سابق Lethbridge طوفان بازیکنان پاسخ به اتهامات سوء استفاده در CHL طرح دعوی در دادگاه

اعضای 2008-09 Lethbridge طوفان گفت: "تیم شد یک خانواده گسترده" در طول این فصل با وجود سوء استفاده اتهامات ساخت

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

اعضای 2008-09 Lethbridge طوفان گفت: "تیم شد یک خانواده گسترده" در طول این فصل با وجود سوء استفاده اتهامات ساخته شده توسط یک تیمی سابق.

بیست و شش بازیکن از '08-09 فهرست امضا نامه ای به سردبیر که منتشر شد دوشنبه در Lethbridge هرالد در پاسخ به یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام ظ ژوئن 18 برابر کانادا هاکی لیگ با تیمی سابق گرت تیلور و سابق NHLer دانیل Carcillo.

در این بیانیه از ادعا ظ با Ontario دادگاه عالی عدالت "است که به نمایندگی از کودکان در سن 15-17 بودند که از نظر جنسی و جسمی assaulted hazed و در غیر این صورت مورد آزار قرار گرفته در حالی که دور از خانه و بازی برای CHL تیم است."

طرح دعوی در دادگاه به دنبال خسارت برای سهل انگاری نقض وظیفه امانتی نقض قرارداد و اعلامیه هایی که این تیم ها و لیگ ها vicariously در قبال سوء استفاده مرتکب شده توسط کارکنان خود را و بازیکنان.

این CHL و آن سه عضو از سازمان های غربی در لیگ هاکی لیگ هاکی انتاریو و کبک عمده تاریخ لیگ هاکی — ذکر شده به عنوان متهمان به عنوان تمام 60 تیم که بازی در زیر چتر سازمان است.

تیلور و Carcillo که در انتاریو لیگ هاکی از 2002-05 هر دو ادعا می کنند آنها سوء استفاده رنج می برد بازی تاریخ و زمان خروج آنها را "به طور دائم آسیب دیده اند."

هیچ یک از این اتهامات ثابت شده در دادگاه. این CHL کاهش یافته است به نظر.

نامه ای از تیلور هم تیمی های سابق می گوید: "تیم فرهنگ توسعه یافته توسط ما 2008-09 مربیگری کارکنان مبتنی بر اخلاق کار و تعهد و بالاترین سطح حرفه ای است."

"به عنوان بازیکن که در حال حاضر در طول طوفان فصل 2008-09 ما در حال بدست گرفتن این اتهامات بسیار جدی است. آن است که بسیار ناراحت کننده برای ما به شنیدن این که یکی از هم تیمی تا به حال چنین تجربه منفی در طول آن دوره زمانی است.

"هیچ یک از ما می توانیم که می گویند ما آگاه بودند کاملا همه چیز را که اتفاق افتاده به هر بازیکن در تیم ما در طول زمان خود را با طوفان. پس از بررسی کامل و بحث در میان خودمان طی چند روز گذشته همه ما می تواند به صراحت دولت است که ما همه تحت درمان با احترام و حرفه ای که در طول سال و در طول تمام سال ما با کادر مربیگری از طوفان است."

نامه به سردبیر امضا شده است توسط: بن رایت, اشتون کارتر, کایل, ساحل, کارتر Bancks, Brennan Yadlowski, Juha Metsola, Derek Ryckman, Mitch Versteeg براندون Brossoit دوایت پادشاه لوقا Alexiuk براک ساترلند دن Iwanski براندون Anderson, مخفی Stevens, Colton Sceviour کریگ Orfino آدم Chorneyko, برودی ساتر برنت Henke لوکا Sbisa ژاک Boychuk طب Braes درو Hoff, Austin Fyten مایک Tajdeh.

تیلور همچنین 79 حرفه ای WHL بازی ها 45 در 2008-09 با طوفان و دو فصل بعد قبل از اتمام اصلی کاربر حرفه ای با شاهزاده آلبرت اظهارات در 2009-10.

مایکل Dyck شد در سومین و آخرین فصل به عنوان سر مربی از طوفان در '08-09. او شده است سر مربی WHL را در ونکوور غول پس از سال 2018 است. غنی پرستون در زمان بیش برای '09-10 و صرف چهار فصل در شارژ.

این نامه در ادامه به ستایش کارکنان مربیگری این تیم را.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این Lethbridge طوفان' 2008-09 مربیگری کارکنان ما آموخته زیادی در مورد بازی هاکی و بیشتر از همه مهمتر ما آموخته زیادی در مورد نحوه رفتار خودمان را به عنوان احترام مسئول شهروندان جوان" آن را می گوید.

"کیفیت ما توسعه یافته در طول زمان ما با طوفان کمک کرده اند ما را شکل به مردم هستیم و ما امیدواریم که که کودکان ما می تواند روزی همان تجارب ما در حال رشد کردن بازی هاکی کاربر در Lethbridge."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب