دامین Cox: NHL نرم relaunch شروع می شود با برخی از برگها پشت در یخ این هفته

شما مطمئن هستید که نمی توانید متهم NHL از بی پروا عجله بازگشت به کار.به طور کلی منطق برنامه ریزی برای از سرگیر

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

شما مطمئن هستید که نمی توانید متهم NHL از بی پروا عجله بازگشت به کار.

به طور کلی منطق برنامه ریزی برای از سرگیری 2019-20 فصل در اواخر ژوئیه یا اوایل اوت قطعا می تواند مورد سوال است. همچنین برای بحث که آیا لیگ و بازیکنان آن اتحادیه خواهد بود تا کنون قادر به قرار دادن با هم یک توافق به مفهوم استنلی جام حذفی بازی خالی در عرصه واقعیت این تابستان.

اما در حال حاضر این است که محتاط و مراقب آغاز. پا آزمایشی در این آب مشکل.

در روز دوشنبه 24 تیم انتظار می رود به بازی دوباره بعد از این تابستان باید چراغ سبز به بازگشایی امکانات خود را به صورت داوطلبانه آموزش در گروه های کوچک. این است که به نام فاز 2 فاز 3 (آموزش در اردوگاه) برنامه ریزی شده برای ماه آینده. فاز 4 خواهد بود که از سرگیری بازی با 16 تیم در بهترین پنج مقدماتی سری در حالی که چهار صفحه در هر کنفرانس بازی جداگانه دور سینه برای تعیین بذر.

در حال حاضر فاز 4 به نظر می رسد طولانی, راه طولانی کردن آن نمی کند ؟

همانطور که از دوشنبه این Maple Leafs قادر خواهد بود برای دعوت از بازیکنان به فورد عملکرد مرکز در کیپلینگ Ave. تحت یک پروتکل سخت است که شامل محدود کردن تعداد بازیکنان به شش در یک زمان به همراه تست دما چک و ماسک-پوشیدن کردن یخ.

برگها ظاهرا باید حدود 20 بازیکن در این منطقه از جمله چند که هنوز در دو هفته قرنطینه پس از عبور از مرز. ستاره رو به جلو Auston متیوز و دروازه بان فردی اندرسن در شهر. تاریخ رو به جلو نیک رابرتسون پس از به ثمر رساندن 55 گل در 46 بازی برای پیتربورو Petes این فصل ممکن است در بخشی از این آموزش است.

اما آنچه برگها انجام می دهند ممکن است بسیار متفاوت از آنچه که اتفاق می افتد در جای دیگر.

کارولینای و سنت لوئیس هستند باز این هفته است. آنها محتوا را با آنچه که بازیکنان در حال انجام خود به خود در حال حاضر. مونترال, ونکوور, وینیپگ و باید چند بازیکن در شهر وجود دارد بنابراین ممکن است مقدار نقطه شروع سازماندهی تمرینات از هر نوع.

هیچ کس به انجام هر کاری است. هیچ تیم به برنامه چیز و هیچ بازیکن باید نشان می دهد تا برای تمرین است. هنوز رتبهدهی نشده است. بنابراین این فوق العاده آهسته, نرم, باز کردن.

برای برخی از, آن را همراه با موجی از خوش بینی است که NHL خواهد بود در آینده قابل پیش بینی و قهرمان جام استنلی خواهد شد تاج گذاری. برای دیگران آن را نشان می دهد که مایل و مایل در عین حال به سفر قبل از لیگ می تواند به طور جدی در نظر بگیرید باز کردن کامل اردوگاه های آموزشی در جولای 10.

وجود دارد مقدار زیادی از موانع به عنوان شما انتظار می رود در وسط یک بیماری همه گیر. عضو Pittsburgh Penguins آزمایش مثبت برای coronavirus در هفته گذشته تعداد رسمی آلوده NHLers به نه. اتاوا تا به حال پنج عفونت کلرادو ،

چه واکنش خواهد بود اگر بیشتر بازیکنان تست مثبت در طول این جلسات آموزش گروهی است و یک سوال باز است. در حال حاضر وجود دارد بسیاری از شک و تردید.

جانباز فلوریدا defenceman آنتون Stralman شد آخرین آشکارا به سوال عقل کل این فرایند است. Stralman است که هنوز هم در خانه در سوئد با همسر و چهار فرزند و رنج می برد از یک بیماری است که مانع از پاکسازی ترشحات از ریه های خود.

"حتی اگر اکثر بازیکنان جوان هستند و سالم من مطمئن هستم که بازیکنان وجود دارد مثل من که در زمینه مسائل مربوط به سلامت" Stralman گفته ورزشی. "من نمی دانم که چگونه من بدن واکنش نشان می دهند اگر من این ویروس است." 33-year-old blueliner نیز مورد تردید انگیزه بازگشت به بازی تلاش. "سود و پول هرگز نباید بیش از ایمنی و بهداشت," او گفت:.

Stralman را به عنوان یک تیز یادآوری است که لیگ و بازیکنان را تنها توافق در چه رقابت را مانند نگاه کنید اگر آنها بازگشت به یخ. واقعی جزئیات هنوز هم باید با چکش و که توافق به تحقق برخی از زمان بیش از سه یا چهار هفته.

پیچیده است که روند واقعیت این است که زمان توافق جمعی منقضی پس از 2021-22 فصل است. صرف نظر از اینکه لیگ است که قادر به تکمیل '19-20 پست-فصل 4 دلار-میلیارد دلار در سال کسب و کار گرفته شده ضربه عمده ای از آن تعطیل در مارس 12.

که رفتن به تاثیر درآمد حقوق و بحث سپردن روند. اگر شما یک بازیکن بحث که آیا این هوشمند به سعی کنید به بازی این تابستان چقدر سخت تر است از آن به که خطر بدون دانستن این که آیا یک آینده قرارداد کار و تولید خواهد شد بدون یک حمله یا تحریم?

مزیت NHL کند که در دنده آرامی است که گری Bettman و کارکنان خود را می توانید مشاهده سایر ورزش های حرفه ای که در حال بازگشت به کسب و کار. آلمانی لیگ فوتبال دوباره چند هفته پیش روی لیگ برتر است که انتظار می رود برای راه اندازی مجدد هفته آینده. نسکار و IndyCar مسابقه از سر گرفته اند و PGA Tour خواهد شد برگزاری مسابقات برای اولین بار از ماه مارس شروع پنج شنبه در تگزاس است. بیس بال کره ای شده است بازی به طور منظم فصل بازی برای چند هفته.

NHL باید قادر به استفاده از تجارب کسانی که ورزش به نقطه مسائل بالقوه و به طور بالقوه صنایع دستی توافق با خود بازیکن است. لیگ به نظر می رسد به عمد در انتظار تا زمانی که ممکن است به نام دو hub شهرستانها را امیدوار به استفاده از مرحله های این بازی است. همانطور که ما دیده ایم در بسیاری از شهرهای آمریکا بیش از 10 روز گذشته حوادث می تواند به سرعت تغییر ساخت سایت های بیشتر و یا کمتر مطلوب برای تیم های ورزشی حرفه ای.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

NHL است عمدا خود را یک باند که با آن به کار می کنند. که آن را می دهد که بهترین فرصت برای این کار تا حدودی غیر محتمل طرح در واقع به ثمر می آیند.

هاکی است, فوتبال, گلف, موتورسواری یا بیس بال. آن را به یک مجموعه منحصر به فرد از چالش به عنوان یک ورزش تماس داخل خانه در یک منطقه نسبتا کوچک است.

آهسته است و تنها راه برای رفتن است.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم NHL طرح به مجلس ،

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن