Bacevich, Sjursen: در 10 ارتش نوشته های جایگزین خائن نام با کسانی که از این قهرمانان

ایالات متحده باید تنها کشوری در جهان که نام, نظامی, نوشته های پس از خائن. پلیس قتل جورج فلوید آورده تمدید توجه

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

ایالات متحده باید تنها کشوری در جهان که نام, نظامی, نوشته های پس از خائن. پلیس قتل جورج فلوید آورده تمدید توجه به این پوچ عمل است که در آن ارتش ایالات متحده و ارتش گارد ملی تاسیسات در سراسر جنوب خرس نام secessionist ژنرال بسیاری از آنها در غرب اشاره گر که به مبارزه برای حمایت از برده داری در طول جنگ داخلی.

لحظه ای برای پایان دادن به این عمل وارد کرده است. ارتش باید از این فرصت برای پایان دادن به این تهاجم و سنت و اطمینان namesakes از ارتش تاسیسات بیان شجاعت و وفاداری و اخلاقی آگاهی که آمریکایی ها انتظار از سربازان خود را.

در اینجا ما نامزد برای جایگزینی آفرین برای 10 ارتش پست که در حال حاضر خرس نام بیشرمی مؤتلفه ژنرال. معیارهای ما ساده هستند: هیچ زندگی و هیچ ژنرال.

نامگذاری ارتش نوشته های بسیار پس از افسران ارشد نشان می دهد ارتباط بین رتبه نظامی و شایستگی. از تجربه شخصی ما می دانیم که هیچ ارتباط وجود دارد. علاوه بر این مقدار زیادی از پست های دیگر — قلعه مید طبل و لئونارد وود, به عنوان مثال — حمل نام ژنرال که هر چه محدودیت های خود را حداقل مبارزه در سمت راست.

مراتب بهتر به افتخار کسانی که در حالی که خدمت به مدل فضائل است که می تواند الهام بخش فعلی و آینده سربازان.

جنگ های داخلی — سرهنگ رابرت گولد شاو

متولد برجسته طرفدار الغای برده داری, خانواده, Shaw سازمان یافته و آموزش دیده و رهبری 54 ماساچوست پیاده نظام در میان اولین آمریکایی آفریقایی هنگ در این اتحادیه ، در سن 25 شاو کشته شد در 18 ژوئیه 1863 منجر هنگ او را حمله به باتری واگنر در چارلستون S. C. فورت هود تگزاس در حال حاضر تعیین شده برای یک مؤتلفه طور کلی باید تغییر نام فورت شاو.

پست-جنگ داخلی — ستوان هنری باله شنا

متولد به برده داری در گرجستان باله, اولین آمریکایی آفریقایی تبار فارغ التحصیل از آکادمی نظامی ایالات متحده. در غرب نقطه او را تحمل ننگین متوحش کننده, در دست همکار خود دانشجویان. راه اندازی در سال 1877 او خدمت كارش با 10 متحده سواره نظام بوفالو سربازان تا اخراج از ارتش در سال 1882 به اتهام ارتکاب جرائم عمومی. در سال 1999 ریاست جمهوری عفو پاک Flipper نام که باید گریس فورت گوردون در صفحه اصلی دولت است.

جنگ جهانی اول — Sgt. آلوین نیویورک

اهدا مدال افتخار برای مبارزه با اقدامات در فرانسه در سال 1918 از جمله منجر به یک حمله در آلمان, مسلسل جايگزينی ، نیویورک نشان دهنده ایده آل از شهروند و سرباز در خدمت کشور خود را در زمان نیاز است. Fort Benning, Ga., باید تغییر نام فورت York.

جنگ جهانی دوم در اقیانوس آرام — مسلح ، ژوزفین Nesbit

Nesbit پیوست پرستار ارتش سپاه در سال 1918 در طول پاندمی آنفلوانزا و خدمت تا سال 1946. مستقر در فیلیپین در سال 1941 او دستگیر شد و پس از سقوط Bataan و صرف باقی مانده از جنگ صادقانه اداره دیگر او را به اسرای جنگی. فورت لی, Va., در حال حاضر به افتخار slaveholding Robert E. Lee باید تغییر نام فورت Nesbit.

جنگ جهانی دوم, اروپا — ستوان دانیل Inouye

در سال 1943 زمانی که ارتش کاهش یافته و ممنوعیت آن در آمریکایی ها خدمت Inouye بلافاصله داوطلب پیوست و مشهور همه Nisei 442nd تیم رزمی هنگ. پس از به دست آوردن یک میدان جنگ کمیسیون او پایدار چندین زخم و در نهایت موفق به دریافت مدال افتخار. او پس از خدمت خود را بومی هاوایی در سنا برای بیش از 40 سال است. ارتش باید تغییر نام فورت پووک, La., قلعه دانیل Inouye.

جنگ جهانی دوم نیروهای هوایی سروان. جورج مک گاورن

خلبانی B-24 Liberator بمب افکن McGovern پرواز 35 ماموریت های مبارزه با درآمد متمایز پرواز متقابل میان دکوراسیون دیگر. او پس از جنگ در خدمت خانه اش در ایالت داکوتای جنوبی در مجلس نمایندگان و سنا و شجاعانه مخالف حماقت از جنگ ویتنام. لوئیزیانا اردوگاه Beauregard که نام شرکت venerates افسر که اخراج اولین عکس در فورت سامتر در سال 1861 باید تبدیل به اردوگاه McGovern.

کره — استاد گروهبان. مایک پنا

بهره گرفتن در سن 16, Pena خدمت در جنگ جهانی دوم و پس از آن کره جنوبی که در آن او به دست آورده و مدال افتخار پس از مرگ پس از تنهایی برگزاری دشمن تا واحد خود را با خیال راحت می تواند عقب نشینی است. قلعه پنا بهتر است عنوان برای یک ویرجینیا پست در حال حاضر به نام خائن A. P. Hill.

ویتنام — رئیس استوار هیو تامپسون

در حالی که خدمت در ویتنام در سال 1968 به عنوان یک ارتش هوانورد تامپسون فرود هلیکوپتر را بین ویتنامی روستاییان و نیروهای ایالات متحده برای پایان دادن به قتل عام My Lai برخی از 350 شهروندان است. قلعه Rucker علا., صفحه اصلی ارتش ایالات متحده حمل و نقل هوایی باید تغییر نام فورت تامپسون در حافظه خود را.

Post-9/11 — گروهبان دوم ، جاستین Gallegos

در سال 2009 با واحد تعدادشان کمتر از شش به یک Gallegos gallantly در دفاع از یک افغانستان پاسگاه. این نسل اول مکزیک آمریکا برگزار شد یک موقعیت بحرانی تا خسته مهمات خود را. کشته افشای خود را برای بازیابی زخمی رفیق او دریافت خدمات برجسته عبور پس از مرگ. گالگوس یک اسم مناسب برای فورت Pickett, Va., به جای شورشی به طور کلی شناخته شده برای خود را احمقانه شارژ در گیتزبرگ.

آمریکایی های بومی — Geronimo

شجاع Chiricahua آپاچی جنگجو جرونیمو در برابر دولت ایالات متحده در تلاش برای محروم کردن سرخپوستان از آزادی خود در اواخر 1800s. در طول جنگ جهانی دوم ارتش آمریکا چتربازان فریاد زد: "جرونیمو!" هنگام خروج از هواپیما خود را. بنابراین اتصالات برای تغییر نام فورت براگ, N. C., خانه هوابرد فورت Geronimo.

اعضای کنگره می تواند به سرعت عمل می کنند زمانی که اختصاص تریلیون در شرکت های بزرگ کمک مالی در زمان بحران اقتصادی است. آنها باید نشان مشابه نشاط در محو مؤتلفه نام از ارتش تاسیسات. رئیس جمهور تهمت پیشبینی مخالف هر گونه اقدام. ما نمایندگان و سناتورها باید بی اعتنایی خود ناسازگاری و تصویب قوانین لازم توسط وتو ضد اکثریت.

ارتش بسیاری از نشانه ها به تصویر کشند.

Andrew Bacevich و دنی Sjursen هر فارغ التحصیل از وست پوینت و پس از آن به تدریس تاریخ ایالات متحده وجود دارد. Bacevich یک سرباز سابق ویتنام است. Sjursen خدمت کرده در عراق و افغانستان است. آنها نوشت: این قطعه برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن