزدا 323

پیستون ام وی ام 315

قیمت پیستون مزدا 323

واشر پیستون مگنوم 350

پیستون 405

پیستون 4g64

پیستون 4g63

پیستون جدید 405

رینگ پیستون 405

بوش پیستون 405 عظام

بوش پیستون 405 فرانس موتور

کورس پیستون 405

پیستون تراکمی 405

بوش پیستون 405 ایساکو

405 پیستون

قیمت بوش پیستون پژو 405 ایساکو

رینگ پیستون پژو 405

قیمت رینگ پیستون پژو 405 ایساکو

علائم خرابی اورینگ بوش پیستون 405

قیمت بوش پیستون پژو 405 ماهله

رینگ پیستون اورجینال پژو 405

قیمت بوش پیستون پژو 405 تبریز

قیمت بوش پیستون پژو 405 عظام

پیستون 50 پراید

پیستون 530

پیستون 50

پیستون 50 عظام

پیستون تیپ 5

پیستون تیپ 5 عظام

پیستون رنو 5

قیمت رینگ پیستون ام وی ام 530

رینگ و پیستون ام وی ام 530

قیمت پیستون 50 پراید

قیمت رینگ و پیستون لیفان 520

رینگ پیستون لیفان 520

بوش پیستون 206 تیپ 5

پمپ 6 پیستون

رینگ پیستون لیفان 620

قیمت رینگ و پیستون لیفان 620

قیمت رینگ پیستون لیفان 620

قیمت بوش پیستون ایسوزو 6 تن

قیمت رینگ و پیستون 206 تیپ 6

پیستون 75 پراید

پیستون 7l4

پیستون کمپرسور 709

واشر پیستون وایرخ 80

رینگ پیستون یاماها 80

پیستون تندر 90

پمپ 9 پیستون تراکتوری

پمپ 9 پیستون هنری

پمپ 9 پیستون

نحوه جا زدن پیستون ال 90

قیمت رینگ پیستون ال 90

علائم خرابی پیستون ال 90

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن