شما خواهید بود یک جشن ساخته شده رپتورز شات به زودی به اندازه کافی در اینجا 5 که رفت و راه دیگر

آماده به زیر آب رفته و با خاطرات و تفریح و آنچه را که شما از چهار لی لی در حال حاضر به یاد ماندنی Kawhi Leonar

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

آماده به زیر آب رفته و با خاطرات و تفریح و آنچه را که شما از چهار لی لی در حال حاضر به یاد ماندنی Kawhi Leonard شات که برنده بازی 7 از رپتورز-Sixers سری.

آن را یک سال پیش روز سه شنبه 12امو همه ما بدانند چگونه برای یاداوری این بین در حال حاضر و پس از آن. هنوز مطمئن شوید که دقیقا همان چیزی است من اما من هم به آن شکل و خواهیم آمد تا با چیزی.

کسانی که همیشه احساس خوب, خاطرات, مگر اینکه شما یک Sixers فن درست است ؟ چگونه در مورد کسانی که لحظات دیگر که رپتورز طرفداران باید در تلاش برای فراموش کردن کسانی که عکس های که منعکس کردن به جای منعکس و ایجاد شکستگی به جای شادی و سرخوشی.

در حال حاضر یکی از چیزهایی که ما در طول سال ها آموخته است که هیچ چیز در ورزش واقعا خطی و فقط به خاطر این بود یا اتفاق نمی افتد به این معنا نیست که این چیز دیگر را دنبال کرد.

اما شاید سرگرم کننده به انجام ،

در اینجا پنج عکس های از دست رفته – در هیچ منظور خاص – که ممکن است تغییر این دوره از تاریخ حق رای دادن فقط مانند لئونارد شات را تقریبا از یک سال پیش.

-

کایل لوری بازی 7 در مقابل نیوجرسی, 2014

پل پیرس

شما می دانید که یکی از. در زنگ فقط در خط پرتاب آزاد در مقابل شبکه نیمکت که پل پیرس رو یک دست و به پایان رسید که در یک بازی دراماتیک بنابراین متاسفانه.

آن قلب شکن برای یک تیم جوان بازی در مقابل یک دور بیشتر کهنه کار تیم ملی داد که گروه پایدار تلخ حافظه است که در ادامه به آنها درایو را در سال های پس از.

شده اند شگفت انگیز در پایان به یک بازی باور نکردنی است.

-

Chris Bosh تاریخ و زمان آخرین شات به عنوان یک رپتور در تورنتو

نگاهی به کیف من نیست من بالای 3 انتخاب کنید!

تنها غیر حذفی شات در این لیست شخصی آن را از دست رفته نکته در زنگ برای پایان دادن به یک از دست دادن به گلدن استیت در هفته پایانی سال 2010 فصل به طور منظم.

این آخرین خانه field-هدف تلاش حقه بازی را در تورنتو زندگی حرفه ای او صدمه دیده است در این تیم بازی بعدی و او را منفجر خارج از شهر میامی که در تابستان – اما من فکر می کنم اگر او تا به حال ساخته است و آنها برنده است که بازی که رپتورز می تواند بسیار خوب است مخفیانه به کسانی 2010 برگشتی و چه کسی می داند چه اتفاقی می افتاد از آن پس ،

آن را به عنوان آنها در ادامه به از دست دادن چهار در یک ردیف پس از آن و به پایان رسید تا از دست رفته برگشتی توسط یکی متعفن بازی.

-

وینس کارتر بازی 7 مقابل فیلادلفیا 2001

برای برنده شدن!

این یکی از شما می دانید همه چیز در مورد و من لازم نیست به بازشماری آن زمان یکی بیشتر.

ویرانگر را از دست ندهید چرا که مطمئنم رپتورز را نمیفهمد چگونه به ضرب و شتم میلواکی را به نفع شرق و می داند که آنچه را که به معنای.

من می دانم ما گفت: این در هیچ منظور خاص است اما این ردیف 1. همیشه خواهد بود.

-

دی قهوه ای, بازی 2 در New York 2000

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

من فکر نمی کنم رپتورز را برنده اولیه خود حذفی سریال – آنها به پایان رسید تا بودن جاروب در سه بازی توسط نیویورک – اما من می دانم که تمام خلق و خوی از سری تغییر کرده اگر تورنتو حال ترک نیویورک با یک تقسیم به جای اینکه پایین 0-2 در بهترین پنج سری.

وینس راست بسکتبال بازی – او کشته شدم برای این که من به یاد بیاورید – رانندگی جذب یک دوم مدافع و لگد زدن به توپ بسیار خوب سه نقطه تیرانداز برای یک نگاه بسیار خوبی در سه گوشه که فقط رفتن نیست ،

من فکر نمی کنم دی بازی کرده بود خیلی اگر در تمام, در تمام بازی اما اگر او باعث می شود که شات وزن کل مجموعه می شود خیلی سنگین تر در نیکز.

-

فرد VanVleet بازی 1 در مقابل کلیولند 2018

با تورنتو رپتورز و کلیولند کاوالیرز گره خورده است در اواخر سه ماهه چهارم فرد VanVleet, DeMar DeRozan CJ Miles و جوناس Valanciunas خانم پتانسیل بازی-برندگان. سپس در وقت اضافه VanVleet نتواند شات دیگری که می توانست با توجه به تورنتو بازی 1 پیروزی.

تنها یکی از این من نمی بینم در فرد – من نیمه گذاشته تا با برخی از مسائل مربوط به قلب – اما من آن را تماشا و من به شما بگویم که کل سری کاملا متفاوت اگر هر سه اشاره گر و یا پس از آن, نکات رفتن و رپتورز برنده شوید.

من فکر می کنم شما می توانید نقطه آنها بهتر گی کلی و در صورتی که حرکت از یک بازی 1 برنده و تقویت روانی در نهایت اینکه پیش از LeBron و کاوالیرز در یک سری – من صادقانه فکر می کنم همه چیز ممکن است تبدیل به مراتب متفاوت در پایان.

تفاوت بین بودن تا 1-0 یا پایین 0-1 که تیم نمی تواند بیش از حد اعلام کرد. آن شده اند که بسیار سری های مختلف و که می داند چه حرکت می کند ممکن است در نهایت ساخته شده است اگر هر یک از کسانی که در عکس/راهنمایی در.

من دست هر?

و نمی فکر کردن در مورد آنها شما را قدردانی از بوالهوسی های ورزشی – را و یا دست طبیعت بسکتبال به طور خاص – و حتی بیشتر ؟

آن چه برای من.

-

من متاسفم

سعی کنید به عنوان من ممکن است – و من به اوج شب گذشته فقط به دیدن چه چیزهایی نگاه و صدا مانند – من نمی توانم به بازی های ویدئویی به عنوان تلویزیون سرگرمی.

فقط نمی تواند.

آن را همه به خوبی و خوب است که Sportsnet در تلاش است برای پر کردن یک زن و شوهر از ساعت هر سه شنبه شب با NBA2K بازی های ویدئویی اما تماشای اشیاء بی جان بودن عمل نهان مردم درست نیست من فنجان چای.

-

فراموش نکنید که ما در حال بازگشت به حالت عادی در این آخر هفته یکشنبه ایمیل و این بدان معناست که شما رو به انجام بخشی خود را.

من نمی بابی وبستر اما من نزدیک نزدیکی شما در حال رفتن به برای سوالات خود را پس از رها کردن یک خط به askdoug@thestar.ca یا در DMs جادویی تویتر ماشین آلات و خواهیم دید که آنچه که ما می توانید انجام دهید.

تاریخ گفتگو

س:

رپتورز تا به حال سهم خود را از دل شکستگی است. که لحظات به یاد دارید ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن