گرند اسلم trims شش-جلوگیری از پیچش یا حلقه زنی مدار فقط دو رویداد در 2020-21 فصل

Sportsnet است و پیرایش آن شش-توقف گرند اسلم از پیچش یا حلقه زنی مدار فقط دو رویداد در فصل آینده با توجه به COV

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

Sportsnet است و پیرایش آن شش-توقف گرند اسلم از پیچش یا حلقه زنی مدار فقط دو رویداد در فصل آینده با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

این شبکه که صاحب و عمل بالا-پرواز مواج سری گفت: سه کانادا متوقف می شود برگزار خواهد شد در این پاییز به عنوان برنامه ریزی شده. مدار آمریکایی اولین بار در ماه ژانویه نیز پاک.

به جای اولین گرند اسلم از مبارزات انتخاباتی نمی خواهد آمد تا مارس 13-18 بازیکنان قهرمانی در تورنتو به دنبال آن فصل آخر دو هفته بعد در مارس 27-May 2 جام قهرمانان اروپا در سن آلتا.

"ایمنی و رفاه بیگودی, داوطلبان, طرفداران, همکاران و کارکنان از اهمیت به Sportsnet," راب Corte, معاون رئیس جمهور از Sportsnet و NHL تولید گفت: در یک نسخه.

"پس فکر می کنید مراقب باشید و شور و مشورت ما تصمیم به تعویق انداختن این فصل تا ما با خیال راحت می تواند ارائه در سطح جهانی رقابت و صمیمی تجربه فن گرند اسلم سری شناخته شده است."

این 2020-21 برنامه در اصل مجموعه ای از به پا زدن کردن در Oct. 20-25 کارشناسی ارشد در سارنیا, Ont. تور چالش بود برگزار می شود Nov. 3-8 در گراند پریری, Alta., و Dec. 8-13 ملی راه اندازی شد برای Chestermere آلتا.

کسانی که در سه شهر برگزار خواهد شد همان شدت حوادث در 2021-22 فصل Sportsnet گفت: با تور چالش برای باز کردن مبارزات انتخاباتی در اواخر ماه سپتامبر 2021. کارشناسی ارشد را به دنبال خواهد داشت یک ماه بعد و ملی برگزار خواهد شد در ماه نوامبر 2021.

برنامه ای برای نصف النهار باز در اصل مجموعه ای برای Jan. 12-17, 2021 در لاس وگاس هنوز به تعیین خواهد شد. نیمه دوم 2021-22 اسلم تقویم منتشر خواهد شد در تاریخ بعد.

Sportsnet گفت: آن را "متعهد به رشد ورزش پیچش یا حلقه زنی در خارج از کانادا" و ادامه خواهد داد به کار از نزدیک با محلی سازمان در نوادا شهرستان برای برنامه ریزی مجدد در این رقابت است.

Corte گفت وجود دارد برخی از بحث در مورد امکان برگزاری گرند اسلم حوادث بدون تماشاگر است, اما این ایده نه به دست آوردن کشش.

"ما در مورد صحبت کردیم که ولی برای ما می خواهیم برای حفظ رقابت در سطح جهانی و صمیمی تجربه فن که گرند اسلم از پیچش یا حلقه زنی نشان دهنده" او در مصاحبه ای گفت:. "با تمام COVID احتیاطی است که شما می خواهم برای قرار دادن در محل شما فقط قادر به ارائه آن رویداد را تجربه می کنند."

اخبار یک ضربه به بالا پیچش یا حلقه زنی تیم در کانادا و در سراسر جهان به عنوان گرند اسلم متوقف می شود در حال مروارید جهان مواج تور تقویم. در مجموع $2.1 میلیون دلار جایزه نقدی است که به طور معمول در دسترس در هر فصل در اسلم مدار.

"من قطعا نا امید که آنها در حال رفتن (جلوتر)" جست و خیز براد Gushue گفت: از سنت جان, N. L. "کسانی که برای من شخصا مورد علاقه من حوادث در بازی. من می دانم که بسیاری از بازیکنان احساس به همان شیوه."

جزئیات بیشتر در سال آینده را دستی و به روز تیم امتیاز خواهد شد در تاریخ بعد Sportsnet گفت.

همه گیر آمار در اواسط ماه مارس تنها چند روز پس از اتمام Tim Hortons نوعی درخت خلنگ یا خاربن در کینگستون, Ont. باقی مانده حوادث در 2019-20 پیچش یا حلقه زنی, تقویم از جمله مردان و زنان قهرمانی جهان و دو گرند اسلم متوقف می شود لغو شد.

"محلی سازماندهی کمیته ها و همچنین حامیان مالی ما همه آنها را در درک" Corte گفت: از فصل آینده تغییرات. "وضعیت که ما در رابطه با این بیماری همه گیر است به طوری منحصر به فرد است که هیچ کس مایل به گرفتن شانس با سلامت مردم است.

"پس همه یک صدا اینجا و می داند که این تصمیم درست است."

چند در اوایل فصل حوادث در جهان مواج تور در حال حاضر لغو شده و یا به تعویق افتاد از جمله خپله جنکینز کلاسیک در ماه سپتامبر و Canad کاروانهایی مردانه کلاسیک در ماه اکتبر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این 2020-21 فصل قهرمان تقویم برنامه ریزی شده است برای شروع با Nov. 24-29 کانادا در جام فردریکتون, N. B.

Sportsnet به تازگی اعلام کرد در ماه فوریه گذشته که یک گرند اسلم برگزار خواهد شد در خارج از کانادا برای اولین بار از این سری ساخته شده که اولین آن در 2001-02.

لاس وگاس هیچ غریبه ای برای پیچش یا حلقه زنی. شهر گناه شد و به چهار نفر از آخرین هفت نسخه از این قاره در جام حذفی و در خدمت به عنوان میزبان جهانی 2018 مردان پیچش یا حلقه زنی قهرمانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن