aw_200713_whitehouse - Sun, 12 Jul 2020 PST

رئیس کمیته قضایی مجلس سنا لیندزی گراهام R-S. C. پیشنهاد پنج شنبه که سابق مشاور ویژه رابرت مولر سوم ممکن است دع

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

رئیس کمیته قضایی مجلس سنا لیندزی گراهام R-S. C. پیشنهاد پنج شنبه که سابق مشاور ویژه رابرت مولر سوم ممکن است دعوت به شهادت قبل از خود پنل اگر چه گراهام نمی دهد هر گونه اطلاعات در زمان هر گونه بالقوه دعوت.

گراهام بیانیه یک روز پس از مولر در دفاع از خود دفتر دادستان راجر سنگ جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوست دیرین و مشاور سیاسی در واشنگتن پست op-ed.

مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل سنگ 40-ماه حکم زندان در روز جمعه خود را با استفاده از قدرت پس از انتخابات ریاست جمهوری به اتفاق آرا پیدا کردن توسط یک هیئت منصفه که سنگ شکست قانون چندین بار با دروغ گفتن به کنگره و مانع عدالت است.

در بیانیه روز شنبه, گراهام پیشنهاد کرد که او تا به حال بازبینی موضع خود را در اجازه دادن مولر به شهادت در نور سابق مشاور ویژه را op-ed.

"ظاهرا آقای مولر حاضر است – و همچنین قادر است از دفاع از مولر تحقیقات از طریق اصول ارزیابی در واشنگتن پست" گراهام گفت. "دموکرات ها در کمیته قضایی مجلس سنا قبلا درخواست آقای مولر به نظر می رسد قبل از کمیته قضایی مجلس سنا به شهادت مورد بررسی است. که درخواست داده خواهد شد."

تیلور Reidy یک گراهام سخنگوی گفت: رسمی دعوت به مولر است که در آثار اما از ارائه جزئیات در این زمان از هر پتانسیل شهادت. وجود دارد تنها حدود سه ده مقننه روز باقی مانده برای سنا قبل از انتخابات ماه نوامبر.

یک سخنگوی وزارت دادگستری کاهش یافته است به نظر گراهام ،

سنگ را مداوم تجدید نظر هنوز چاله ها او را در برابر فدرال

راجر سنگ تخفیف توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قطعات او را از گذراندن بیش از سه سال در یک فدرال قفل اما حقوقی خود را سفر به مراتب بیش از.

حتی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن بحث برانگیز قانون عفو سنگ اعتقاد از ماه نوامبر برای دروغ گفتن به کنگره در اعتراض به انتخابات روسیه دخالت – هنوز دست نخورده است. که به دلیل تهمت را در عمل بخشش نیست کامل عفو او می توانست دست پایین.

عفو مورد نیاز سنگ به رها کردن درخواست تجدید نظر او در زمینه مارس پس از ایالات متحده در منطقه قاضی امی برمن جکسون در واشنگتن را تکذیب کرد درخواست خود را برای یک محاکمه جدید. سنگ 67 گفت: او را مشتاق برای پاک کردن نام خود و سرنگونی یک اعتقاد او می گوید که در نتیجه یک سیاسی-گرایش قاضی و هیئت منصفه – ادعای اغلب تکرار مغلوب ساختن پیشی جستن.

"عفو شامل پذیرش از گناه و به پایان می رسد روند تجدید نظر. تخفیف اجازه می دهد تا به من برای رفتن به جلو با تجدید نظر" سنگ گفت: در یک متن چهار شنبه.

میمی Rocah سابق دادستان فدرال در منهتن که نبودم درگیر در سنگ مورد پیش بینی شده است که سنگ های فشار برای یک محاکمه جدید "با شکست مواجه خواهد شد اما این است که حداقل بخشی از دلیل" او تنها تبدیل رییس جمهور است.

تخفیف نیز می تواند به نفع مغلوب ساختن پیشی جستن ساخت آن را آسان تر برای سنگ – خود-توصیف سیاسی, کثیف, شیاد – به اعتراف خود متمم پنجم قانون اساسی حق در برابر خود مقصر شماری اگر او subpoenaed. که خواهد بود سخت تر را به انجام اگر او را عفو شده است گفت: Rocah.

درخواست معنی دادستان کل ویلیام Barr وزارت دادگستری ادامه خواهد داد برای دفاع از پرونده خود در برابر سنگ.

از سیم, گزارش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن