چگونه coronavirus گسترش از طریق یک مهاجرت تسهیلات - Sun, 19 Jul 2020 PST

سن دیگو (AP) — گریگوری آرنولد راه می رفت به دفتر سرپرست مارس 1 به عنوان رمان coronavirus پاره پاره از طریق یکی

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

سن دیگو (AP) — گریگوری آرنولد راه می رفت به دفتر سرپرست مارس 1 به عنوان رمان coronavirus پاره پاره از طریق یکی از بزرگترین بازداشتگاه های اداره مهاجرت مراکز در ایالات متحده است. انتظار با حدود 40 سپاه پاسداران برای شروع خود را تغییر او شنیده ام یک کاپیتان می گویند ماسک صورت منع شدند.

بی اعتقاد او و یک نگهبان که به تازگی به هنگام تولد می خواستم به شنیدن آن از رئیس. آرنولد گفته سرپرست کریستوفر لاروس که او 60 سال زندگی با یک مبتلا به آسم ،

"شما نمی توانید پوشیدن ماسک از آنجا که ما نمی خواهید برای ترساندن کارمندان و ما نمی خواهید برای ترساندن زندانیان و بازداشت شدگان" آرنولد به یاد می آورد سرپرست گفت.

"با تمام احترامی که آقا این مسخره است." آرنولد retorted.

او گفت که او می خواست به پوشیدن یک ماسک و دستکش و "هر کس دیگری باید انجام همان." اما سرپرست بی حرکت شده. و در این هفته که به دنبال Otay مسا بازداشتگاه خواهد ببینید, اولین شیوع در ایالات متحده مهاجرت و گمرک را 221 بازداشتگاه.

ریشه های شیوع بیماری نامشخص است اما به حساب کارگران و زندانیان آشکار کردن کاستی ها در چه خصوصی شرکت است که مدیریت این مرکز به کار گرفته شده این بیماری وجود دارد که در اوایل شرایطی صورت پوشش و عدم تمیز کردن وسایل. علامتی بازداشت شدگان بودند مخلوط با دیگران است.

مراکز دیگر را به دنبال خود بیماری و امنیت داخلی بخش داخلی watchdog بررسی 188 بازداشتگاه گرفته شده در اواسط ماه آوریل تکرار برخی از آنچه آسوشیتد پرس در یافت Otay مسا: 19 درصد از مدیران تسهیلات گفت: به اندازه کافی وجود ندارد استاندارد فولاد ماسک, 32% گفت: به اندازه کافی وجود ندارد N95 ماسک ماسک و 37 درصد احساس وجود ندارد به اندازه کافی ضد عفونی کننده دست برای زندانیان.

مانند زندانها شرایط زندگی در حال تنگ — به جز مردم برگزار شد و در بازداشتگاه های اداره مهاجرت مراکز نیست متهم از هر گونه جرایم است. آنها صبر کنید به نظر می رسد قبل از یک قاضی مهاجرت به استدلال می کنند آنها باید اجازه داده شود تا در کشور باقی می ماند.

Otay میزا نشسته در یک جمع دور periphery of San Diego در میان خودرو سازی مقدار زیادی گاز-fired power plant, دولت, زندان, زندان شهرستان و نوجوانان بازداشت شد. یخ را روزانه به طور متوسط جمعیت 956 تن از بازداشت شدگان سال گذشته ساخته است و به این سازمان 11-شلوغ ترین بازداشتگاه.

چمباتمه زدن دو طبقه مرکز مدیریت تحت قرارداد توسط CoreCivic Inc. و مشترک با ایالات متحده خدمات مارشال زندانیان — احاطه شده توسط دو لایه از زنجیره لینک حصار صدر توسط خاردار. اتاق ها از دو به چهار تخت تختخواب سفری باز به زمینه های مشترک با تلویزیون و مبل ها و بازی های هیئت مدیره.

مارگاریتا اسمیت یک نگهبان بود که به نام CoreCivic را Otay مسا کارمند در سال 2019 گفت: مدیران اغلب دلسرد کارگران از پوشیدن ماسک. موضوع آمد تا در طول جلسات در ماه مارس است.

"آنها نمی خواهید کسی با پوشیدن ماسک" گفت: اسمیت بود که شنود گذاشته شده توسط CoreCivic منجر به یک روحیه کارکنان کمیته در ژانویه. "آنها گفت: این امر ترساندن زندانیان و آنها را به فکر می کنم که ما بیمار هستید و یا چیزی."

در دادگاه تشکیل پرونده لاروس, the warden گفت: سیاست ماسک تکامل یافته با راهنمایی از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری. کارکنان مورد نیاز به آنها را می پوشند اطراف قرنطینه زندانیان و آنها اختیاری برای دیگر کارکنان در شروع هفته سوم از ماه مارس گفت: بیانیه ای که آرنولد و اسمیت اختلاف است.

آرنولد گفت که او عینک یک ماسک پس از یادگیری در مورد بازداشتگاه اولین مورد در مارس 31, یک کارمند که دست از تجهیزات به سپاه پاسداران شروع تغییرات خود را. غافل از هر گونه ممنوعیت در صورت پوشش زندانیان از او تشکر کرد.

"من بیزارند" آرنولد گفت. "واضح است این چیزی بود ramping تا. من می دانستم که قرار بود به اتفاق می افتد. من فقط می تواند بگوید."

پیمانکار به ماسک به بازداشت شدگان در آوریل 10 اما در وضعیت آنها ثبت نام به زبان انگلیسی مسئولیت چشم پوشی به گفته چند تن از بازداشت شدگان. آن را به سرعت عقب نشینی پس از یک زمان مرحله نهایی مسابقات با بازداشت شدگان است.

"هر کس جیغ بود گفت:" Issis Zavala از هندوراس که حاضر به امضای اما منتشر شد با بند مچ پا به دلیل 2007 تقلا سل ساخته شده خود را آسیب پذیر است. "گفتند: شما فقط آن را امضا کنید. خوب اگر شما نمی خواهید به ثبت نام, ما فقط برو.'"

---

در 17 مارس روز است که سن دیگو محدود مجامع عمومی به 50 نفر و بسته رستوران و همکاران جمع آوری شده به کوره سرپرست. یکی به یاد می آورد تعجب که چرا بسیاری از مردم — از جمله حدود نیمی از lieutenants — اجازه داده شد به جمع آوری تا از نزدیک با هم در یک اتاق.

هنگامی که یک کارمند فشرده برای تمیز کردن ژنده پوش سرپرست دو بار پاسخ داده است که بدون نیاز وجود دارد به این دلیل که مواد شیمیایی مورد استفاده برای تمیز کردن بسیار قدرتمند بودند. دیگران خواسته که آنها را بیشتر دستمال مرطوب و ژل.

دستکش سخت برای پیدا کردن اسمیت گفت. آرنولد گفت: آنهایی که او را دیدم بیش از حد کوچک برای خود دست. اسپری ضد عفونی کننده دست بودند اغلب خالی است.

احساس سرپرست گرفتن نیست این ویروس به طور جدی اسمیت احساس او تا به حال هیچ انتخاب است. در 48 او از دست رفته از یک هفته از کار در اوایل ماه مارس با پنومونی و آسم و بیمار بوده است و پس از ماه نوامبر است.

او را ترک کنید. "من با خودم فکر کردم من قصد ندارم به بیمار دوباره," او گفت:. "من فقط به حال یک احساس است که چیزهایی که نمی خواهید برای رفتن خوب است."

بازداشت شدگان البته نه تا به حال چاره ای جز ماندن. کارلوس گونزالس گوتیرز, مکزیک سرکنسول در سن دیگو نوشت یخ مارس 16 مورد "تعمیم ترس" در میان بازداشت شدگان نگرانی در مورد مخلوط کردن بیمار و بدون علامت بازداشت شدگان و نیاز به مسئولیت پوشی برای ماسک. یک کنسولگری خط رو بیش از 100 تماس.

مشترک نارضایتی شامل کمبود محصولات بهداشت شخصی و اجتماعی فاصله و ماسک Gonzalez گوتیرز گفت. آنها شکایت کرده است که آنها دستور به نوشیدن آب شور به مقابله با درد است که کارکنان نمی شد با پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی.

CoreCivic سخنگوی آماندا Gilchrist گفت: پیمانکار با دقت به دنبال راهنمایی از مقامات بهداشت و یخ. او با اشاره به CDC به طور کامل نمی آغوش ماسک تا هفته اول ماه مارس و گفت: کارکنان و زندانیان دریافت پوشش صورت بدون نیاز به ثبت نام در یک چشم پوشی.

"ما در پاسخ به این وضعیت بی سابقه ای مناسب به طور کامل و با مراقبت از ایمنی و رفاه از کسانی که به ما واگذار و جوامع ما," او گفت:.

هندوراس 35 گفت: دستورالعمل آمد برای پاک کردن سطوح در هر ساعت در مارس 30, اما ژنده پوش شدند. او با استفاده از همان حوله برای پاک کردن کاسه دستگیره درب, تلفن گیرنده — و دست او را.

"من تمیز خانه" زلایا به خاطر گفتن سپاه پاسداران است. "شما نمی توانید با استفاده از همان حوله."

"اوه ما یک ماده شیمیایی خاص. این باکتری," زلایا گفت: او گفت:.

ویکتور رودریگز 44 بود که در میان 35 تن از بازداشت شدگان که رفت و در پنج روز اعتصاب غذا در مارس 4. گواتمالا مرد ناراحت شد در مورد یک زندانی که مشغول به کار در سالن ناهار خوری دست زدن به مواد غذایی و به نظر می رسد به یک تب که برای او داده شد ایبوپروفن. (CoreCivic گفت: آن ممنوع بازداشت شدگان با علائم از کار در آشپزخانه و که در آن به دنبال دستورالعمل CDC در تمیز کردن و ضد عفونی کننده.)

مقامات اصرار دارند بازداشت شدگان تا به حال مقدار زیادی از رایگان صابون — 23,300 میله از مارس 24 آوریل 23 — اما رودریگز گفت که این بار او روزانه بود و به سختی به اندازه کافی برای شستن دست های خود را و یا دوش. دست-ضد عفونی کننده درخواست شد را تکذیب کرد چرا که مقامات نگران آنها می تواند برای استفاده در خانه الکل.

الیزابت کروز, 22 گفت: یک زندانی که به شدت سرفه همراه خود را در هفته اول ماه مارس برداشته شد برای حدود یک هفته بازگشت و حذف دوباره قبل از تست مثبت است. کروز گفت: او گزارش شده درد قفسه سینه و تنفس عدم به مدت دو هفته اما نمی توانستم بیش از آلرژی دارو.

"من می دانم که من بدن و من به خوبی نمی," او به خاطر گفتن یک پرستار که به او گفت: وجود دارد هیچ چیز بیشتر از او می تواند انجام دهد.

کروز السالوادور در نهایت آزمایش مثبت بود و قرار داده شده در انزوا و هشت دیگر آلوده بازداشت شدگان است.

این ویروس به ارمغان آورده تمدید موشکافی به یخ. آژانس قرار دارد تمام زمان بالا از بیش از 56000 نفر در سال گذشته با بیش از 500,000 رزرو بیش از یک دوره 12 ماهه اما سیاست های به شدت محدود پناهندگی و منتشر کنندگان با هدف کنترل این ویروس کاهش جمعیت به 22,340.

به طور کلی یخ تا به حال 3,596 بازداشت شدگان آزمون مثبت — 27 درصد از کسانی که مورد آزمایش قرار. از کسانی که 967 در حال حاضر در بازداشت و بقیه آزاد شدند اخراج شده و یا بهبود یافته اند. در یخ و 45 بازداشتگاه کارگران آزمایش مثبت همراه با تعداد نامعلومی از پیمانکاران.

چاد Wolf اقدام وزیر امنیت داخلی به خبرنگاران گفت: در ماه مه در سن دیگو که یخ متوقف گرفتن بازداشت شدگان در Otay مسا و "یک یا دو نفر دیگر" و ادامه خواهد داد به انتشار سالمندان و پزشکی شکننده است. یخ کاهش جمعیت در Otay مسا بیش از نیمی از سه ماه به 376 از 761 در تاریخ 1 آوریل.

برای هفته Otay مسا به حال تمایز مشکوک ترین موارد در سیستم یخ اما این گسترش به طور موثر متوقف; 168 زندانیان آزمایش مثبت پس از شروع شیوع اند به عنوان 11 یخ کارکنان و بیش از 30 CoreCivic کارگران است. یخ در بیانیه ای گفت که افزایش تست و جداسازی زندانیان که تست مثبت کمک به بهبود شرایط است.

موارد صعودی در امکانات در Farmville ویرجینیا با 315 بازداشت شدگان با داشتن آزمایش مثبت Anson تگزاس با 290 اسب الوی آریزونا با 250 و هوستون با 206 در Eloy, 128 حدود 315 کارکنان تا به حال آزمایش مثبت از اوایل این ماه با توجه به CoreCivic که مدیریت مرکز.

آرنولد استعفا داد و پس از آوریل 1 رویارویی با سرپرست فقط به عنوان ویروس پاره شدن از طریق Otay مسا. اسمیت در زمان دو هفته مرخصی قبل از استعفا پاره بیش از وفاداری او به کار و آنچه که او معتقد است CoreCivic تمایل به "برش گوشه." هر دو باید شکایت کرد و این شرکت در دادگاه فدرال.

CoreCivic به آدرس پاسداران' حساب در دادگاه Gilchrist گفت: "ما می توانیم بگوییم به طور کلی است که ما را انکار کند خود را فریبنده و sensationalized اتهامات است که طراحی شده برای به دست آوردن یک نتیجه مطلوب در دادگاه." دانیل زده یک وکیل برای warden, نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر.

اسمیت و آرنولد بر این باورند که گسترش آغاز شده و با کسی که از خارج — شاید یک گارد یا وکیل. اسمیت به نام بازداشت شدگان "اردک نشسته."

"پس از اولین افسر آن را کردم آن را مانند یک آتش سوزی وجود دارد" اسمیت گفت. "این فقط در زمان خاموش پس از آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن