توکیو المپیک مقامات اعتراض تقلید مسخره امیز از لوگو که به تصویر می کشد COVID-19

توکیو المپیک مقامات هستند که خشم خود را نشان استفاده شده است در طراحی جلد یک مجله محلی است که ترکیبی از آرم با

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

توکیو المپیک مقامات هستند که خشم خود را نشان استفاده شده است در طراحی جلد یک مجله محلی است که ترکیبی از آرم با رمان coronavirus.

توکیو سخنگوی Masa Takaya گفت: در جریان یک کنفرانس خبری که روز سه شنبه برگزار شده بود درخواست خارجی باشگاه خبرنگاران ژاپن "را به" تصویر.

Takaya جواب نداد یک سوال مستقیم اگر توکیو 2020 برنامه ریزی شده بود یک چالش قانونی. او پیشنهاد کرد مذاکرات قرار بود در "در شیوه ای" با توکیو خارجی باشگاه خبرنگاران.

"این بسیار ناامید کننده برای دیدن بازی علامت بودن تحریف و مرتبط با رمان coronavirus که بر انسان, زندگی, زندگی مردم, اقتصاد و جامعه ما" Takaya گفت. "طراحی است که به وضوح با استفاده از طراحی آرم المپیک. بنابراین ما در نظر آن را یک تخلف ما از نظر قانونی امن کپی رایت به توکیو 2020 المپیک آرم."

او گفت: توکیو 2020 تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دریافت یک پاسخ رسمی به درخواست خود را.

"نگاه به طور یکسان"آرم بود که "COVID-19" نوشته شده است در زیر منتشر شد بر روی جلد شماره ماه آوریل باشگاه مجله. همچنین به نظر می رسد در نسخه آنلاین.

این FCCJ نیست بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر از آسوشیتد پرس.

در یک مقاله در مورد لوگو منتشر شده چند روز پیش توسط the Asahi Shimbun روزنامه آن را به نام هنرمند به عنوان اندرو Pothecary. آن را شناسایی و او را به عنوان یک طراح بریتانیایی مستقر در ژاپن است که در خدمت به عنوان مجله هنر کارگردان است.

این هنرمند گفت: او با مشاهده طراحی به عنوان یک تقلید مسخره امیز, هر چند دیگر طراحان در مصاحبه با این روزنامه نشان می دهد طنز دشوار بود با یک موضوع مانند ویروس ها و بیماری همه گیر.

"این است که نسبت به بسیاری از مردم تحت تاثیر قرار" Takaya توکیو گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب