هاکی و خطرات و ستاره: NHL جاده به بازگشت هموار شد با نیت خوب

صداقت. این کلمه ای که بارها و بارها در روز شنبه به عنوان NHL کمیسر گری Bettman تبلیغ لیگ بازگشت به بازی پس از

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

صداقت. این کلمه ای که بارها و بارها در روز شنبه به عنوان NHL کمیسر گری Bettman تبلیغ لیگ بازگشت به بازی پس از اتمام 2019-20 فصل و ایده crowning یک قهرمان جام استنلی در عجیـب از راه در عجیب ترین شرایط.

"یکپارچگی بازگشت-به-بازی, سیستم, شد برترین در ذهن همگان" Bettman گفت: در یک کنفرانس تلفنی.

لیگ البته متوقف شد عملیات در مارس 12, هنگامی که آن را احساس تمام جهان بود در آینده به یک وقفه با کروناویروس به ظاهر خارج از کنترل در ایتالیا و اسپانیا و ramping تا در شمال امریکا است.

این زمانی است که Bettman معاون کمیسر لایحه دالی سیتی, بازیکنان,' association, رئیس دونالد Fehr و دستیار ویژه متیو اشنایدر به کار می رفت در بازگشت پروتکل جفت شده با یک فرمت به توافق جمعی.

"این بود که به رسمیت شناختن توسط هر دو طرف است که ما مواجه با فوق العاده دشوار است و وضعیت بی سابقه ای گفت:" Bettman. "ما نیاز به همکاری با یکدیگر برای حل مشکلات بی شمار خواهد بود که در مقابل ما است که مورد نیاز ما را به تمرکز بر بازگشت به بازی به تمرکز بر قوانین انتقالی به تمرکز بر روی پروتکل ها و تمرکز بر روی یک فرمت از توافق دسته جمعی که با ما کار صلح برای یک دوره طولانی که معلوم می شود شش سال."

گسترش نگه می دارد و یک کلاه حقوق و دستمزد در محل (مهم Bettman و صاحبان) در حالی که اجازه می دهد تیم خود را حفظ هسته فهرست اسامی (مهم برای طرفداران) و تضمین بازیکنان خواهد پرداخت از طریق همه گیر (مهم برای بازیکنان). آن هیچ دستاوردی به خصوص با توجه به عمومی نبرد که لیگ اصلی بیس بال از طریق رفت و در نهایت قبل از افتتاح اردوگاه های آموزشی در صفحه اصلی شهرستانها.

NHL در نهایت پایان فصل به طور منظم و ابداع یک راه برای بازگشت با گسترش برگشتی:

  • قرار دادن 12 تیم در تورنتو شروع جولای 26 و 12 بیشتر در ادمونتون — شهرستانها که در آن میزان عفونت در حال حاضر کم است.
  • صرفا محدود به آنچه که می توانید و نمی تواند انجام دهد و آنها را به آزمون روزانه است.
  • امید COVID-19 دریافت نمی کند در راه قبل از یک قهرمان مصمم است در اوایل ماه اکتبر.

بنابراین در حال حاضر طرفداران را بیش از این ویروس را در نظر بگیرید. برای یکی باید این فصل آمده با ستاره?

شاید با توجه به شرایطی که منجر به تابستان هاکی اما این استدلال در برابر قوی تر است.

برای یک چیز وجود دارد در حال حاضر رسما پنج دور به پلی آف به جای چهار. قهرمان ممکن است به پیروزی در 19 بازی معمول 16. وجود دارد بهترین-از-پنج دور مقدماتی تیم های کشت و پنجم از طریق 12 در هر کنفرانس در حالی که چهار بازی سه بازی دور رابین برای کاشت. پس از آن معمول چهار دور از بهترین هفت.

لیگ ارائه شده را به دو دور اول بهترین-از-پنج برای کوتاه کردن زمان مورد نیاز در محدود حباب. بازیکنان تحت فشار قرار دادند. چرا ؟ صداقت.

"این بازیکنان که گفت:" ما می خواهیم بهترین هفت زیرا زمانی که قهرمان جام استنلی در نهایت تاج ما می خواهیم آن را به همان صورت به عنوان دیگر (مدرن-عصر) استنلی فنجان" گفت: Bettman.

اضافه اشنایدر: "بازیکنان بودند و در برابر آن به دلیل حفظ یکپارچگی و عدم تمایل یک ستاره در هر شکل یا فرم توسط استنلی برنده جام در این سال است."

که گفت:, آن را مانند دیگر سال ها در بسیاری از راه های دیگر:

  • COVID تست روزانه برای بازیکنان و منتظر نتایج را قطع بیش از هر بازی هر تمرین.
  • نه هر کس تا به حال دسترسی برابر به یخ با بازیکنان در سراسر جهان پراکنده.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • تیم های که ممکن است رفته اند, به پلی آف صالح توسط صدمات را ببینید بازیکنان بازگشت سالم برگها (جیک Muzzin ایلیا Mikheyev) در میان آنها است.
  • بازیکن می تواند انتخاب کردن با هیچ مجازات و یا نظم و انضباط است. کلگری تراویس Hamonic در حال حاضر با استناد به خانواده دلایل بهداشتی.
  • و پس از اخراج بازی که ماده شروع خواهد شد در عجله بسر می رسانید.

"تنها چیزی که ما باید به مقایسه آن را به شدت بیرون آمدن از دروازه خواهد بود یک جام جهانی که در آن ما شروع به سمت راست در ابتدای فصل با بسیار شدید بازی گفت:" اشنایدر. "شاید این نوع از جو برای بچه ها و ما در تلاش هستیم تا تمام اقدامات لازم را به مطمئن شوید که بچه ها باید همه چیز آنها نیاز به آماده شدن برای بازی ها و سالم ماندن است."

اگر همه می رود با توجه به طرح استنلی قهرمان جام حذفی خواهد بود تصمیم گرفت بعد از اکتبر. 2 رایگان آژانس لگد زدن دقیقا هفت روز پس از. اما می تواند در لیگ آن را به جلو و بدون دردسر?

در اروپا و حرفه ای فوتبال در انگلستان و آلمان به نظر می رسد به انجام خوب است. اما در آمریکای شمالی لیگ برتر فوتبال در حال حاضر دیده می شود دو تیم برداشت از آن فلوریا مسابقات به دلیل تست مثبت.

Bettman خواسته شد آنچه NHL را انجام دهید اگر یک تیم یا دو تا به حال به خارج. او نمی باید پاسخ مستقیم.

"واقعیت این است که ما در حال رفتن به گرفتن مشاوره از کارشناسان پزشکی مردم در شرایط از آنچه است و مناسب نیست که ما حرکت رو به جلو در درک که COVID-19 وجود دارد و چه خطرات هستند" گفت: Bettman.

"یک تست مثبت نباید تعطیل مسابقات, اما بدیهی است که ما باید بسیار آگاه از بازیکن بهداشت و ایمنی و اگر ما شیوع وضعیت" اضافه شده دالی. "وجود دارد هیچ سخت و سریع شماره. ما شما را به سرب ما از متخصصان پزشکی."

لیگ اذعان کرد آن را حل و فصل در تورنتو ادمونتون, ترک لاس وگاس به دلیل تعداد COVID-19 موارد است. و با کامل پروتکل در محل از جمله تست و محدود کردن بازیکن حرکت از اردوگاه های آموزشی به اتمام فینال جام حذفی, لیگ معتقد است این یک دستور غذا برای موفقیت است که دیگران می توانید کپی کنید.

"آنچه ما در مورد به انجام چیزی است که هر کسب و کار و نهاد عمومی است که باید به انجام بیش از هفته و ماه به عنوان آنها بازگشایی" گفت: Fehr. "این است که نمی تواند: ما قصد داریم برای انجام این کار در هاکی و یا ما در حال رفتن به انجام این کار در ورزش و هر کس دیگری است یا رفتن به ماندن برای همیشه بسته و یا برخی از دیگر جادویی روش را دنبال کنید.

"به حدی است که ما می تواند کمک به توسعه چیزهایی است که می تواند مفید باشد در جای دیگر, که بزرگ است."

Kevin McGran


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب