سنت پل پارک ها و تفریح و سرگرمی بسته استخرهای لغو لیگ جوانان برای تابستان

در St. Paul تنیس به تدریج بازگشایی اما Como پارک منطقه ای و پارک کوهستانی آبزی مراکز بسته خواهد شد برای کل تاب

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

در St. Paul تنیس به تدریج بازگشایی اما Como پارک منطقه ای و پارک کوهستانی آبزی مراکز بسته خواهد شد برای کل تابستان و تابستان ورزشی جوانان لیگ هستند لغو شده است.

سنت پل پارک ها و تفریح و سرگرمی در روز جمعه صادر شده به روز رسانی در پارک دسترسی در طول بیماری همه گیر. وضعیت در حال تحول است و اطلاعات بیشتر خواهد شد به صورت آنلاین در StPaul.gov.

در حال حاضر تمام برنامه های, اجاره, حوادث و به طور منظم برنامه ریزی شده rec مرکز فعالیت های در حال لغو طریق ژوئن 1. بازپرداخت خواهد شد به صورت خودکار صادر می شود به هر کسی با یک ActiveNet حساب.

پارک ها و قیمت است که هنوز هم ارزیابی جدید بهداشت عمومی راهنمایی در مورد روز اردوهای تابستانی و برخی در تابستان فعالیت های جوانان. مقامات انتظار می رود شروع به ارائه برخی از سازمان های تابستانی برنامه توصیه می شود اقدامات ایمنی در محل شاید تا اواسط ماه ژوئن.

پارک ها و ضبط است نه صدور مجوز جدید و یا اجاره در این زمان و پیک نیک مجوزها تنها رزومه زمانی که دولت و مقامات بهداشت عمومی بدانند آن را امن برای برگزاری تجمعات از 100 یا بیشتر مردم است.

همانطور که برای اجاره زمان در دو و میدانی رشته های پارک ها و قیمت است که هنوز هم ارزیابی چگونه به انجام این کار با خیال راحت و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی. تابستان جوانان ورزش لیگ هستند لغو و بازپرداخت خواهد شد به طور خودکار صادر شده در ActiveNet حساب.

پارک ها و Rec مقامات امیدوار هستند که می تواند آنها را جوانان ورزش لیگ در پاییز.

ساختمان های عمومی باقی می ماند بسته شده و در حال حاضر انتظار می رود که بسته باقی می ماند حداقل تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز.

در علاوه بر این به کومو و کوهستانی استخر چلپ چلوپ پد باقی خواهد ماند تا زمانی که بیشتر بهداشت عمومی ارشاد. چشمه های آب آشامیدنی و زینتی چشمه را نمی توان در این سال است.

این شهرستان شده است reintroducing زمین تنیس و بسکتبال پرتال تخصصی اولی بر تدریجی اساس, اما این می تواند برداشته شود دوباره اگر گروه زیادی فرم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن