داستان های تابستانی: 'Rumblings' توسط بث Piatote - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

اگر نیست آن را برای دختر من تب من ممکن است هرگز به صحبت سوزانا. اما ما در جهانی زندگی می قوانین و حکومت در پی

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

اگر نیست آن را برای دختر من تب من ممکن است هرگز به صحبت سوزانا.

اما ما در جهانی زندگی می قوانین و حکومت در پیش دبستانی بود و هیچ مهد کودک اگر کودک شما تب دارد. و که در آن آغاز شده و این عجیب و غریب مجموعه ای از حوادث: به جهنم همسر من, پیچیده شده در روبی ردا برگزاری دختر ما در دامان او و توزیع من دماسنج. این یک شنبه. من شستشو داده دماسنج و ذهن کودکان تیلنول. من کودک برگزار می شود و فشرده یک پارچه سرد به او سرخ گونه های در حالی که همسر من, لباس کردم و ریخت و خودش یک فنجان قهوه است. او به نام در محل کار. سپس به این دلیل که کودک بیمار بود و همسر من اقامت در خانه من را مجبور به توقف در مهد کودک در راه به بایگانی که چگونه من وجود دارد در اوایل.

و چون من اوایل من به سوزانا.

سوزانا بود نه دوست و نه یک غریبه. ما مشترک صمیمیت یک میز چوبی. برای هفته ما نشسته بودند side-by-side هرگز صحبت کردن. این یک رابطه گرم و بی تفاوتی. او هرگز تا زمانی که من دیر رسیدم و در عین حال من احساس شرکت او در هر روز است. من فقط می دانستم که نام خود را از ثبت نام و از شنیدن بایگان تماس خود را برای بازیابی صفحه ی موارد.

مشغول به کار در یک بایگانی تعلیق قوانین عادی زندگی است. در شرایط عادی من را در پیدا کردن آن غیر قابل تحمل به نشستن در یک صندلی چوبی تاشو بیش اسناد و نوشتن با یک مداد برای هشت ساعت در روز است. اما در آرشیو ما متعلق به دنیاهای دیگر مانند مسافران زمان بود که چپ عادی زندگی ، ما نفرت را می شکند. یکی از جدول ما آمپول, Jefferson, کربو لود شده در صبحانه به طوری که او نمی خواهد که برای جلوگیری از به خوردن ناهار. بقیه از ما تضعیف کردن به خوردن ساندویچ از ما قالبهای در حالی که ایستاده در راهرو.

هر بعد از ظهر که من سمت چپ بایگانی با نور سر و درد پشت و یک فایل کامل از یادداشت های بی بند و بار در کاغذ. هر روز جدول زمانی من رو چاق و نقشه ها و داستان های بیشتر وزین. ما مثل کرکسهای غرق شدن به مردار سلب و سلسله مراتب اطلاعات شخصی غریبه از نامه دادگاه ثبت اسناد و خاطرات سمت راست پایین به استخوان. حداقل بهتر از ما بودند و مانند آن.

بهترین از ما نمی صحبت کردن با یکدیگر به جز در راهرو قبل از پاسخها باز است که در آن من بود که آن روز صبح.

"شما اوایل امروز" سوزانا گفت.

"این کاملا توسط حادثه" به من گفت.

"شما باید بیشتر مراقب," او گفت:.

سوزانا به حال کمی لهجه آلمانی که من شروع به شنیدن بیشتر است. به من گفت: ما به سختی پا به دور از کار ما به اندازه کافی بلند به خوردن یک ساندویچ اما به عنوان روز پیشرفت ما شروع به گرفتن که مضطرب مراسم با هم. من به او گفتم در مورد من تحقیق در Minidoka اردوگاه در آیداهو که من خواندن این مقاله را از یک جنگ جابجایی افسر.

او از من پرسید که چگونه من علاقه مند شد و در Minidoka.

من به او گفتم که زمانی که من یک پسر بچه بود پدر بزرگ من گفت: چیزی کنجکاو. او گفت: وجود دارد استفاده می شود که محل بیش از وجود دارد به عنوان بزرگ به عنوان یک شهر است. اما آن را در حال حاضر رفته. شما نمی توانید آن را پیدا کنید بر روی یک نقشه.

در طول زمان متوجه شدم که او صحبت کردن در مورد این اردوگاه در یک محل به نام شکار نه چندان دور از جایی که من بزرگ شدم. هنگامی که آن را عامل آن بود هشتم-بزرگترین شهر در دولت است. و پس از آن رفته بود.

"این هرگز رفته" سوزانا گفت.

که به نظر می رسید مانند یک چیز می گویند و من به او گفتم ،

"آمریکایی ها و آلمانی ها متفاوت هستند" به من گفت. "آمریکایی ها ساخته اند یک هنر فراموش کردن فاجعه است. نه چندان آلمانی ها."

"بله از دولت دیدگاه ما یک سیاست به یاد داشته باشید به افشای همه چیز درباره جنگ" او گفت:. "اما پدربزرگ و مادربزرگ های ما بحث در معماهای بیش از حد."

سوزانا به نوشتن یک پایان نامه در قرن 19 بریتانیا شاعر و روحانی به نام جرالد مانلی هاپکینز که مقالات آنها در آرشیو. او تا به حال متواضع یاران که مجاز به اجاره یک اتاق در یک خانه نه چندان دور از Gonzaga. او گفت: این گربه که زندگی در خانه تا به حال شش پا. این میزان اطلاعات شخصی که من می دانستم که در مورد سوزانا.

یک روز در حالی که من در خواندن او را فشرده و او انگشت بر روی آرنج.

"شما می توانید به من کمک کند ؟" او زمزمه.

او اشاره کرد: در یک دست نوشته و خاطرات, در یک کلمه شناور در smudged جوهر ساخت آن را سخت به تشخیص.

من مطالعه آن را به دقت مراقب باشید به لمس آن زمزمه هر حرف: o-s-c-it-در-من-است. او نوشت و آن را بر روی یک ورق کاغذ.

"من نمی دانم این کلمه," او گفت: بیشتر به این مقاله نسبت به من است.

من با اشاره در درب.

او به ارمغان آورد او کاغذ را به راهرو که در آن او به عنوان خوانده شده نقل قول کردن با صدای بلند. "من هرگز احساس هر چیزی به طوری مسری است بنابراین قریب به اتفاق به عنوان منظره ای که من دیروز در حال حاضر" او بخوانید. "برخی از 40 جوان, گلوی تنفس خود را بسیار قلب و ریه ها با صدای بلند نشئه آتشفشان مانند خمیازه کشیدن. اشک رز يعنى به چشمان من و من احساس یک توده و حسرت در گلو من است و در کل به صحبت می کنند از روحانی تاریخ, اما در اینجا نشان دهنده شکوه دیگران به جای خود – من هم تا به حال لحظه های من از oscitation. O چه شگرف, غیر قابل تسکین است این روش oscitation!"

"این خمیازه کشیدن" به من گفت. "به oscitate است به خمیازه می کشند."

سپس بدون هشدار من yawned.

سپس او yawned بیش از حد به دلیل آن اتفاق می افتد که راه گاهی اوقات که شما احساس می کنید چیزی در حال آمدن است و شما کاملا نمی تواند آن را کنترل کنید.

من به او گفتم من می ترسید من oscitation بود به عنوان نشئه و آتشفشان مانند به عنوان یکی ممکن است می خواهم و او به من اطمینان آن را کاملا مناسب و کاملا اتصالات به قواعد بایگانی.

من کمی نا امید شده است ارزیابی خود را. کافی است.

نه چند روز پس از آن که ما از خوردن ناهار در راهرو سوزانا اعلام کرد که آخرین روز است.

"فردا من رفتن به یک مراسم تشییع جنازه و من بازگشت به آخن در روز شنبه" او گفت:.

مورد اول به من ضربه سخت تر از دوم. چگونه می تواند سوزانا رفتن به تشییع جنازه ؟ چه کسی می تواند او احتمالا می دانید اینجا ؟

من از او پرسیدم که مرده بود.

"من در واقع هرگز او را ملاقات کرد," سوزانا گفت. "اما من زندگی در خانه او."

"با گربه؟" از من خواسته.

"بله. شما ببینید" سوزانا گفت: "من همه چیز مرتب با صاحب تلفن. اما او به من به نام چند روز قبل از من آمد و به من گفت که او تا به حال برای رفتن به بیمارستان برای یک روال مهم است. او از من خواست برای تغذیه گربه خود را. او گفت: آن خواهد بود تنها چند روز است."

اما وضعیت بدتر شده ، سوزانا خواسته بود به دیدار اما زن اصرار داشت که او بهتر است و او نمی خواهید برای دیدار با سوزانا برای اولین بار به دنبال بیمار و نه در همه ، در این میان یک گروه کر است که زن متعلق به که در خانه هر شب چهارشنبه به تمرین. و به عنوان کاری کردم مریض تر و متفاوت اعضای خانواده اش آمد به ماندن بگیرید به طوری که آنها می تواند به دیدار او در بیمارستان است. سوزانا به خانه خواهد آمد از آرشیو برخی از شب و شنیدن ماشین لباسشویی رفتن. یا دیدن تخم مرغ تازه را در یخچال و یا در تخلیه دوش. او به ندرت دیدم واقعی مردم تنها مدارک خود را پس از تصویب از طریق.

و آن زن درگذشت.

گروه کر نشان داد تا به تمرین آهنگ ها برای تشییع جنازه. زن پدر و مادر آمد به لباس را انتخاب کنید برای کفن و دفن. سوزانا مرتب پشته از پست.

من متوجه شدم که زمانی که سوزانا رفت به تشییع جنازه او خواهد بود از دیدن این زن برای اولین بار. من پرسید اگر من می تواند او را همراهی نکرده. به نظر می رسید بیش از حد عجیب و غریب یک چیز به تنهایی و من تصور بود که من او را تنها دوست. شاید سوزانا فکر کردم تا بیش از حد چرا که او موافقت کرد.

صبح روز بعد که من رو لباس من فکر عجیب ترین چیزی که من می خواهم به انجام است که رفتن به مراسم تشییع جنازه یک زن که من هرگز ملاقات کرد. اما زندگی می تواند شما را متعجب.

من را بوسید همسر من است. من در زمان کودک به مهد کودک.

با خودم می گفتم این بود که یک روز به طور منظم با تنها غیر معمول interlude, در عین حال من احساس درد شدید و ناگهانی که من سوار گذشته Boone, خیابان, گذشته بایگانی.

سوزانا شد و انتظار در سالن انتظار کفن پوشیدن لباس نیروی دریایی. آن را به من زده که من هرگز دیده می شود او را در یک لباس نبود برای این شرایط. من فکر در مورد لباس های دیگر که من هرگز دیده می شود. زندگی او ناگهان مرموز به من.

گذشت ما با هم از طریق دریافت خط, خانواده متناوب dabbing چشم خود را و بتواند دست ما است. یک چند به نظر می رسید به دانستن سوزانا. این عجیب و غریب بود چه طبیعی این احساس وجود داشته باشد با او.

نام این زن بود Corinne. ما وارد در باز کردن تابوت و مطالعه او هنوز نحیف و صورت. سوزانا به خود جلب کرد یک نفس عمیق بکشید و من به آرامی قرار داده دست من بر کوچک پشت او. او به نظر می رسید برای استراحت و ما راه می رفت با هم به نمازخانه.

پس از خدمات ارائه شده به درایو سوزانا صفحه اصلی. آن را به سختی ظهر و آسمان باز شد و آرام است. ما نشسته برای یک لحظه در ماشین. من احساس مطمئن نیستید چه می گویند.

"آیا شما می خواهید برای دیدن گربه؟"

در واقع من کنجکاو برای دیدن شش پنجه گربه اگر چه آن را به حال شده است در ذهن من در آن لحظه. من می توانید ببینید دودی-خاکستری گربه نشسته در جلو پنجره به دنبال ما.

من به دنبال سوزانا به خانه. این گربه تا به حال زیاد پنجه که مناسب او نگاه کلی به عنوان یک گربه بزرگ. او در ظاهر یک ابر تیره اما شخصیت افتاب. او رود و مالش سر خود را به زیر دست من است.

من پرسید که چه خواهد شدن از او. سوزانا گفت: او نمی دانست که دقیقا.

سپس بدون هشدار من نقل مکان کرد به سمت سوزانا. یا او نقل مکان کرد و به سمت من. من هرگز نمی خواهد می دانم که برای اولین بار حرکت می کند. اما پس از آن آغاز آن متوقف نمی; آن را avalanchelike در آن اتفاق می افتند. ما راه ما را به اتاق خود را به عنوان یک حیوان هواپیمای بی موتوری پرواز در تخیل من به عنوان اسکیت باز یخ اما در واقع بیشتر شبیه به یک الک آزادی یک شعبه از آن شاخ. من خفه کننده در فکر مرگ از گرد و غبار و درک پس از او به جز من, به من احساس زنده است.

این چیزی بود که من کاملا می دانم که در آن برای قرار دادن دست من. پاهای ؟ لگن? به عقب ؟ من نگه داشته در حال حرکت آنها را در اطراف هرگز واقعا ارتکاب به یک مانند یک کارواش. چه چیزی اشتباه است با من ؟ شاید از آن بود که فشار از دانستن این خواهد بود که هر دو برای اولین بار و آخرین بار برای ما یک رویداد منحصر به فرد است که تقسیم قبل از بعد از.

من ماندم با او در حالی که پس از آن. ما صحبت نمی. چرا ما ؟ کیسه های بسته بندی شده بودند و پارک شده در کنار درب اتاق خواب. گربه نشسته در راهرو و خود را licked غول پنجه. در نهایت من گرفت و گفت: خداحافظ.

بعد از روز یک شنبه من سوار گذشته خانه. سوزانا رفته بود; من این را می دانست. گربه هم از دست رفته بود از طوفان یا گرداب شدید. خانه بود اما یک پوسته به عنوان اینکه هیچ یک از ما تا به حال به حال شده است وجود دارد. آسمان فراتر بود قابل اعتماد و آبی با ابرهای سفید و گاز در فاصله calla lilies نقطه دور از ایوان. در هوا بود و به سختی به یک اشاره از خراب کردن است که در حال حاضر در راه خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب