کاتلین پارکر: صدای شیپور جنگ در صدای امریکا - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه ساخت آسان چیزهای سخت و دشوار است مسائل غیر ممکن است. که یک راه خوب برای توضیح

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه ساخت آسان چیزهای سخت و دشوار است مسائل غیر ممکن است. که یک راه خوب برای توضیح آنچه که در پشت صحنه در حال حاضر در صدای آمریکا یا VOA.

مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی اعلام جنگ آمريکا دولت-اجرا و پخش ارائه می شود که اخبار در بیش از 40 زبان به حدود 280 میلیون نفر در سراسر جهان است. و این که اعلام منفجر شده به یک نبرد سلطنتی بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد برای تبدیل شدن به مدیر عامل آژانس ایالات متحده برای رسانه های جهانی که نظارت بر فردا و رادیو آمریکا و کوبا پخش.

متاسفانه برای این مقاله نویس دو نفر در مرکز این طوفان هر دو دوستان است. من نوشتن در معرض خطر بزرگ برای شخصی من تعادل اما برای دلایل درست. من معتقدم که در هر دو از آنها را من نوشته ام ستون در ستایش از هر در مسائل دیگر. من وسط کودک است.

سر از فردا, Amanda بنت اتفاق می افتد به یک قهرمان از معدن. پانزده سال پیش زمانی که او سردبیر در Philadelphia Inquirer او تنها ویرایشگر در ایالات متحده که تا به حال جرات به انتشار بدنام "کارتون های دانمارکی" در همبستگی با روزنامه دانمارکی Jyllands-Posten و ده کاریکاتوریست که دریافت کرده بود تهدید به مرگ برای خود و طنز, تصاویر حضرت محمد (ص).

من نوشت: یک ستون در زمان ستایش بنت شجاعت و صداقت. به نظر من او تغییر نکرده است به خصوص که او (و سیمای آژانس) به تازگی شده است رئيس جمهور در تیررس. مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم به بی بی از او نگاه بد و نشر چینی تبلیغات. نوشتن اخبار عینی اغلب را به تهمت و بد نگاه لطف خود رفتار است. اما آن را مضحک به فکر بنت اجازه می دهد چینی تبلیغ برای تصویب به عنوان واقعیت-بر اساس اخبار در جهانی newsroom.

لزوما بنت عقب رانده دفاع از طرفی از رسانه های چینی گزارش. در انجام این کار, اما, او جسارت نیروهای تلاش برای خنثی کردن سنا تایید مایکل بسته مستند ساز مغلوب ساختن پیشی جستن است نامزد خود را به عنوان رئیس. گفت: یکی خودی کردن رکورد "بسته نیست به خصوص پسر بد, اما وجود دارد بسیاری از بسیار بد مردم خواهد شد که تقریبا به طور قطع نقش و اگر او این کار است."

یکی از این نام متعلق به سابق کاخ سفید استراتژیست استیو Bannon. درست است که بسته استخدام Bannon به مشورت در دو مستند از جمله یکی در مورد Adm. هایمن Rickover که تاسیس مدرن هسته ای نیروی دریایی باقی می ماند و یک فرقه قهرمان در برخی از محافظه کار و چهارم. Bannon است به اندازه کافی سمی بازیکن در واشنگتن است که هر گونه تماس حتی حرفه ای ممکن است به نظر می رسد مانند یک دلیل برای مقاومت در برابر.

در ضمن تهمت به وام و اعتبار به برخی از فردا, نگرانی های trumpeting که بسته خواهد شد "رفع" همه چیز است که مدعی به بسته. و در حالی که بسته ممکن است یک محافظه کار او هنوز هم در کمال حرفه ای. قبل از تبدیل به فیلم مستند او در خدمت مقام با این شرکت برای پخش عمومی شورای ملی در علوم انسانی و کلرمونت موسسه که در آن او رئيس جمهور و ناشر محترم کلرمونت نقد و بررسی کتاب.

سریع به جلو به هفته گذشته زمانی که در پاسخ به مصر مغلوب ساختن پیشی جستن کمیته روابط خارجی سنا برنامه ریزی شده در یک شنبه شنوایی به فشار بسته نامزدی را از طریق. اما شب قبل از بسته خدمت کرده بود با اطلاع (و حکم) است که دادستان کل از ناحیه کلمبیا شد باز یک تحقیق که آیا او تا به حال سوء استفاده از بودجه مطرح شده برای سازمان های غیر انتفاعی و خیریه عمومی آزمایشگاه رسانه ای به امور مالی خود را مستند.

نیوجرسی بهداشت ، باب منندز نماینده دموکرات اعلام کرد این تحقیقات به عنوان به خوبی به عنوان این واقعیت است که این جلسه به تعویق افتاد. که یک یادآوری است که طنز هرگز دستگیر میشوند به دور از نفاق. منندز شجاع دفاع از بسته بررسی است که تنها کمی بیشتر چشمگیر است از لیست فساد اتهامات وارد علیه نیوجرسی و سناتور چند سال پیش که در سمت چپ یک هیئت منصفه به بن بست رسید اما متوقف نمی سنا کمیته اخلاق از متهم او را از قضاوت ضعیف است که "در معرض خطر تضعیف عمومی اعتماد به نفس در سنا است." شما تقریبا می توانید شنیدن خنده در واشنگتن زمانی که منندز ابراز نگرانی در مورد شخص دیگری اخلاقی ناشایستگی.

در بسته مورد شرط من این است که هیچ کدام خواهد یافت. با توجه به مختلف خودی و غیر انتفاعی وکیل است که دارای تجربه در چنین چیزهایی در آن است که هر دو مشترک و حقوقی برای سازمان های غیر انتفاعی به قیف بودجه مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد دیگر مانند ساخت یک فیلم مستند به عنوان طولانی به عنوان دریافت کننده منحرف بودجه می تواند نشان دادن آنها استفاده می شود به عنوان در نظر گرفته شده.

در حالی که بنت ممکن است صمیمانه از ترس تغییرات در صدای آمريکا که بسته را ممکن است وجود دارد هیچ پایه و اساس به فرض او نیست به همان اندازه متعهد به رسالت اطلاع رسانی گسترده تر در جهان با احترام به روزنامه نگاری هنجارهای. علاوه بر این, آن را غیر قانونی خواهد بود برای او برای تغییر ماموریت خود که تاسیس شد به عنوان مستقل و فراتر از دسترس meddlesome سیاستمداران است.

به طور معمول اگر تهمت نگه داشته بود خود افکار خود را به سمت چپ آمريکا به تنهایی و مجاز بسته به برای خود صحبت می کنند – آژانس رسانه های جهانی ممکن است یک مرد خوب در راس. مهم ترین خبر را بنت می تواند همچنان بدون حواس پرتی جدی کار اطلاع رسانی جهان بزرگتر و نمونه ای از آزادی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب