op_200729_guest_rehberg - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

وقتی که من تا به حال فقط 18, من در یک تازی اتوبوس در اسپوکن و در زمان سفر طولانی به Sewanee تنسی برای حضور در

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

وقتی که من تا به حال فقط 18, من در یک تازی اتوبوس در اسپوکن و در زمان سفر طولانی به Sewanee تنسی برای حضور در دانشگاه جنوب. من متولد و بزرگ شده در پولمن و این یک ماجراجویی بزرگ.

من شگفت زده شد زمانی که من وارد تنسی برای دیدن آشکار تبعیض علیه آمریکایی های آفریقایی تبار و اظهار داشت: به یک استاد که من تا به حال هرگز دیده می شود از جمله نژادپرستی قبل از. که استاد به آرامی پرسید: "هیچ رزرو در غرب؟" این بود که شروع سفر شخصی من را به یادگیری در مورد تعصب و تبعیض و نژادپرستی نظاممند.

برای سال های بسیاری از نژادپرستی شده است مورد بحث به عنوان یک فرد مهم: "آن شخص یک نژادپرست است." این نتواند عمیق تر واقعیت است که در حالی که یک فرد ممکن است یک تعصب در برابر مردم برای انواع دلایل نژادپرستی نیز در رابطه با ساختار و سیستم در محل که به نفع یک گروه از مردم و انکار دیگری است. هنگامی که ما صحبت در مورد نژادپرستی کسانی که درک آن تنها به عنوان یک عمل فردی ممکن است ناراحت و می گویند: "اما من یک نژادپرست است."

زمانی که ما می توانیم درک کنند که نژاد پرستی نیز حتی عمدتا در مورد ساختاری و سیستماتیک سیاست ها و شیوه های هر یک از ما می توانید نگاه کنید که چگونه ما به این سیاست و شیوه و متوجه است که این مسئله نه در مورد چگونه من شخصا "احساس" در مورد دیگران اما چگونه جامعه ما رفتار همه ما است.

به تازگی راب McCann موسسات خیریه کاتولیک صحبت در مورد سفر خود را با مقابله با عمیق نژادپرستی در کشور ما و کلیسا را به همدستی در این نژاد پرستی. او حمله شده است برای این است. من سپاسگزار است که او نوشته است و حمایت خود را از کلمات و تشویق همه کسانی که بر این باورند که او نادرست است به نگاه عمیق به قلب خود و در واقع به مطالعه این موضوع است.

اگر ما در رشد این کشور ما در رشد یک ملت است که سازه های آن بهره مند شده اند کسانی هستند که در طبقه بندی به عنوان "سیاه و سفید." این طبقه بندی کرده است در طول سال تغییر, اما همواره یکی می آید که با امتیازات بیشتر از دیگران است. به "ممتاز" بودن طبقه بندی شده "سفید" می کند به معنی این نیست که شما تا به حال یک زندگی آسان آن را به سادگی بدان معنی است که ساختار و سیستم به عنوان یک کل در حال مرتب به نفع کسانی که "سفید" بیش از کسانی که نمی.

ما به اشتباه هنگامی که ما فکر می کنیم تنها در شرایط منحصر به فرد. فردی پیشداوری و تعصبات که همه ما هستند همان چیزی که به عنوان سیستمیک نژاد پرستی است که در یک سیستم قدرت است. هنگامی که ما خودمان را پیدا کنید سریع را محکوم و قاضی چه کسی می گوید در مورد نژاد پرستی به دلیل احساس شخصا حمله کردند که در زمان به عقب بروید و بررسی چرا ما احساس می کنیم که راه به دنبال درک آنچه در داخل است و ظهور این احساسات.

برای بیش از حد طولانی و افرادی که سفید یا نادیده گرفته یا رد سیستم در محل که دارای مزایای ما و مردم محروم از رنگ. اگر شما فکر می کنم که بیانیه اشتباه است, من شما را دعوت به مطالعه سیستمیک نژادپرستی من خواهد بود خوشحال به شرکت در این کار مداوم با شما برای من کار خود را از اینکه بیشتر به طور کامل ضد نژادپرستانه است (و نخواهد بود) ،

به عنوان اسقف اسقف نشین اسقفی از Spokane, من اذعان خود من کلیسا را از مشارکت در گناه نژادپرستی ما بهره مندی از سازه که ممتاز افرادی که سفید هستند و خود ما نیاز به توبه و جبران شود. من متعهد به ادامه کمک در کلیسا کار به توبه و کفاره این گناه است.

به عنوان یک پیرو عیسی من به نام به یک زندگی است که شامل خود-بررسی و توبه. توبه نیست و به سادگی گفت: "متاسفم." آن است که به نوبه خود به یک مسیر جدید برای اصلاح زندگی من است. در سطح جامعه این به این معنی اذعان به سیستم ها و سازه ها که برای 400 سال تعیین شده است تا به امتیاز افرادی که سفید بیش از مردم از رنگ.

این واقعیت لزوما به این معنی نیست که من شخصا تعصب در برابر مردم رنگ اما این به آن معنا است که من و هر کس در زندگی در این کشور زندگی می کند در میان عمیق و نژادپرستی نظاممند. به چهره است که حقیقت را با شفافیت و صداقت است و حق و صالح ترین چیزی که به انجام است. آقای McCann دعوت همه ما به آن کار می کنند. که به جای انتقاد, اجازه دهید ما او را به پیوستن به خاطر روح از کشور ما است.

حق کشیش گرچن Rehberg اسقف اسقف نشین اسقفی از Spokane.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب