ادوارد Lotterman: دیوان عالی کشور IF تصمیم بازده مهاجرت به کانون توجه

دادگاه عالی تصمیم به مسدود کردن برگ برنده دولت را تلاش برای پایان دادن به این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

دادگاه عالی تصمیم به مسدود کردن برگ برنده دولت را تلاش برای پایان دادن به این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه قرار می دهد سیاست های مهاجرتی در تمرکز ملی. آن را برجسته نامتجانس اگر نه اسکیزوفرنی نگرش ما در مجموع نگه دارید در مورد مهاجرت و مهاجران است.

در سال 2016 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به وعده سرکوب مهاجرت غیر قانونی بودند کیستون از مبارزات انتخاباتی خود. این بدیهی است که زده مثبت وتر با میلیون ها نفر از رای دهندگان. در عین حال در همان زمان تقریبا هر متحده-گوشت مرغ بسته بندی کارخانه استخدام غیر قانونی کارگران است. تقریبا هر یک از شیر عملیات که در حال پاک کردن سنتی dairying در سراسر کشور بستگی دارد از جمله مهاجران. آن است که مشترک برای پیدا کردن آنها, محوطه سازی, ریختن بتن stuccoing تمیز کردن خانه و/یا پخت و پز و شستن ظروف و تمیز کردن در هزاران رستوران ها و هتل ها.

بحث بیش از حد به شدت از اخراج همه اینجا نیست از نظر قانونی و آمریکا Farm Bureau فدراسیون و دیگر انجمن های صنعت خواهد استدلال می کنند که آسمان و زمین را شکافته شود. اگر آنها نمی توانند کارگران به عنوان آنها در حال حاضر.

همه این افزایش جنبه های اقتصادی مسائل مربوط به مهاجرت.

برای اولین بار به عنوان آزادیخواه اقتصاددان و برنده جایزه نوبل میلتون فریدمن اشاره کرد در مورد قاچاق مواد مخدر, اگر شما تلاش برای کنترل غیر قانونی فعالیت اقتصادی تنها با محدود کردن عرضه بدون انجام هر کاری به منظور کاهش تقاضای شما محکوم به شکست است.

شما می توانید ساخت دیوار و یا نرده ها و یا آرایه ای از سنسورهای اما اگر اساسا صفر است مجازات برای به کارگیری آن در اینجا نیست به طور غیر قانونی شما اتلاف وقت و پول است.

از جمله کارفرمایان را آواز آهنگ از غم و اندوه در مورد تلاش های آنها را تایید متقاضیان حقوقی وضعیت قبل از استخدام. اگر هر که مدارک جعلی آنها می گویند آن را یک اقلیت کوچک. هنگامی که یخ باعث نادر حمله بیش از نیمی از کارکنان داش از درب عقب.

بنابراین بیشتر اقتصاد است. اول بزرگ "هزینه های معامله" وجود داشته باشد در تلاش برای جدا کردن چند میلیون "غیر مستند" مهاجران از شهروندان و ساکنان دائمی قانونی.

"پروفایل" بر اساس زبان و لهجه های غیر قانونی است پس از میلیون ها نفر از شهروندان یا ساکنان حقوقی صحبت با برخی از لهجه خارجی. به یاد داشته باشید, این نیز اتفاق افتاده است 100 یا 150 سال پیش, زمانی که بسیاری از اجداد ما ورود. هیئت مدیره دقیقه از کلیسای در حال رشد بودند در هلند تا سال 1953!

علاوه بر این وجود تاسیس صنعت در اسناد نادرست. پیچیده گرافیک کامپیوتری را در این ساده تر یک نمونه از تکنولوژی های جدید به عنوان یک "عرضه عیار" است که باعث می شود بیشتر از چیزی است که در دسترس در هر قیمت ممکن است.

آن است که اغلب سخت به شناسایی اسناد جعلی. "مسیر وابستگی" وجود دارد در اینجا. آن اقتصادی پدیده از زمانی که یک استاندارد خاص و یا سیاست می شود مشترک آن را ایجاد یک "راه" رفتن به جلو حتی اگر وجود نداشت و به همین دلیل اولیه انتخاب شده بود.

اکثر ریل راه آهن در حال 56.5 اینچ از هم جدا ظاهرا درست مثل روم ارابه چرخ. ریل خود بودند 39 فوت فقط به عنوان لوله آهن شد 21 ، ایالات متحده خودکار درایور نشستن در سمت چپ اما لوکوموتیو مهندسین در سمت راست. کارفرما-ارائه پوشش بهداشت و درمان رایج شد به عنوان یک راه برای افزایش برای جبران نیاز کارکنان در طول جنگ جهانی دوم بدون نقض دستمزد فدرال یخ.

بسیاری از دیگر کشورهای صنعتی برقرار استاندارد ملی شناسایی اسناد و مدارک دهه پیش. ما هرگز. نتیجه یک چیز درهم و برهم از مدارک شناسایی که برخی از آنها ساده به جعل. پس از این شروع می شود و تا حد زیادی موفق دهه مقالات و یا تکنیک های به دروغ فعال اشتغال تبدیل شدن به ارزان و گسترده است. مرتب کردن ظروف سرباز یا مسافر است عظیم و پر چالش است.

با توجه به خانوار, همه چیز بسیار پیچیده است. یک مرد متاهل است که اقامت قانونی یا حتی یک شهروند است. دیگر غیر قانونی است. 18-year-old son غیر قانونی است "خیال باف" در حالی که او 17 ساله خواهر در اینجا متولد شد. نه کودک می تواند به یاد داشته باشید زندگی جای دیگری است و ممکن است پدر و مادر خود صحبت می کنند زبان بومی ضعیف است.

در عین حال یکی دیگر اقتصادی پدیده ای است که در بازی هایی که از "شبکه خارجی." در سال 2004 اگر تنها یک دختر نوجوان در مدرسه به یک حساب کاربری مای اسپیس آن را از ارزش کمی. همین مشکل گرفتار تلفنی مشترکین در ابتدا. وجود دارد چند نفر دیگر تماس بگیرید. ایضا برای گوشی های هوشمند است که می تواند و انتقال عکس.

اما هنگامی که برخی از 10 درصد از دانش آموزان کلاس نهم بود در اوایل حساب های شبکه های اجتماعی تقاضا باقی مانده 90 درصد burgeoned. و نوجوانان بود که آنها می تواند به دیگران آموزش نحوه دریافت و استفاده از یکی. موثر "هزینه" خرید کاهش یافت.

پدر بزرگ من آمد به این کشور از هلند در سال 1899 در سه سال قرارداد کار. او به خانه بازگشت و برای یک سال و توضیح داد که چگونه همه چیز کار می کرد انگیزه نفر دیگر از جمله یک زن و شوهر که دوستان به مهاجرت می کنند. در یک سال و او به آنها پیوست کشاورزی در مینه سوتا است. هنگامی که نامزدش وارد سال بعد او در یک گروه 14 از کوچک خود را ایجاد کرد.

یک دوست بزرگ و پدر بزرگ آمد به تنهایی در سن 16 سالگی برای جلوگیری از آلمان در خدمت سربازی. سپس دو سال بعد بقیه خانواده این فرایند بسیار ساده است زیرا او می تواند به آنها بگویید که چگونه برای رفتن در مورد آن و از آنجا که می تواند ترتیب مسکن و اشتغال است.

همان درست است امروز. اگر یک بام پیمانکار و یا مدیر یک 5,000-گاو مزرعه های لبنی نیازهای کارگران اضافی آنها نیاز نیست جای یک آگهی آنلاین. فقط بخواهید یک قابل اعتماد مکزیکی مباشر اگر او می داند که هر کسی در اینجا و یا در خانه خود را ایجاد کرد که یک کارگر خوب است. تماس تلفنی سریع و کسی که به زودی خواهد بود که از طریق تاسیس خط لوله است.

DACA تصمیم خود را محدود است. اما برگ برنده دولت متورم و بلاغت در مهاجرت آمده است بسیار کم است. پنج سال پیش وجود یک اکثریت در هر دو مجلس کنگره در لایحه اصلاح قانون مهاجرت, اما ناقص است. در عین حال اکثریت بودند و نه کافی برای عبور از 60 درصد سطح در حال حاضر مورد نیاز در هر لایحه ای را برای جلوگیری از filibusters. این است که در قانون اساسی است. این عمل تا زمانی که 25 سال گذشته یا بیشتر. اما رهبری مجلس سنا در خاص است و نه مایل به تغییر قوانین داخلی خود برای بازگرداندن سلامت عقل را به ما قانونی روند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن