معرفی ثروتمندترین بازیگران مرد جهان توسط هیوا مووی

در دهه های گذشته هنر یا به عبارتی صنعت سینما تبدیل به یکی از سودآورترین صنعت های جهان بدل گشته است. گاهی برخی

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399
در دهه های گذشته هنر یا به عبارتی صنعت سینما تبدیل به یکی از سودآورترین صنعت های جهان بدل گشته است. گاهی برخی از فیلم های بلاک باستر در گیشه چنان فروش هایی می کنند که با شنیدن مبالغ آن هوش از سرتان می رود. در این بین بازیگرانی که داخل این فیلم ها دست به هنر نمایی می زنند نیز قطعا از درآمد های نجومی فیلم ها دستشان کوتاه نیست و قطعا مبالغ هنگفتی از بازی در این فیلم ها نصیب آن ها می شود. در این مقاله هیوا مووی قصد دارد به سراغ ثروتمندترین و پولدارترین بازیگران مرد جهان رفته و با معرفی آن ها و درآمد خالصشان به اطلاعات سینماییتان بیفزاید. پس با ما همراه باشید.

ثروتمندترین اهل بالیوود!

شاید برایتان عجیب باشد اما ثروتمندترین بازیگر مرد یا به عبارتی بازیگر جهان کسی نیز جز شاهرخ خان با ثروت خالص برابر با 600 میلیون دلار. شاهرخ خان که به نام پادشاه بالیوود نیز شناخته می شود یکی از برترین بازیگران در سینمای بالیوود است و در بیش از 80 فیلم به هنرنمایی پرداخته است و جوایز بسیاری را نیز از آن خود کرده است. بازیگر میلیونر بعدی تام کروز با دارایی خالص معادل 570 میلیون دلار است. همه ی ما تقریبا تام کروز را میشناسیم و با مجموعه فیلم های ماموریت غیر ممکن او نیز خاطره ها داریم حال این بازیگر در رتبه ی دوم پولدارترین بازیگران جهان ایستاده است. بازیگر بعدی این لیست جورج کلونی است با مجموع دارایی 500 میلیون دلار. البته باید خاطر نشان کرد که این بازیگر تنها داراییش را از طریق بازیگر به دست نیاورده بلکه در حوزه های دیگر نیز فعالیت های موفقی داشته است تا به این دارایی با مبلغ بسیار هنگفت دست بیابد. مل گیبسون با درآمد خالص 425 میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد. از جمله فیلم های مشهوری که وی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است می توان به مصائب مسیح یا Passion of Christ ، شجاع دل یا Braveheart اشاره کرد که موفق شد به خاطر بازیگری در این فیلم برنده ی یک جایزه در اسکار و یک جایزه در گلدن گلوب شود. دانلود فیلم جدید آدام سندلر با دارایی 420 میلیون دلار. همچنین او علاوه بر بازیگری، کمدین خواننده، فیلم نامه نویس و تهیه کننده نیز می باشد و اکثر فیلم هایی که در آن ها بازی کرده است به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرده اند. فرد بعدی یکی دیگر از بازیگران مشهور سینمای بالیوود یا هند است به نام آمیتا باچان به درآمدی معادل 400 میلیون دلار.

بازیگر دیوانه ، هیوا مووی مرجع دانلود فیلم خارجی

جک نیکسلون یکی از نابغه های بازیگری که وی را در فیلم هایی همچون درخشش، کلاغ سیاه و پرواز بر فراز آشیانه فاخته دیده ایم در رده بعدی با درآمد خالص برابر 400 میلیون دلار همراه با آمیتا باچان قرار داده است. بازیگر مشهور سری فیلم های بسیار محبوب راکی و رامبو یعنی سیلوستر استالونه با درآمد 400 میلیون دلار. وی همچنین جزو بازیگرانی بسیار گران بوده و پول های هنگفتی را برای ایفای نقش در فیلم های مختلف خود می گیرد. آرنولد شوارتزنگر که در ابتدا بدن ساز بود سپس به عرصه بازیگری وارد شد و توانست به یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان با درآمد خالص 400 میلیون دلار تبدیل شود. از جمله آثار مشهوری که وی در آن ها حضور داشته است می توان به سری فیلم های ترمیناتور اشاره کرد که همه ی ما ایرانی ها مخصوصا با قسمت دوم این فیلم خاطره های بسیاری داریم. کارگردان و بازیگر مشهور هالیوود یعنی کلینت استوود با دارایی خالص 375 میلیون دلاری. قطعا همه ی ما بازی بی نظیر وی را در شاهکار خوب،بد، زشت فراموش نخواهیم کرد.

محبوب ایرانی ها

فرد بعدی بازیگر محبوب همگان یعنی جکی چان است. که از جمله آثار مشهور وی می توان به فیلم داستان پلیس و ساعت شلوغی اشاره کرد که کمدی اکشن های بسیار زیبایی بودند. همچنین جالب توجه است که جکی چان حرفه ی بازیگری را در همان سنین کوکی یعنی 5 سالشگی آغاز کرده است. دارایی: 370 میلیون دلار.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن