روزی DiManno: آن پیر طبیعی برای Blue Jays نزدیک-به-بروید کن Giles با تجارت بحث در حال حاضر شروع

در همه گیر برزخ آن را به کمک یک مرد متاهل بود که همه ستاره و سافتبال پارچ در دانشگاه آریزونا.کن Giles بیس بال

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

در همه گیر برزخ آن را به کمک یک مرد متاهل بود که همه ستاره و سافتبال پارچ در دانشگاه آریزونا.

کن Giles بیس بال است ، اما دو ورزشکار در خانواده ساخته شده برای یک simpatico رژیم تمرین کردن پشت خود را Phoenix house طول مکث طولانی به بهار آموزش.

Estela بود لازم نیست برای گرفتن شوهرش گرما. اما هنوز هم. زن و شوهر زده companionable ریتم نگه داشتن بازوی خود را در شکل.

"حیاط خلوت تمرینات با همسرم. من به پایان رسید تا گرفتن یک تپه برای خودم. من تا به حال یک منطقه کوچک در حیاط خلوت که در آن من قادر به پرتاب به خالص کردن یک تپه. من قادر به گرفتن یک شخصی گیر یک بار در یک ماه آبی. دیگر از آن, هر روز صبح از خواب بیدار پرتاب حدود 15 دقیقه به یک شبکه و یا کسی. و پس از آن تمرین است."

بیایید می گویند 29 ساله right-hander دور نیست بازی ابتدا به عنوان جیز آبی نزدیک با 60 بازی با حداکثر سرعت دویدن از یک فصل راه اندازی در بیش از یک هفته زمان و تنها در درون تیم ملی مسابقات به سه راهی کردن تیم قبل از نمایشگاه مجموعه در بوستون روز سه شنبه و چهارشنبه. و آن را مانند یک سخت-پرتاب پارچ که تلاش نیست به رمان مدیر خواهد بود پرتاب خود را صدای هیس کردن داخل به هم تیمی hitters.

"این کمی متفاوت است اما من هر چیزی را در حال حاضر" جایلز گفت: در یک Zoomie با خبرنگاران. "من همان ذهنیت مثل من در خانه است. من رو به انجام است."

نه کاملا ستمکاران لبه خود را ضربه محکم و ناگهانی هنوز شش پا-سه نزدیک است که به دنبال جریان است. "هنگامی که این فصل نزدیک تر شود و من شروع ramping آن کمی بیشتر است. گردش خواهد بود و نزدیک به هم است. بیشتر سرعت بازی. در حال حاضر آن را فقط ساختمان به آن 100 درصد است. من احساس خوبی در مورد بدن من و که در آن ذهنیت من است."

که ذهنیت لیزر متمرکز برای یک پارچ که نه که مدتها پیش بود که محکم زخم که او را گاهی اوقات رنج می برند تپه meltdowns در درجه اول خود lacerating. که نه اما Giles بود که بر روی صفحه نمایش به عنوان یک آبی جی در سال 2019 — مادر میرسید اگر هنوز jaggedly شدید.

راه دیگری وجود دارد که 2019 است segued به 2020: تجارت شایعات که در جایلز در تابستان گذشته را برداشت تا دوباره. که عادی برای Giles.

یانکی ها بودند داغ-به-تجارت-صدای یورتمه رفتن اسب با تورنتو در مهلت تجارت. جیز در واقع فکر می کردم که آنها تا به حال یک معامله در محل تنها برای دیدن یانکی ها معکوس-محوری دقیقه قبل از ساعت زده نگران تکرار راست آرنج التهاب است که فرود آمده بود جایلز در مجروح لیست.

نیویورک ممکن است بهترین اغل گاو یا حشم در بیس بال اما با خروج از Dellin Betances یک عامل Yankees GM برایان Cashman ممکن است covetously eying Giles دوباره. بنابراین می گوید خودی پچ پچ از برانکس.

تورنتو تنها یک سال از تیم کنترل سمت چپ بیش از Giles — واقعا دو تا سه ماه است. عقل متعارف اصرار جیز بهترین دریافت آنچه آنها می تواند برای او در حالی که آنها می توانند. اما آیا این تیم جوان واقعا نیاز بیشتر چشم انداز? در اینجا می گوید که پیام اشتباه ارسال clubhouse که واقعا معتقد است که می تواند ایجاد برخی از سر و صدا در این تعجب می کنم فصل است. جیز بهتر خواهد بود خاموش امضای مجدد Giles از معاملات او مطمئن نیستید همه چیز. اما تعداد زیادی از صندلی GMs وجود دارد مانند جراحان در مقابل داخلی — برش! برش! برش!

جایلز ساخته شده است که هیچ راز خود را مایل به باقی می ماند در تورنتو هر چند او در راسته نکته از زندگی حرفه ای آینده یک 1.87 دوران فصل با 23 صرفه جویی در 24 فرصت 83 strikeouts و یک 1.00 شلاق.

"هیچ چیز تغییر کرده است," او گفت: وقتی پرسید که آیا وجود تمدید قرارداد با ایران تورنتو است. "اگر کسانی که تا کنون اتفاق می افتد من گوش کن."

مدیر چارلی Montoyo قطعا قدردانی Giles بیرون آمدن از اغل گاو یا حشم. "داشتن یک نزدیک تر است که زمانی که شما یک منجر شما باید یک فرصت بسیار خوب را به نفع خود است که باعث می شود هر مدیر زندگی بهتر است."

به عنوان ورزشکاران حرفه ای همیشه می گویند از دست این زندگی تغییر پرسنل تصمیم گیری.

"من در یک جای خوب در حال حاضر" جایلز گفت. "من باید یک کمی از یک تراشه بر روی شانه من. همه رو که تا حدودی از یک تراشه بر روی شانه خود را.

"من مبارزه سخت در سال گذشته برخورد با برخی از مسائل (یک زن و شوهر از آرنج بیماری). در حال حاضر من آماده هستم تا ثابت کند که آن را فقط یک چیز یک بار. فقط بیرون رفتن وجود دارد و انجام آنچه که من انجام بهترین."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک fail-safe برای جیز می آیند تجارت و یا آسیب است که این تیم حداقل سه نزدیک رقیب: Anthony باس, که تا به حال تعداد انگشت شماری از صرفه جویی در سیاتل در سال گذشته; Rafael Dolis که بسته در ژاپن و بازگشت با یک گشت شایسته forkball; و مرخم متولد اردن رومانو.

"که تفاوت بین سال گذشته و در این سال" Montoyo گفت. "هنگامی که Giles است که نمی تواند در دسترس ما باید گزینه های دیگر که می توانید آن را انجام دهید برای آن شب."

جایلز صدا مانند یک فن-پسر هنگامی که او در مورد صحبت Dolis در خاص است.

"من به تماشای هر یک از گردش یا bullpens پس ما به او کردم. مسائل خود را فقط الکتریکی. این چیزهای که من دیده نمی شود در یک مدت زمان طولانی. و آن را به یک ابزار عالی برای تیم ما به کسی که در پایان ما اغل گاو یا حشم و یا حتی پیش از آن در بازی است."

بیشتر نگرانی فوری به Montoyo است حل و فصل در یک شروع چرخش در حالی که تعقیب اندرسون در ادامه به پرستار تیره و تار مورب. اندرسون بازی گرفتن در 60 فوت شنبه اما این تیم نمی خواهید به عجله خود را بازیابی. "شما می دانید که چگونه می رود که با کنار مسائل" Montoyo گفت. "در این لحظه من نمی بینم او با شروع فصل اما او پیشرفت بسیار خوبی است."

که به طور طبیعی باز می شود تا whoopie می توانید از Nate پیرسون حدس و گمان است. تبادل مربی پیت واکر در اوایل این هفته نشان داد گل میخ تبادل انداز شد در یک نبرد برای شکستن اردوگاه به عنوان بخشی از است که چرخش هر چند Montoyo تلاش کرده است به کسانی که سرد بده-a-Nate جت. او حتی احیا — لرزیدن — درب بازکن سناریو.

"افتتاحیه همیشه روی میز است."

Wilmer فونت در بر داشت خود را در تو رفتگی در دیوار در آن نقش فصل گذشته اما او در حال حاضر در هیچ جا دیده می شود در سمت چپ پشت در Dunedin و احتمالا در میان چهار جیز COVID-19 uncleared.

در ballpark/هتل جیز حباب Giles بسیار از دست رفته Estela و اندکی پسران. آن را آسان برای فراموش کردن چقدر بازیکنان — انکوباتور جیز به خصوص — در حال قربانی کردن در نام بازی. "آنها سنگ از ذهنیت من. من صحبت کردن در تلفن به آنها به عنوان آنجا که ممکن است. اما هم تیمی های من در همان قایق است."

جایلز هرگز برای یک لحظه فکر گرفتن سال و همچنین افزایش تعداد ورزشکاران در سراسر ورزشی طیف اعلام کرده اند. "من نمی ترسم. من نگران نیستم ندارند. من 100 درصد با رفتن به بازگشت بدون توجه به آنچه."

او ممکن است در تبادل کادر و عجیب نزدیک زیر سبک در که اما Giles شده است بسیار پوپولیستی رهبر تیم برای همه پس از ورود از هوستون در Roberto اسونا مبادله. در حال حاضر او در تلاش برای حمل آن گوشته برای هم تیمی های خود در زمان coronavirus.

"من می خواهم به عقب بر گردیم به حالت عادی تا آنجا که هر کسی در جهان است و من می خواهم برای تنظیم یک مثال خوب است. شستن دست های خود را با پوشیدن ماسک. آن را به عنوان طبیعی است. اما من می خواهم به عنوان مثال که در آن است رفتن به که بد است."

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن