تورنتو FC بیمارستان ریچی Laryea را بدست آورده جدید بعد از معامله قابل توجه 2019 فصل

کانادا بین المللی ریچی Laryea امضا قرارداد جدید با تورنتو FC پس از ساخت علامت خود را با MLS باشگاه در فصل گذشت

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

کانادا بین المللی ریچی Laryea امضا قرارداد جدید با تورنتو FC پس از ساخت علامت خود را با MLS باشگاه در فصل گذشته.

25 ساله تورنتو بومی در اصل امضا شده با زادگاه خود تیم در مارس 2019 پس از تحت تاثیر قرار دادن در یک پیش فصل دادگاه. مربی گرگ Vanney تبدیل هافبک به جای عقب راست و Laryea رشد کرده است به نقش هل دادن برزیل Auro برای یک موقعیت شروع.

Laryea نیز ثابت می شود یک جایگزین ضربه قادر به رانندگی کردن پهلو و عذاب مدافعان. او آمد و زمین در تورنتو بازی های این فصل به ثمر رساند TFC هدف دوم در 2-2 کراوات در سن خوزه در فوریه. 29 فصل بازکن.

"ریچی بوده و فوق العاده از او به ما ملحق شد. او با بازی ارزشمند, نقش, هر دو برای TFC و کانادا تیم ملی مردان در سال گذشته" تورنتو GM علی کورتیس گفت: در بیانیه ای در روز شنبه. "خارج از میدان ریچی شخصیت و شخصیت فوق العاده ای است. او به دست آورده این قرارداد جدید در راه های بسیاری است و ما هیجان زده برای او خانواده اش و آنچه که او را به TFC در حال حرکت رو به جلو است."

Laryea ساخته شده 28 حضور در تمام مسابقات با دو گل و دو پاس گل در فصل گذشته زمانی که او به دست آورده $56,250 (ایالات متحده) رزرو حداقل حقوق و دستمزد با توجه به MLS بازیکنان ارتباط است.

نوشته اصلی انتخاب شده توسط اورلاندو سیتی انگلستان در دور اول (هفتم به طور کلی) از سال 2016 MLS SuperDraft, دانشگاه اکرون محصول بازی 21 بازی برای اورلاندو و 36 برای اورلاندو سیتی B از سال 2016 تا 2018.

اورلاندو کاهش یافته و قرارداد خود را گزینه در نوامبر 2018

پنج-پا-هفت 155-کوبنده موفق به کسب شش کلاه برای کانادا ساخت ارشد اولین بار در سپتامبر سال 2019 در برابر کوبا در کونکاکاف ملل لیگ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب