AP مصاحبه: نسکار بابا والاس می یابد صدا - Tue, 12 Jun 2020 PST

شارلوت, N. C. – بابا والاس می تعداد اسپایک لی و دمی لواتو در گوشه ای خود را پس از او رهبر نسکار فشار برای تغی

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

شارلوت, N. C. – بابا والاس می تعداد اسپایک لی و دمی لواتو در گوشه ای خود را پس از او رهبر نسکار فشار برای تغییر.

که در آن او موفق به پیدا کردن پشتیبانی از شرکت های بزرگ امریکا است.

والاس تنها سیاه و سفید تمام وقت راننده در نسکار سطح بالا است و تا به حال به قراضه برای حمایت از پول خود را. پس از او گرفته شده یک نقش برجسته به عنوان یک فعال – با موفقیت تماس در نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در آن حوادث و پیشرو گفتگو در میان همسالان خود مورد برابری نژادی – تنها دوستان جدید والاس دارای مشهور هستند و طرفداران.

Richard Petty موتورسواری و نه شنیده ام از یک حامی بالقوه به دنبال بازگشت والاس در مسیر.

"نه. هیچ چیز" والاس گفت: روز جمعه در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس. "تاپیک های زیادی در جریان است و بخشی از من فکر می کند" جهنم آنها همیشه به من می گفت برنده را حامیان بیا و ما برنده چند بار و حامیان هرگز آمد.

"من این کار را برای حمایت. من برای انجام این کار به دلیل آن چیزی است که من به آن معتقدم. اگر حامیان مالی را از طریق آمده و سپس آنها در حال نشان دادن حمایت و آنها بر این باورند در پیام و خط آنها را با همان ارزش های اصلی که در من است. که مهم است."

26-در سال والاس به طور گسترده ای مورد ستایش در چهارشنبه شب در مسابقه در حال اجرا یک زندگی توجه به رنگ و طرح در یاد No. 43 معروف ساخته شده توسط Hall of Famer ریچارد پتی رئیس خود را. این فرصت را برای RPM برای حمایت از والاس با رنگ طرح ممکن بود تنها به این دلیل که هیچ شرکت دیگر را خریداری کرده بود هود فضا برای تبلیغ.

دور در دقیقه دارای حامیان مالی از جمله نیروی هوایی کوکا کولا و مک دونالد برای 16 مسابقه این سال است. این فضای در دسترس برای 20 بیشتر.

آن شده است یک گردباد دو هفته برای والاس که در گذشته رشد کرده راحت با یک پیشگام نقش او هرگز به دنبال.

او درک اوایل که ظهور خود را از طریق نسکار به او یک پلت فرم او تا به حال به استفاده مسئولانه است. او در سال 2013 با پیروزی در یک کامیون سری مسابقه اول بود ملی شدن توسط یک آمریکایی آفریقایی تبار راننده و کمک به او فشار به نسکار نخبگان جام سری. او دوخته پیام به مشخصات توییتر خود در سال 2017 که باقی می ماند وجود دارد امروز : "تنها وجود دارد 1 راننده از یک آفریقایی آمریکایی پس زمینه در سطح بالای ورزش ما..من 1. شما در حال رفتن برای جلوگیری از شنیدن در مورد "سیاه راننده" برای سال. آن را در آغوش آن را قبول و لذت بردن از سفر است."

این نه همیشه راحت کند. آن زمان والاس چند روز به ارائه افکار خود را در همکار راننده Kyle Larson شلیک برای استفاده از یک نژادی لکه دار کردن. حتی پس از جورج فلوید کشته شد در ماه گذشته در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس, والاس بود که اولین راننده به صحبت کردن برای برابری نژادی.

به درک به همین دلیل نیاز به یک نگاه در دوران کودکی خود را. والاس است از نژاد مخلوط متولد شده در آلاباما اما مطرح شده در کنکورد کارولینای شمالی ترین منطقه نسکار تیم خانه تماس بگیرید. او کشیده شد به صورت خودکار مسابقه بیش از سایر رشته های ورزشی و مسلما تا حدودی پناه در جوانان خود را از تبعیض نژادی. پدرش که سفید نمی ایستادگی برای نادان یا نژادپرستانه نظرات و رفتار همه تجارب منفی خود مادر مواجه می شوند در آهنگ.

"آنچه که من از طریق رفتن و قبل از همه این کار من نیست که آن را به عنوان بد به عنوان دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار در جامعه" والاس گفت. "برخوردهای من تا به حال تعداد بسیار کمی از, اما آنها قدرتمند بودند. منفی برخورد من با اجرای قانون بودند بسیار کمی, اما آنها ایستاده بود."

والاس به یاد کسانی که نظرات خوب چیزهایی مانند "شما می توانید استطاعت این ماشین ؟" و به پیشنهاد او باید فروش مواد مخدر به پرداخت برای تجملات.

این بود necessarly فلوید مرگ بود که یک لحظه نقطه عطفی برای والاس. او گفت: AP او شروع به پیدا کردن عمومی خود را صدای در نژاد پرستی پس از تماشای فیلم در ماه مه Ahmaud Arbery است تیراندازی مرگبار در گرجستان است. او گفت که او در حال حاضر به رسمیت می شناسد او باید اجازه نمی دهد پلت فرم خود را به هدر.

"ما خیلی بیشتر از فقط رانندگان که رانندگی یک ماشین مسابقه," او گفت:. "ما نمایندگان است. ما رهبران تجاری خود ما و پس از آن در زندگی همه چیز در حال پرتاب در شما, شما باید به ایستادن برای آنچه حق است. که به ارمغان می آورد در کل نقش جدید. آن را در جلوی دستور کار است که شما ببینید, اما اگر شما خواندن چاپ خوب بخشی از آن را از تبدیل شدن به یک ورزشکار و پایه شما با آن است."

آن بوده است به چالش کشیدن برای والاس که برای اولین بار علنا به نام در نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در سی ان ان مصاحبه. زمان نسکار در پاسخ چهار شنبه, Wallace تا به حال دو کلانتر نمایندگان به او اختصاص داده شده برای امنیت در Martinsville Speedway در ویرجینیا.

پدرش با آنها او تا به حال گاهی اوقات سنگی, رابطه, با, سفر با او به آتلانتا موتور جاده سریع السیر که در آن والاس عینک یک "من نمی توانم نفس بکشم" پیراهن خود را بیش از firesuit. او بخشی از یک راننده تلاش تمام آخر هفته را به یک تماس تصویری برای تغییر و در پایان مسابقه او به طور کامل تخلیه و غش به عنوان روباه او در مصاحبه.

والاس گفت: او خواب بوده است متلاطم – او به پایان رسید دور از صبح تلویزیون مصاحبه و سقوط برای 4 ساعت چرت – و در تلاش است برای پیدا کردن زمان به تمرکز بر روی نژاد روز یکشنبه در نزدیکی میامی نیز در حالی که با پاسخ قاطع له توجه او بوده است ،

او با تکیه بر خود و خانواده و دوست دختر خود را همانطور که به طعنه او را در مورد ستاره پاپ را Lovato پشتیبانی ("فن بزرگ له وجود دارد"). و او همچنین اشاره کرد که در حال حاضر نگرانی در مورد ایمنی خود را در مسیر میان یک واکنش شدید از طرفداران عصبانی بیش پرچم ممنوعیت.

والاس مطمئن نیست چه می آید بعدی در نقش خود به عنوان فعال اما او گفت که او مصمم است به مبارزه برای برابری. او نه kneeled در طول سرود ملی است که احترام مراسم در نسکار را استادانه درست شده precooled مراسم.

او نه رد آن را.

"من در مورد آن فکر, هنوز هم فکر کردن در مورد آن" والاس گفت. "من هنوز هم یادگیری در آن خواندن در مورد آن, بنابراین من روشن نیست که فقط رتبهدهی نشده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن