شاون Vestal: این پرونده به صورت الکترونیکی رای گیری – بر خلاف ادعا گسترده تقلب – عمیق و قوی - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

در یوتا, شهرستان دراپر حدود 15 دقیقه در جنوب شهر سالت لیک, نشسته قله کوه جامعه Suncrest. دیدگاه ها و گفته های

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

در یوتا, شهرستان دراپر حدود 15 دقیقه در جنوب شهر سالت لیک, نشسته قله کوه جامعه Suncrest.

دیدگاه ها و گفته های دیدنی و جذاب. سرگرمی در هوای آزاد فراوان است. یک انجمن مالکان اجرا می شود یک استخر ورزشگاه پارک ها و مسیرهای پیاده روی. وجود یک کلیسای مورمون و یک رستوران ایتالیایی است. اکثریت قریب به اتفاق ساکنان سفید و قیمت خانه را پوشش حیطه از در کلمات یک تیم تحقیقاتی "نسبتا گران به بسیار گران است."

جامعه نیز سابقه خط بین شهرستان دریاچه نمک و یوتا کانتی. همه ساخته شده است که آن را محل مناسبی برای محققان به توجه در سال 2016 به عنوان یوتا منتقل شد به اتخاذ رای توسط ایمیل. سالت لیک کانتی رفته بود به ایمیل, یوتا, شهرستان نشده بود و Suncrest ارائه شده گروه کنترل و گروه درمان همه نورد را در یک.

حدس می زنم آنچه را که آنها در بر داشت ؟ این جای تعجب نیست: بیشتر Suncrestians رای دادند از طریق پست تر از فرد است. تحلیل و طراحی تجزیه و تحلیل به این نتیجه رسیدند که پست الکترونیکی رای گیری شد مسئول 12 درصد افزایش در مشارکت مردم است.

پست الکترونیکی انتخابات بهبود مشارکت رای دهندگان.

پانتئون در بر داشت که در سراسر ایالت یوتا رای-با-ایمیل شهرستانهای تا به حال 5 درصد به 7 درصد میزان مشارکت بالاتر از رای گیری در فرد شهرستانهای استان است. این چیزی است که پژوهشگران در همه جا آنها نگاه کنید.

در واشنگتن دولت, پژوهش, انتشارات دانشگاه کمبریج منتشر شده در سال 2013 محاسبه افزایش از 2 به 4 درصد مشارکت رای دهندگان از اجرای رای توسط ایمیل. در کلرادو, پانتئون در بر داشت پست الکترونیکی رای گیری افزایش مشارکت رای دهندگان 3.3%.

این چیزی است که محققان در پیدا کردن زمانی که آنها در مقایسه رای-با-ایمیل با در شخص رای گیری توسط جمعیتی توسط حزب سیاسی توسط جغرافیا.

پست الکترونیکی رای گیری را بهبود می بخشد و میزان مشارکت. آن را در میان هر دو طرف ،

یک تیم از محققان در دانشگاه استنفورد مورد مطالعه رای گیری در سه متحده که نورد رای توسط پست به شهرستان, شهرستان:, Washington, یوتا و کلرادو است. آن را در مقایسه با شهرستان در سطح داده ها برای دیدن اگر وجود دارد شواهدی از چپ یا راست کج به افزایش مشارکت در ایمیل رای گیری.

در یک مقاله منتشر شده در ماه گذشته با عنوان "خنثی حزبی اثرات رای توسط ایمیل" آنها به این نتیجه رسیدند وجود ندارد, نوشتن "مقاله ما روشن غذای آماده: ادعا می کند که رای توسط ایمیل اساسا مزایای یک حزب دیگر به نظر می رسد پر از شکوفه. در زمان عادی و بر اساس اطلاعات ما حداقل رای-با-ایمیل فروتنی افزایش مشارکت در حالی که نه advantaging هر دو طرف است."

اما آنچه در مورد شاه ماهی قرمز در اتاق ؟ آنچه در مورد شبح گسترده تقلب در پست الکترونیکی انتخابات که آن را به عنوان رئيس جمهور ادعا کرده است, غیر ممکن است برای هر جمهوریخواه تا کنون برنده انتخابات دوباره ؟

وجود شواهد کافی وجود دارد که این نشده است درست است و آن را نه فقط ما مستمر گشتند از Rep. کتی McMorris راجرز. بسیاری از این کشور واقعیت-چک کردن دستگاه شده و مشغول مرتب از این و در تلاش برای اجازه دهید مردم می دانند که این نادرست است.

به جای استناد به هر یک از آن است که خیلی فراوان و خوب گزارش شده است که آن را به من اعتصاب به عنوان برکنار شده, اجازه دهید من به نوبه خود به یک گزارش از بنیاد میراث است که ارائه شده است در پشتیبانی از این ایده از تقلب گسترده در پست الکترونیکی رای گیری.

این گزارش می گوید امریکا یک "طولانی و ناگوار تاریخچه تقلب در انتخابات" و درآمد حاصل به رول بیش از 1000 "اثبات موارد تقلب انتخابات" است که ممکن است شما را متقاعد کند مشکل این است که در واقع بسیار کوچک در مقایسه با اندازه از رای دهندگان. بنیاد میراث را نگه می دارد و این موارد در یک پایگاه داده که در آن به روز رسانی به طور منظم و به طور منظم منبع سوخت برای این تئوری توطئه. تعدادی از موارد ذکر شده در حال حاضر بیش از 1200.

این پروژه به نظر می رسد بیشتر در نظر گرفته شده و اصرار دارند که این تپه کوچک است که یک کوه. آن را ارائه می دهد به خصوص بد مجموعه ای از حقایق به استدلال می کنند در برابر ایمیل های رای گیری. آن trots را مثال بعد از مثال فردی بازیگران بد گرفتار و مجازات در موارد که تقریبا همیشه به مبلغ یک جعلی رای دادن. چند شامل غیابی. تقریبا هیچ کدام تا آنجا که من می توانید تعداد شامل ایالت رای از طریق پست.

در واشنگتن برای مثال این لیست 12 موارد که در آن کسی که شد گرفتار و مجازات برای تقلب در انتخابات که بیشتر آن رخ داده است قبل از اینکه ما شروع به اتخاذ پست الکترونیکی رای گیری در سال 2008.

در یک مورد یک مادر جعلی را امضا غایب رای گیری. در یکی دیگر از, یک جانی رای دادند با وجود اینکه فاقد شرایط لازم. در یکی دیگر از, یک جانی که می خواهم خود را از دست دادهاند بازیگران رای خود را به نام. بسیاری از موارد درگیر غیابی; تنها یک درگیر یک ایالت ایمیل های رای.

در ایالت یوتا و کلرادو و اورگان و دیگر تمام ایمیل متحده, داستان همان است: یک تعداد انگشت شماری از موارد در طول سال و سال تقریبا در هر یک از که شامل نادرست رای گیری توسط یک جانی یا دو رای گیری در یک رای گیری غایب.

بزرگترین تقلب در انتخابات مورد در واشنگتن در تاریخ رخ داده است در سال 2007 که در آن سازمان برای بلوط تبدیل شده است در بیش از 1700 جعلی رای دهندگان ثبت نام. مردم محکوم به زندان است.

آن اتفاق می افتد. فقط خیلی زیاد نیست.

و قطعا نه به اندازه کافی برای اخراج همه دلایلی است که پست رای گیری – همه گیر است یا نه – به نظر می رسد خوب برای دموکراسی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب