Dahleen Glanton: اجازه ندهید Candace اونز دیکته چگونه ما احساس می کنیم در مورد جورج فلوید

دقیقه قبل از او مواجه می شوند پلیس مینیاپولیس خیابان جورج فلوید بود دیگر ناقص انسان است. به برخی از او بود و ح

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

دقیقه قبل از او مواجه می شوند پلیس مینیاپولیس خیابان جورج فلوید بود دیگر ناقص انسان است. به برخی از او بود و حتی کمتر از آن است که چون او سیاه بود.

هیچ چیز در مورد او -- و نه راه او نگاه کرد و یا راه او انجام شده خود را — ارائه یک نشانه است که او می تواند تبدیل به یکی از بزرگترین عدالت اجتماعی نمادها از زمان ما است. چند می خواهم که متوجه این بزرگ مرد سیاه پوشیدن و سیاه بدون آستین T-پیراهن و sweatpants, پیاده روی به سمت آنها و تصمیم گرفت که او را شایسته دانستند.

در واقع برخی را عبور از خیابان به دور از او.

اما مرگ او فراتر از خود را نادرست زندگی است. این مرد ناقص شد یک شهید.

یادبود خدمات برگزار شد و در سه شهرستانها, نقشه کشی, مشاهیر و سیاستمداران و رهبران حقوق مدني. مردم از همه نژادها صف خیابان هوستون در روز سه شنبه برای گرفتن یک نگاه اجمالی از آخرین سفر به گورستان در یک اسب کشیده حمل و نقل.

برخی می گویند که او آن را سزاوار است.

راست محافظه کاران در خود ناامید تلاش برای خنثی کردن عدالت اجتماعی جنبش فراگیر در کشور ما می خواهند به ما یادآوری می کنند که ما قبل از ما شنیده فلوید.

آنها می خواهند ما را به یاد داشته باشید که چگونه ما استفاده می شود به احساس در مورد ناقص مردان سیاه مثل او که در زندگی فلوید به دور از تصویر ما ایجاد کرده اند از او در مرگ است.

آنها می خواهند ما را به بازگشت به روش های قدیمی ما که نه بیش از حد طولانی پیش ما اجازه برداشت ما در مورد مردم برای تبدیل شدن به واقعیت است. آنها امیدوار هستند که ما را به یاد داشته باشید که چگونه وحشت زده و عصبانی بودیم از غارتگران و تشخیص دهند که فلوید با اخلال سابقه کیفری بود و مانند آنها از مثل ما.

رسول Candace اونز های زن سیاه و سفید آنها مسح به عنوان جناح راست عزیزم به دلیل تمایل او به رفتار خود مسابقه راه زیاد مردم هرگز جرات به انجام.

در مصاحبه هفته گذشته با مفسر محافظه کار Glenn Beck اونز گفت که فلوید بود و نه یک فرد خوب است. او با اشاره به سابقه کیفری و گزارش کالبد شکافی نشان می دهد که او تا به حال مواد مخدر در سیستم خود را.

"این واقعیت است که او برگزار شده است تا به عنوان یک شهید sickens من" اونز گفت. "او واقعا به تغییر همه چیز در اطراف ؟ این فقط درست نیست," او به این نتیجه رسیدند.

به عبارت دیگر فلوید بود نالایق بودن کاتالیزور برای چنین عظیم عدالت اجتماعی جنبش زیرا او ناقص است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد ، معاون رئیس جمهور مایک پنس دعوت اونز و دیگر سیاه, محافظه کاران به کاخ سفید برای کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دریافت یک دسته در این ملی غیر معمول نمایش وحدت است.

اونز نمی سرنخی در مورد آنچه که آمریکایی های آفریقایی تبار می خواهید. او نباید صحبت از طرف ما. اما تهمت و دولت او را دوست دارد چرا که او تعهد خود را به ذهنیت من سیاه مردم گفت دقیقا آنچه آنها می خواهند بشنوند.

اونز دوست دارد به قول نویسندگان بزرگ و سخنوران اما واضح است که او هیچ حس واقعی از تاریخ است. اگر او بود شاید او را نقل قول کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور معروف ترین کلمه "بی عدالتی در هر کجا تهدیدی برای عدالت در همه جا است."

پادشاه نمی گویند بی عدالتی به هر "ایده آل" فرد در هر نقطه از آنجا که او می دانست که بسیاری ناقص در میان ما اغلب بیشتر در معرض بی عدالتی های اجتماعی.

او می دانست که کمال یاد است. او می دانست که کسانی که مخالف برابری خواهد با استفاده از آن به عنوان یک استاندارد برای تعیین که شایسته است از حقوق برابر و چه کسی نیست. شاه بود که برخی از مردم سیاه و سفید همیشه خواهد شد به یک استاندارد بالاتر از سفید پوستان است و در پایان آنها همیشه خواهد بود تلقی سزاوار.

اونز نتواند نقطه از راهپیمایی که باعث میلیون ها نفر در سراسر کشور به ریختن به خیابان ها و تغییر تقاضا است. او به نظر نمی رسد به درک که جنبش هرگز در مورد یک فرد مجرد است. این یکی قطعا نیست.

بله فلوید چهره این جنبش است. اما جنبش خود را در مورد فهم جمعی که هر مرد یا زن صورت می تواند نقاشی شده بر روی یک نقاشی دیواری در هر خیابان و هر امریکا که در آن پلیس کشته گزارشی فرد است.

این جنبش در مورد تغییر اختلال در تعادل سیستم است که اغلب اجازه می دهد تا پلیس به کشتن افراد ناقص مانند فلوید در هوی و هوس. و آن را در مورد حصول اطمینان از که آن را همچنان به رخ می دهد.

اونز در تلاش است به sidetrack ما با متنی. او با اشاره به هر چیزی که بد فلوید تا کنون در زندگی خود را به عنوان یک دلیل برای ما برای به حاشیه راندن مرگ او.

او به نظر می رسد فکر می کنم که مردم سیاه احمقها و سفید مردم فریب خورده شده است. ما فریب خورده توسط Floyd واقعیت و اونز نیست ما احمق یا نه.

ما دقیقا می دانند که فلوید بود و ما تصمیم به قبول او به عنوان یک انسان که سزاوار نیست برای مرگ یک مورد تخلف بنابراین جزئی به عنوان عبور جعلی $20 bill.

اگر ما به محکوم فلوید برای داشتن فنتانيل و داروهای دیگر در سیستم ما نیز باید محکوم هر سفید بچه که مصرف بیش از حد پس از تیراندازی و به ارمغان آورد به آگاهی با Narcan. اگر فلوید را سزاوار یک شانس دوم و سپس آنها نمی یا.

اگر ما برای ادامه به فلوید پس از پرداخت بدهی خود به جامعه برای ارتکاب جرم ما باید همین کار را برای Malcolm X, مارتا, استوارت و افسانه ای راننده نسکار Junior جانسون.

اگر هر چیزی فلوید به یاد آفریقایی آمریکایی ها از ما شکنندگی در این کشور است. او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. او گذاشته به عنوان یک رستوران لی لی به دلیل بیماری همه گیر. با سابقه کیفری, چشم انداز خود را از پیدا کردن یک کار جدید بودند باریک.

بله ما در آغوش فلوید در وجود خود نقص و شاید حتی به خاطر آنها. ما برداشته این مرد معمولی به یک وضعیت او هرگز می تواند به دست آورد خود را به خاطر او ما را مجبور به باز کردن چشمان ما.

ما او را یک شهید به خاطر عدالت اجتماعی اصلاحات است همه چیز در مورد دادن ناقص مردم یک فرصت به نوبه خود زندگی خود را در اطراف.

Dahleen Glanton یک مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن