100 سال پیش تا امروز در اسپوکن: دوره گردی تبدیل واگن خواب به کاخ رویاها - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

یک "واگن ساکن" (با نام مستعار گردی) دستگیر شد در حمل و نقل خودرو در اسپوکن بین المللی انبار همراه با برخی از ج

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

یک "واگن ساکن" (با نام مستعار گردی) دستگیر شد در حمل و نقل خودرو در اسپوکن بین المللی انبار همراه با برخی از جذاب مواد خواندن.

Roscoe نیکولز, 27 بود خواندن "حقیقت در مورد خواندن ذهن."

زمانی که افسر او را در مورد این کتاب نیکولز گفت: این کتاب بوده است "آسایش بزرگ" او را پس از او در سمت چپ صفحه اصلی در Tonasket.

"من تا به حال به خواب گاهی اوقات در مکان ها سخت," او گفت:. "من روت ذهن من با استفاده از این کتاب کوچک است که می توانید تقریبا در هر جایی به راحتی. اگر من غیر روحانی کردن در حمل و نقل ماشین من تصور کنید که من در کاخ ماشین خیلی قوی است و قدرت ذهن بیش از ماده هنگامی که به درستی آموزش دیده توسط این کتاب."

پلیس نگه داشتن او را به عنوان یک مظنون تا زمانی که آنها می تواند تعیین کند که آیا او تا به حال به سرقت رفته هر چیزی از "کاخ خودرو" است که حمل و نقل اتومبیل.

از فراری ضرب و شتم: یک فراری پیش نویس evader که موفق به فرار از فیلادلفیا زندان سوار را به اسپوکن در لباس مبدل با توجه به سنت پل قاضی بود که در همان قطار است.

قاضی گفت: مقامات که او نشسته در کنار این مرد که در عمل به طرز مشکوکی با تغییر لباس های خود را چندین بار و با پوشیدن یک جفت از نادرست ،

قاضی متوجه نیست که آن را ممکن است فراری تا زمانی که او وارد سیاتل و خواندن توضيحات مرد. سپس آن را خیلی دیر شده بود.

فراری ظاهرا خروج قطار در اسپوکن متوقف شود. اگر او تا به حال او را دیده می شود عکس خود را برجسته نمایش داده شود در مقر پلیس و کلانتر ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن