یک سال پس از 3M, باز, برنده, Matthew ولف زندگی (و پارکینگ) در ردیف جلو

متی ولف نمی دانم که به کجا برود. او رانندگی در اطراف مجتمع پلاستیک طبرستان شهرهای دوقلو و نه aimlessly مطمئن ن

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

متی ولف نمی دانم که به کجا برود. او رانندگی در اطراف مجتمع پلاستیک طبرستان شهرهای دوقلو و نه aimlessly مطمئن نیست که در آن به پارک. او به دنبال در اطراف لکه های مادی و معنوی برای بازیکنان با نام شروع با "W" — معمولا برخی از آنهایی که دورتر — هنگامی که او در نهایت به زد 3M باز, مدیر اجرایی, Hollis Cavner.

"من گفت:," آره, نقطه خود را در این Ws,' " Cavner به یاد می آورد. "اما آن کسی که می گوید'،' "

برای اولین بار در جوان خود PGA Tour حرفه ولف دارای ردیف جلو پارکینگ. که یکی از قدرت پردازش از بودن دفاع از قهرمان. این فقط بیش از یک سال پیش که ولف وارد بلین به عنوان یک تازه کار و تازه از دانشکده, بازی در یک ضامن معافیت و سمت چپ به عنوان یک PGA Tour برنده پس از غرق شدن یک عقاب زدن توپ از درست کردن سبز در 72 سوراخ.

این خاطرات آمده اند جاری شدن سیل در این هفته برای بد بو-نوسانی بمب افکن, که گفت که او "لرز" به او پشت پا به محل باشگاه وانجمن.

"من در تور PGA آنها ارسال Instagram photos از من ساخت که توپ و فقط reliving آن لحظه حتی یک سال بعد هنوز هم باور نکردنی" ولف گفت. "این نوع از برگ من لال. من فکر می کنم که برای برنده شدن در یک PGA Tour رویداد یک رویا به حقیقت می پیوندند و به نفع خود آن را مانند که چگونه من به عنوان به خوبی به عنوان در مینه سوتا ... فقط در آن همه نوع از سقوط با هم کاملا. من واقعا خوشحالم که من اولین پیروزی در اینجا و امیدوارم من بسیاری از بیشتر است."

که به نظر می رسد به احتمال زیاد. ولف تقریبا بریده حرفه ای برنده شماره 2 چند هفته پیش به پایان رساندن دوم در موشک وام مسکن کلاسیک به Bryson DeChambeau. 21 ساله از ایالتی اوکلاهما در حال حاضر 55-رتبه بندی بازیکن در جهان و وارد این هفته به عنوان یکی از مسابقات مورد علاقه را به نفع خود دوباره.

پس از ولف برنده این رویداد در سال گذشته و 1.1 میلیون دلار جایزه که با آن او خود را خریداری یک خانه. او به رسمیت می شناسد, چگونه خوش شانس او است به طوری تاسیس در زندگی حرفه ای او در چنین سن جوانی. او هرگز تا به حال به بازی در یکی از جزئی-لیگ تورهای مانند Korn کشتی یا مکنزی تور و به احتمال زیاد هرگز به.

"این بسیار نادر است برای کسی که برای انجام این کار و وجود تعداد بسیار کمی از مردم که انجام داده اند که" ولف گفت. "بنابراین گاهی اوقات حتی اگر من در بهترین قاب ذهن من فقط باید به عقب نگاه می شود و مانند شخص شما یکی از معدود که در اینجا در چنین سن جوانی و PGA Tour کارت زندگی خیلی خوب است. آن را واقعا کمک می کند تا من به فکر کردن در مورد این دوره از مسابقات که توپ و درست مثل شما می دانم که در اینجا و چقدر جالب من تا به حال. این من کمک می کند تا بطور منظم احساس آن لحظه و بازگشت به آن را اگر چیزهایی که نمی خواهید به عنوان به خوبی."

لاک پشت نقب زن باند

یک نفره در این دوره روز شنبه برای یک عمل دور شامل سه Gophers گذشته و حال: تام لیمن, Erik van Rooyen و افزایش ارشد آنگوس فلاناگان.

فلاناگان همچنین با van Rooyen در روز سه شنبه و به سرعت توسعه ارتباط با آفریقای جنوبی و caddie, Alex Gaugert یکی دیگر از سابق Gophers بازیکن (Flanagan caddie این هفته, توماس Longabella نیز Gophers گلف باز). او به دنبال به جلو به بازی با لیمن که کمک به طراحی مجدد TPC شهرهای دوقلو چند سال پیش به کمک آن کت و شلوار بهتر PGA Tour رقابت برای به دست آوردن کمی بینش بیشتر به این دوره است.

"این سرگرم کننده خوب به یاد در مورد روز ما وجود دارد و به بحث در مورد مسائل آنها در حال انجام در حال حاضر" van Rooyen گفت. "شما می دانید من 30 سال دارم اما هنوز هم احساس می کنم مثل من 21 سال. آن را واقعا سرگرم کننده برای ارتباط با آنها. ... این تقریبا یک نسل از لاک پشت نقب زن گلف بازان."

Gophers مربی جاستین اسمیت برآورد زمان آخرین متعدد وجود دارد U گلف بازان در PGA Tour رویداد به احتمال زیاد در اوایل 2000s, به طوری که در این هفته مسابقات محلی خاص است.

"خودخواهانه با استخدام آن قرار می دهد مینه سوتا بیشتر بر روی نقشه" اسمیت گفت. "وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از پشتیبانی فن و بسیاری از چشم ها در مینه سوتا برای یک هفته پس از آن بسیار سرد است که برای دیدن اتفاق می افتد."

3M کمک های مالی

3M باز چهارشنبه اعلام کرد آن را کارگردانی 1.5 میلیون دلار به محلی سازمان های غیر انتفاعی از این سال مسابقات است. مسابقات — غیر انتفاعی خود را هدف این سال را به سازمان مبارزه با COVID-19 و بی عدالتی اجتماعی.

جدید نقاشی دیواری در نزدیکی 18 سوراخ در TPC شهرهای دوقلو است که نمایشگاه "قدرت ارتباطات" در این هفته 3M باز است. (Jace فردریک / پایونیر پرس)

تامی Fleetwood پل کیسی خواهد گوردون و ولف شرکت در نه سوراخ تقلا شنبه که مطرح 800.000 دلار برای خیریه.

این مسابقات همچنین قصد دارد برای برجسته کردن قدرت از جامعه در طول این رویداد. شامل در این موضوع این مسابقات با همکاری هنرمند محلی آدم Turman به پرده نقاشی دیواری در نزدیکی 18 سوراخ در TPC شهرهای دوقلو که برجسته شهرهای دوقلو و افتخارات ضروری کارگران است.

"یکی از 3M باز کردن صندوق را از اهداف اولیه این است که این جامعه قوی تر" 3M باز مدیر مسابقات مایک ولش در بیانیه ای گفت. "این یک ماموریت ما در مسابقات کارکنان طول می کشد به طور جدی در طول سال و نه فقط یک هفته."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن