WIAA تغییر 2020-21 ورزشی تقویم فصل - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

این WIAA هیئت اجرایی در زمان عمل در روز سه شنبه به تغییر 2020-21 WIAA ورزشی تقویم فصل در نور COVID-19 بیماری ه

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

این WIAA هیئت اجرایی در زمان عمل در روز سه شنبه به تغییر 2020-21 WIAA ورزشی تقویم فصل در نور COVID-19 بیماری همه گیر. تغییرات ایجاد خواهد شد چهار WIAA-تحریم فصول و نیز حرکت متوسط و پرخطر تیم ورزشی در اصل برنامه ریزی شده برای فصل پاییز به WIAA فصل 3.

سقوط ورزش صلیب کشور slowpitch و سافتبال به عنوان به خوبی به عنوان جایگزین فصل برای گلف و تنیس تعیین شده شامل WIAA فصل 1 و هر begin شیوه های هفته از سپتامبر. 7 یک تاریخ تعیین شده توسط هیئت اجرایی در جلسه قبلی. زنده ماندن دختران, شنا و شیرجه در WIAA فصل 1 وابسته به اطلاعات بیشتر از وزارت بهداشت.

باقی مانده سقوط ورزش دختران, فوتبال, 1B/2B پسران, فوتبال, والیبال و فوتبال خواهد بود در حال حاضر برنامه ریزی برای شروع در اوایل بهار سال 2021 به عنوان بخشی از WIAA فصل 3.

هیئت مدیره رسمیت می شناسد که مشارکت در هر گونه سقوط ورزش بستگی دارد county پیشرفت از طریق مراحل در گذاشته فرماندار Inslee امن شروع به برنامه ریزی ها طی هفته های آینده. هیئت اجرایی را ایجاد معیار در تاریخ 28 ژوئیه در جهت برآورده شود برای WIAA فصل 1 را به محل. اگر معیار نیست ملاقات هیئت مدیره برنامه ریزی خواهد شد به حرکت مانده از سقوط, ورزشی برای WIAA فصل 3.

سنتی ورزش های زمستانی خواهد همه را در WIAA فصل 2 با انتظار برای شروع در اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه. سنتی بهار ورزش را اشغال خواهد کرد WIAA فصل 4 تا پایان سال تحصیلی.

حمایت از سند زیر را فراهم می کند آزمایشی تاریخ از زمانی که فصل به طور بالقوه می تواند شروع و پایان اما تصمیم نهایی نشده است تعیین شده توسط هیئت مدیره.

"از ماه مارس فلسفه انجمن ما شده است به دانش آموزان اجازه می دهد هر فرصتی برای شرکت گفت:" WIAA مدیر اجرایی میک هافمن. "ما خواسته ایم ما هیئت مدیره و کمیته برنامه ریزی به عنوان خلاق که ممکن است در اجازه می دهد برای کسانی که فرصت. این سختی و بی سابقه تصمیم گیری را, اما از آن شده است الهام بخش برای دیدن بسیاری از مردم در سراسر کشور گرد هم می آیند به کار از طرف دانش آموزان."

این WIAA هیئت اجرایی و کمیته برنامه ریزی در حال کار تحت بازگشت-برای-فعالیت, دستورالعمل حمایت و همکاری با فدراسیون ملی مدارس, واشنگتن, وزارت بهداشت و فرمانداری و همچنین به عنوان ورزش-دستورالعمل خاص مندرج توسط WIAA کمیته های ساخته شده تا مربیان و مدیران ورزشی دانش آموزان مقامات محلی و بهداشت حرفه ای. این دستورالعمل ها را می توان در WIAA سایت.

WIAA فصل 1: صلیب کشور Slowpitch بیسبال دارای توپ نرم, شنا دختران & شیرجه* گلف (جایگزین فصل) تنیس (جایگزین های نجومی)

WIAA فصل 2: بازی بسکتبال, بازی بولینگ, پسران شنا & شیرجه, ژیمناستیک, پورنو با یک گروه پشتیبانی, کشتی کج

WIAA فصل 3: والیبال, دختران, فوتبال, 1B/2B پسران, فوتبال, فوتبال

WIAA فصل 4: تنیس Fastpitch Softball, Track & Field, بازی بیس بال, گلف, فوتبال پسران رقص/مته



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب