مرکز شهر پشت بام بن بست منجر به بازداشت خشونت مشکوک - Tue, 15 Jul 2020 PST

Spokane پلیس بازداشت یک مرد متهم به خشونت جمعه خلاصه بعد از یک بن بست در پشت بام یک مرکز کسب و کار. Christoph

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

Spokane پلیس بازداشت یک مرد متهم به خشونت جمعه خلاصه بعد از یک بن بست در پشت بام یک مرکز کسب و کار.

Christopher D. Smith, 28, اتهام سرقت از زن او شده بود دادگاه دستور به ماندن و چراغ پلیس در تعقیب آورده است که یک تیم SWAT و سگ های پلیس به کنار رودخانه خیابان در روز چهارشنبه.

او را بازداشت گرفته شده آسیبی نرساند و رزرو به Spokane County Jail, با توجه به بیانیه منتشر شده توسط پلیس اسپوکان در روز چهارشنبه.

ماموران ابتدا به نام در مدت کوتاهی پس از 9 صبح خیابان دوم که در آن اسمیت گزارش شده است که این استدلال با یک زن که تا به حال منظور حفاظت در برابر او. اسمیت تا به حال ترک منطقه توسط پلیس رسید.

در حدود 9:30 صبح پلیس نامیده می شدند به یک سرقت در گوشه ای از شمال خیابان مونرو و از نژاد Sprague خیابان. مظنون – بعد مصمم به اسمیت – و کسی که به نظر می رسد در فیلم های نظارت به همان قربانی در حال حاضر در سمت چپ صحنه اما پلیس گفته شاهدان که اسمیت تا به حال اقدام به سرقت یک کیف پول.

در حالی که بررسی های امنیتی فیلم یک افسر خال خال اسمیت راه رفتن را از طریق همان منطقه است. افسر پلیس به تعقیب اما اسمیت scurried تا یک نردبان و بر روی پشت بام ساختمان ها در 800 بلوک از رودخانه خیابان.

در نزدیکی جاده را بسته بودند به عنوان پلیس خود را گسترش داد پاسخ که شامل گروگان مذاکره کنندگان یک K9 واحد و یک تیم SWAT. پلیس گفت: اسمیت در ابتدا حاضر به پایین آمدن از سقف 24 شیپور خاموشی یک رستوران در گوشه ای از لینکلن خیابان و رودخانه خیابان.

در نهایت اسپوکن آتش نشانی در پاسخ با یک نردبان کامیون بالابر افسران بر روی پشت بام جایی که آنها در زمان اسمیت به بازداشت بدون حادثه است.

قبل از دستگیری او در روز دوشنبه اسمیت بود که می خواستم با پلیس در اتهامات خشونت های مرتبط با آتش سوزی و دزدی و مسکونی سرقت و متعدد نقض هیچ یک تماس سفارش دهید.

"کریستوفر رفتار شده است افزایش بیش از چند هفته گذشته به اوج خود رسید امروز در حادثه مرکز شهر" افسر جاشوا Laiva یک سخنگوی وزارت در بیانیه ای گفت:.

اسمیت رزرو شده بود به Spokane زندان شهرستان برگزار شد و در $2,000 به قید وثیقه در روز چهارشنبه. او چهره 11 اتهامات در مجموع که شامل آتش سوزی دو فقره مسکونی سرقت متعدد نقض حفاظت از نظم درجه دوم سرقت و مانع یک افسر پلیس است.

پلیس ذکر شده این حادثه به عنوان یک تظاهرات از خطرات ناشی از خشونت خانگی و با اشاره قربانیان به جامعه منابع در دسترس آنلاین در endtheviolencespokane.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب