وب سایت جدید با هدف اتصال خریداران با کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

آن را نمیگیرد طولانی برای واشنگتن گردشگری داد تا سطح شیب دار به حمایت خود از کسب و کارهای کوچک یک بار coronavi

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

آن را نمیگیرد طولانی برای واشنگتن گردشگری داد تا سطح شیب دار به حمایت خود از کسب و کارهای کوچک یک بار coronavirus همه گیر قرار داده و نگه دارید و بر روی صنعت گردشگری است.

برای اتصال واشنگتن با کسب و کارهای کوچک دور و نزدیک در این سازمان ایجاد شده showwalove.com.

در این سایت که راه اندازی شد مارس 30, مردم, می توانید فهرست لیست از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور در مقوله های زیر است: مسکن, خدمات, جاذبه های خرده فروشی, تورهای, مواد غذایی و نوشیدنی و بایگانی اطلاعات.

آنها سپس می توانید با خرید کارت های هدیه برای کسانی که کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد در تاریخ بعد.

لیست نزدیک به 1000 تا کنون می توان جستجو از طریق دسته بندی و منطقه است. منطقه شمال شرق شامل لیست برای سنگ کوره شهرستان شیرین, یادتان نرود, Incrediburger و تخم مرغ و Spokane Valley Mall. جنوب شرقی منطقه ویژگی های لیست برای خانمها کشور درایو Beamers Hells دره عمیق و باریک, تورهای Trailside Taproom Monroe مردانه بوتیک و بیشتر.

"ما تمام هدف این است که برای ترویج شود, واشنگتن, صنعت گردشگری در خارج از کشور ما و (پس از همه گیر ضربه) که آشکار شد که ما نمی خواهید به قادر به انجام این کار" مایک Moe مدیر عامل واشنگتن گردشگری, داد, گفت:.

"ما می خواستیم به انجام چیزی است که واقعا حمایت از این صنعت و حمایت از ما سهامداران. این showwalove سایت شد یک راه بسیار خوبی برای ما به دیدن اگر ما می تواند اتصال واشنگتن که می خواهند برای حمایت از کسب و کارهای محلی مورد علاقه خود را با ما سهامداران."

زمانی که تدوین لیست سایت سازمان رسیده به کسب و کارهای کوچک به طور مستقیم اما همچنین دریافت مقدار زیادی از کمک مقصد بازاریابی سازمان هایی مانند بازدید Spokane, گردشگری, Walla Walla, و بازدید از Yakima که متصل واشنگتن گردشگری اتحاد با کسب و کار است که در حال حاضر آنلاین کارت های هدیه در دسترس و گسترش این کلمه در مورد showwalove.com.

واشنگتن گردشگری داد همچنین همکاری با کسب و کار کوچک و متمرکز بر تکنولوژی شرکت Kabbage است که یک برنامه ای است که اجازه می دهد تا کسب و کار است که در حال حاضر نیست که کارت هدیه برای ایجاد آنلاین کارت های هدیه.

"ما به تمام ذینفعان به طور مستقیم و ایجاد یک راه واقعا آسان در سایت برای خود یک لیست و مدیریت خود را لیست و آموزش در مورد چگونه به آن را انجام دهد اگر مردمی نیست راحت با استفاده از این نوع تکنولوژی" معارف گفت. "ما در تلاش برای بدست آوردن کلمه را به عنوان آنجا که ما می تواند به طور مستقیم یا از طریق مقصد ما شرکای بازاریابی."

کسب و کار در حال حاضر در showalove.com باید بازدید سایت به یاد بگیرند که چگونه به ارسال یک لیست و یک کارت هدیه.

Moe امیدوار است که مردم استفاده خواهد کرد showwalove.com برای دو چیز است.

او امیدوار است که آنها را خرید کارت های هدیه و یا بایگانی اطلاعات از کسب و کارهای محلی که آنها پشتیبانی می کند قبل از coronavirus بیماری همه گیر.

"این چیزی است فاجعه بار برای صنعت گردشگری" او گفت:. "شما نگاهی به اعداد و آنها واقعا دشوار است برای هر صاحب کسب و کار در ایالت واشنگتن به ویژه برای توریست های مربوط به کسب و کار. هر چیزی که مردم می توانند انجام دهند در حال حاضر برای کمک به جریان نقدی از این کسب و کار کمک به آنها را نگه داشتن کارکنان خود را کمک به آنها را نگه دارید رفتن تا آنجا که می توانید آنها را به عنوان آنها حرکت این بحران است."

ثانیا او امیدوار است کسانی که در واشنگتن می توانید استفاده کنید showwalove.com برنامه ریزی سفر را به بعد از اقامت-صفحه اصلی سفارشات برداشته شده است, این ایده که به "خرید در حال حاضر. بازی بعد."

"من فکر می کنم در ابتدا مردم در حال رفتن به می خواهید به ماندن در دولت," او گفت:. "آنها در حال رفتن به می خواهید برای رفتن بسیار دور است. آنها در حال رفتن به می خواهید به گسترش خود را حیاط خلوت و این است یک راه عالی برای نه تنها حمایت خود را از کسب و کارهای محلی بلکه در مورد خواب که در آن شما در حال رفتن به زمانی که شما می توانید رفتن به جایی. مردم در حال رفتن به دنبال به دریافت و بررسی دولت خانه خود را هنگامی که این است."

تا کنون وزارت معارف دریافت بازخورد مثبت از صاحبان کسب و کار که قدردانی از حمایت و خریداران که می خواهید برای اطمینان از مورد علاقه خود را و مغازه ها و رستوران ها و استراحتگاه ها در اطراف پس از COVID-19 دیگر مسئله است.

وزارت معارف می توانید تصویر این سایت فعال ماندن پس از همه گیر اگر آن را همچنان به ایجاد یک تاثیر مثبت در صنعت گردشگری است.

"این یک زمان دشوار برای صنعت ما و هر چیزی که ما می توانید انجام دهید که کمک می کند تا کوچک-صاحبان کسب و کار در کشور ما از طریق دریافت و حرکت این بحران ما در حال رفتن به انجام," او گفت:. "سازمان ما است که در اینجا به انجام این کار است و ما می خواهیم که منابع برای کسب و کار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن