گلف کانادا, لغو, ملی, تازه کار قهرمانی برای سال 2020 فصل

OAKVILLE, ONT.—گلف کانادا لغو همه از آن تازه مسابقات گلف برای مدت زمان از سال 2020 فصل در روز دوشنبه به دلیل ا

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

OAKVILLE, ONT.—گلف کانادا لغو همه از آن تازه مسابقات گلف برای مدت زمان از سال 2020 فصل در روز دوشنبه به دلیل ادامه نگرانی های بهداشتی و دولت محدودیت های ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر. ملی سازماندهی بدن برای گلف قبلا اعلام کرده بود لغو و یا به تعویق افتادن تعدادی از آن تاریخ و مسابقات برنامه ریزی شده از طریق اواسط ماه ژوئن.

گلف کانادا سالانه انجام بیش از 20 قهرمانی در سراسر کشور است که میزبان بیش از 3000 داخلی و بین المللی ورزشکاران است.

از 107 کانادا زنان, از قهرمانی یکی از برتر زنان, از وقایع در جهان است که جذب بسیاری از بین المللی ورزشکاران برنامه ریزی شده بود را آغاز و در مدت پنج هفته در رویال مونترال باشگاه گلف از جولای 21-24.

علاوه بر 116 کانادا مردان تازه که ویژگی های یک 264 بازیکن میدان برنامه ریزی شده بود را در گلنک گلف & باشگاه کشور در کلگری از اوت. 3-6 — مارک 125 سالگرد این طبقه قهرمانی.

ابطال علامت اولین بار پس از جنگ جهانی دوم که این دو قهرمانی ملی انجام نمی شود.

گلف کانادا همچنین اعلام کرد که این ملی دستور شایستگی اعطا خواهد شد در سال 2020 است.

گلف کانادا و گلف انتاریو قبلا اعلام لغو 7th سالانه جهانی تاریخ و دختران قهرمانی, برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 30 — Oct. 3 در آنگوس گلن باشگاه گلف در Markham, Ont.

RBC کانادا باز این کشور مردان حرفه ای و قهرمانی در اصل قرار بود برگزار شد در تورنتو جورج گلف و باشگاه کشور در هفته گذشته بود اما لغو شده در مارس 16.

CP زنان باز کانادا زنان حرفه ای و قهرمانی است که هنوز هم برنامه ریزی شده برای اوایل سپتامبر در ونکوور Shaughnessy گلف و باشگاه کشور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب