رپتورز مرد بزرگ Serge Ibaka می گوید پیام خود را مورد احترام

این یک پیام Serge Ibaka می خواهد به طنین از اورلاندو به برازاویل و در همه جا در بین یک پیام جهانی از کسی است ک

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

این یک پیام Serge Ibaka می خواهد به طنین از اورلاندو به برازاویل و در همه جا در بین یک پیام جهانی از کسی است که بسیار یک شهروند جهان است.

جانباز رپتورز به جلو می پوشند "احترام ما" در پشت پیراهن خود را زمانی که تیم رزومه قطع NBA فصل — باید خود را اول داد و بیداد جمعه — به دلیل جهانی بودن این بیانیه است.

"من آمد به این تصمیم به دلیل در اوایل سال من در همه جا و من احساس می کنم ما نیاز به احترام" Ibaka گفت: در طول یک پست-تمرین تلفنی با خبرنگاران در روز چهارشنبه. "من که از کنگو حتی از وجود آنها در حال رفتن به می دانم که به احترام ما است. پس برای من پیام من است مورد احترام است."

و میهن خود.

"من می خواهم آنها بدانند که ما سزاوار احترام و در حال حاضر ما در سال 2020 و ما را برای مبارزه با آن" او گفت:. "ما می خواهیم به احترام از آنجا که ما آن را به دست آورده و ما آن را سزاوار است. و من می خواهم همه بچه ها به خصوص با آنچه در جریان است در حال حاضر در آفریقا ... به می دانم که آنها سزاوار احترام است. مانند کسی. سیاه و سفید و زرد و هر کسی است."

Ibaka دیدگاه است که به مراتب بیشتر و جهانی تر از بسیاری از رپتورز هم تیمی و NBA confreres. او متولد کنگو در کشور اسپانیا دارای یک گذرنامه زندگی در شهرهای آمریکا و ثابت در هفته مد پاریس هر یک از تابستان است.

هنگامی که او در مورد مسائل جهانی عدالت اجتماعی آن است که با یک چشم انداز منحصر به فرد.

"هر آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر در ایالات متحده در حال رفتن به تحت تاثیر قرار تمام نقاط جهان," او گفت:. "اگر ما می تواند به مبارزه برای تغییر در اینجا است که تغییر در حال رفتن به تحت تاثیر قرار در همه جا. "مثل شما دیدم زمانی که مردم شروع به اعتراض (پس از مینیاپولیس قتل جورج فلوید) در ایالات متحده و سپس حدس بزنید چه ؟ آن را به رهبری مردم در خیابان ها اعتراض (در همه جا). این واقعیت که ما در حال اعتراض در اینجا این است که بزرگتر از فقط در اینجا. آن را در حال رفتن به تحت تاثیر قرار در همه جا."

Ibaka را خارج از دادگاه تحصیل منعکس خواهد شد که در ماه های آینده. او در حال حاضر به طور گسترده ای محبوب یوتیوب پخت و پز نشان می دهد و قصد دارد به گسترش است که بیشتر به مسائل اجتماعی.

"در واقع من در تلاش برای ایجاد یک نمایش که در آن من می تواند به دیگر بازیکنان و خودم این فرصت را به می آیند برای به اشتراک گذاشتن افکار ما به بحث در مورد آنچه در جریان است در حال حاضر," او گفت:.

Ibaka و بقیه NBA را به واقعا ارسال پیام خود را در سراسر جهان در حال حاضر که لیگ را پیش فصل scrimmages را آغاز کرده اند که در دیزنی پردیس فقط در خارج از اورلاندو.

تورنتو خواهد بود یکی از آخرین تیم به بازی در یک بازی — رپتورز صورت Houston Rockets در شب جمعه — و آنها champing در بیت برای برخی از رقابت واقعی.

Ibaka یکی از شدید تر رقبا در این فهرست است به خصوص علاقه مند در گرفتن شانس به صورت کسی دیگر از هم تیمی.

"زمانی که من در دادگاه من قصد دارم به رقابت," او گفت:. "این یکی از دلایل من سخت کار روزمره است. که یکی از دلایل (من سخت کار می کرد) در طول قرنطینه. من در تلاش برای انجام بهترین من می تواند به ماندن در شکل و کار سخت است."

رپتورز مربی نیک پرستار شده است با استفاده از Ibaka در کنار Marc Gasol, بزرگترین ممکن است خط مقدم رپتورز می توانید صدای یورتمه رفتن اسب در طول دو هفته از اردوگاه های آموزشی و او قصد دارد برای استفاده از این دو اغلب در طول نمایشگاه scrimmages و هشت بذر بازی ها قبل از پلی آف. آن را می دهد رپتورز بسیار متفاوت از نگاه داشتن پاسکال Siakam کنار فقط یکی از Gasol یا Ibaka.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فقط فکر می کنم با سرژ افزایش مجموعه ای از مهارت های او شده است قادر به بازی کمی بیشتر از چهار و مارک هوشمند, دفاعی," پرستار گفت:. "همانطور که می دانید او می تواند در مورد هر شکل و خارج چگونه برای محافظت از بچه ها و از بین بردن سه توپ و چیزهای شبیه به آن. بنابراین آن را می سازد آن را خوب به خاطر کسانی که بچه ها مجموعه مهارت و IQ."

توانایی بازی کمی آزادانه تر توطئه Ibaka بود که با بهره گیری از یکی از سازنده ترین فصل زندگی حرفه ای خود را قبل از NBA قرار دادن ترمز در چیزهایی که در ماه مارس است. بخشی از آن به دلیل Gasol مجروح شد به صورت تکه های بزرگ این فصل است. Ibaka مسئولیت های بزرگ شد و او با آنها.

"من می توانید بازی را در چهار یا من می تواند در پنج و من فکر می کنم من احساس می کنم راحت تر چون من انعطاف پذیر برای انجام آنچه من می خواهم به انجام," او گفت:. "من نمی خواهم برای محدود شود چرا که زمانی که من بازی پنج من می تواند رول و زمانی که من بازی در چهار من می دانم که من می توانید پاپ. بنابراین این فقط به من می دهد انعطاف پذیری بیشتر در جرم و حتی دفاع هم و به بازی آزادانه."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

آنچه از شما به امید دیدن در رپتورز اولین نمایشگاه بازی در برابر موشک? به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب