Spokane مسئولان شهرستان وزن چگونه به صرف فدرال coronavirus امداد - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

شهرستان اسپوکن به زودی تصمیم می گیرید که چگونه به صرف حداقل 3 میلیون دلار در coronavirus امداد پول است. به

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

شهرستان اسپوکن به زودی تصمیم می گیرید که چگونه به صرف حداقل 3 میلیون دلار در coronavirus امداد پول است.

به دلیل هزینه های شهر را COVID-19 پاسخ کاهش یافت و کمتر از آنچه که در اصل پیش بینی شده آن در حال حاضر بیشتر مراقبت در بودجه برای صرف در جامعه امداد.

این شهر هزینه های آن COVID-19 دیدگاه در حال حاضر انتظار می رود مجموع حدود 3.5 میلیون دلار از طریق پایان سال است. ماه گذشته مقامات تا به حال تخمین زده می شود به صرف حدود 5.7 میلیون دلار از طریق 2020.

"اکنون که گرد و غبار حل و فصل کمی و ما توانسته ایم به یک نگاهی به آنچه که ما در واقع وارده کسانی که همه چیز تغییر کرده کمی" سالی Stopher مدیر مالی قراردادها و خرید گفت: این شهرستان در کمیته مالی در روز دوشنبه.

کاهش هزینه های برگ این شهرستان با بیش از 3 میلیون دلار از آن $6.6 تخصیص از فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل برای تزریق به جامعه.

از آن خواهد شد تا به دولت از شهردار نادین وودوارد و اسپوکن شورای شهر برای تعیین چگونه است که پول صرف شده است.

در 22 ژوئن شورای شهر رای در یک nonbinding قطعنامه ای که خواستار یک "مشترک و جامعه مطلع" فرایند تعیین فدرال coronavirus امداد صرف شده است.

این قطعنامه خواستار در اولویت قرار بود با توجه به طرح ها و برنامه هایی که آدرس مواد غذایی, ناامنی, مراقبت از کودک, اجاره, کمک, غیر انتفاعی, ارائه دهندگان خدمات و محلی متعلق به کسب و کار.

"ما متوجه قصد این پول است که برای دریافت آن به جامعه هر چه زودتر به جای بعد بنابراین امیدواریم این روند در آینده بسیار نزدیک" رئیس شورای شهر گفت: Breean Beggs.

شهر انتظار برای انتشار یک نظرسنجی برای ارزیابی به جامعه اولویت برخی از زمان در ماه ژوئن با توجه به Stopher.

رهایی از مراقبت در عمل باید صرف شود تا پایان ماه اکتبر.

مراقبت عمل یکی از دو منبع اصلی اورژانس coronavirus بودجه شهرستان است واجد شرایط برای. به سازمان مدیریت اضطراری فدرال نیز پشتیبانی ارائه می کنند اما تنها در بازپرداخت نرخ 75%. این شهر باید در پیدا کردن 25% مسابقه از هر دو محلی و یا دولت منبع دیگر وجوه فدرال نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این شهر بخشی از مراقبت در قانون بودجه جداگانه از آن دریافت شده توسط Spokane County آن اعطا شد حدود 90 میلیون دلار به طور پیش فرض با توجه به اندازه جمعیت آن است. در این شهرستان دریافت مراقبت دلار از دولت و وزارت بازرگانی است.

به تاریخ شهر صرف حدود 1.24 میلیون نفر در پاسخ به coronavirus از جمله $194,000 در خرید تجهیزات حفاظت شخصی و افزایش بهداشت رژیم. دیگر قابل ملاحظه هزینه ها شامل استفاده از کارکنان خانواده پزشکی ترک عمل و بهبود شهرستان تکنولوژی اجازه می دهد تا به صورت از راه دور.

پس از حمایت از مراقبت های عمل و FEMA این شهر بخشی از آن حدود 3.5 میلیون نفر در coronavirus صرف است که انتظار می رود مقدار به حدود 83,000.

این شهر نمی متحمل هزینه های آن در اصل پیش بینی شده تا حدودی به دلیل Spokane County هنوز به دیدن این افزایش در موارد آن می ترسید که یک وضعیت اضطراری اعلام شد در ماه مارس ، اما دولت های محلی و مقامات بهداشت هشدار داده اند در روزهای اخیر که موارد در حال رشد در یک مطلب در مورد رای از آنجا که بسیاری از شهرستانهای پیشرفته به فاز 2 از بازگشایی.

برای شروع مقامات نیز ردیابی کامل حقوق و دستمزد هر کارمند اختصاص داده شده به کروناویروس پاسخ به عنوان یک برنامه به طور بالقوه reimbursable هزینه. تنها آن زمان است که کارکنان صرف coronavirus پاسخ این خواهد بود واجد شرایط برای تسکین کمک های مالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب