واقعیت را نشان می دهد کمبود از مغلوب ساختن پیشی جستن را ادعا می کنند به بهترین تست' - Fri, 17 Jul 2020 PST

واشنگتن – در اینجا برخی از عکس های فوری از آنچه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان توصیف ملت با

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

واشنگتن – در اینجا برخی از عکس های فوری از آنچه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان توصیف ملت با "بهترین تست در جهان" برای coronavirus:

در خورشید کمربند متحده که در آن ویروس است افزایش خطوط ماشین با افرادی که به دنبال آزمایش مار ساعت در ضرب و شتم خورشید اغلب بازده نتایج تا کنون پس از این واقعیت است که آنها بی فایده است.

در پیتسبورگ بزرگسالان که می ترسند به آنها نمایانده coronavirus خواسته شده است که به جست و خیز تست اگر آنها می توانند قرنطینه در خانه برای 14 روز برای کمک به کاهش تاخیر و عقب.

در هاوایی فرماندار صبر کنید یک ماه دیگر به بالابر دو هفته قرنطینه در بازدید کنندگان به دلیل آزمون تامین کمبود و تاخیر است که بازدید کنندگان بالقوه روبرو هستند و در نتیجه گرفتن.

"تست یک چالش بوده است در همه جا می گوید:" یوتا کالیفرنیا ، گری هربرت.

کاخ سفید اصرار دارد آن را دادن متحده هر آنچه که آنها نیاز دارند. اما کارشناسان بهداشت عمومی می گویند سیستم تست در قتلگاه و رهبری فدرال وجود ندارد. مغلوب ساختن پیشی جستن مداوم salesmanship در مورد قابلیت تست در ایالات متحده است برخورد با مراتب مختلف حقیقت برای کسانی که تحت تاثیر انفجار در coronavirus موارد است.

صف های طولانی و پردازش تاخیر در حال کمک به این ویروس را گسترش و upending برنامه ای برای بازگشایی فروشگاه های مدارس و فعالیت های دیگر که در حال حیاتی برای جهش اقتصادی که تهمت خود قصد در آوردن.

"ما بهترین تست در جهان" رئیس جمهور اصرار شنبه. او به دروغ ادعا کرد که "در این موارد ایجاد می شوند به دلیل این واقعیت است که ما فراموش فوق العاده ای تست."

اما ایالات متحده آزمایش بر روی یک سرانه اساس نشدم کشورهای دیگر است که باید انجام شود به مراتب بهتر کار خود را کنترل شیوع بیماری. و دولت های محلی و مقامات دولت فدرال هشدار از عواقب تست تنگناها – از جمله تست رندر بی فایده است چرا که نتایج دیر می آیند.

"این اساسا بی ارزش به یک نتیجه تست که می آید و پس از 48 ساعت," دکتر گفت: Leana ون پزشک اورژانس و بهداشت عمومی استاد دانشگاه جورج واشنگتن که قبلا به عنوان بالتیمور کمیسیون بهداشت و درمان.

او توضیح داد که پنجره شروع به تماس با ردیابی و جلوگیری از عفونت های اضافی است و اساسا بسته شده است.

"ما ابدا قادر به مهار این ویروس با مقدار تست ما در حال حاضر در دسترس," او اضافه شده است. "تست رکن اصلی."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پخش کردن مشکل است.

Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت می گوید: بیش از نیمی از ایالات آمریکا در حال پردازش نتایج آزمون در سه روز یا کمتر با اضافه کردن "است که همه در انجام یک کار واقعا خوب به همان اندازه به عنوان آنها می توانند."

دستورالعمل صادر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کنند که آنها به عنوان بالابر نهایی ویروس محدودیت یک زمان چرخش در دو روز.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany نشان می دهد متحده نیاز به انجام بیشتر.

"وجود دارد انواع مختلف تست ها در این کشور," او گفت:. "برخی از نگاهی دیگر به فرایند بیش از دیگران است. اما ما رسید تست به آمریکا و ما آنها را تشویق به استفاده از آن را به بهترین توانایی و به روند این آزمون به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

در عین حال حتی فرمانداران جمهوریخواه می گویند که آنها نیاز به بیش فدرال کمک کند.

مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان رئیس انجمن فرمانداران ملی است عمیقا انتقادی از دولت را تست پاسخ.

"ما انتظار چیزی بیش از ثابت heckling از مردی که قرار بود رهبر ما" هوگان نوشت: در یک op-ed در واشنگتن پست این هفته. "مغلوب ساختن پیشی جستن به زودی disabused ما از آن انتظار.

"در مارس 6, او اعلام کرد که تست نیست واشنگتن مسئولیت پس از همه" هوگان در رفت.

"'متحده می توانند خود را تست,' " او به نقل از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان گفت. "'ما از دولت فدرال است. ما قرار نیست برای ایستادن در گوشه و کنار خیابان انجام تست.' "

هر کس مسئول تست کمبود نتیجه بر مغلوب ساختن پیشی جستن به اهداف خود به حرکت فراتر از ویروس و اقتصاد در حال حرکت است.

در هاوایی به لیبریا دیوید Ige گفت: کمبود مواد شیمیایی مورد استفاده در تست شد, یکی از دلایل دولت را به تاخیر می اندازد یک برنامه به آن را آسان تر برای گردشگران به بازدید.

این یک ناامیدی بزرگ برای بسیاری در هاوایی امید برای افزایش گردشگری برای بازگشایی هتل های مردم بازگشت به کار و کاهش دولت 22.6% نرخ بیکاری است.

در پنسیلوانیا Allegheny County, که شامل پیتسبورگ و 1.2 میلیون نفر از ساکنان بهداشت مقامات در حال تلاش برای تریاژ تقاضا برای تست.

دکتر دبرا بوگن مدیر شهرستان در بخش بهداشت و درمان است درخواست بزرگسالان که نگران هستند که آنها قرار گرفتند اما باید علائم به قرار گرفتن تست شده است.

حتی به کاخ سفید چوب با آن چشم انداز گلگون دولت ایالات متحده را بالا مسئول coronavirus تست اصرار آمریکایی ها نمی توانید مجددا برای COVID-19 به تایید آنها به بهبود است.

"این گرفتگی تا سیستم" Giroir گفت. او گفت که مقامات ایالات متحده به زودی موضوع دستورالعمل به صراحت توصیه در برابر عمل به جز بیماران در اکثر موارد شدید.

آمریکا آزمایشگاه بالینی انجمن گفت بسیاری از آن در آزمایشگاه های کشیده فراتر از ظرفیت و یا لازم نیست که منابع آنها نیاز دارید و این هفته تشویق اعضا به اولویت را به "کسانی که بیشترین نیاز به خصوص در بیمارستان بستری و بیماران علامت دار."

"من احساس می کنم کمی شبیه یک رکورد شکسته – هیچ چیز واقعا تغییر," دکتر گفت: کارمن Wiley, رئيس جمهور از آمریکا انجمن شیمی بالینی. "وجود دارد یک قطع ارتباط بین آنچه نیروی کار نشان می دهد که اتفاق می افتد و آنچه ما واقعا تجربه در این زمینه است."

مقامات ایالات متحده با هدف افزایش استفاده از تست سريع به کوتاه شدن زمان چرخش. این آزمون معمولا می توان توسعه یافته در 15 دقیقه یا کمتر می شود و در انجام تست سایت مطب و درمانگاه. آنها تمایل به کمتر دقیق تر از آزمایش هایی که نیاز به پردازش در آزمایشگاه های بالینی.

این هفته مقامات بهداشتی آمریکا اعلام کردند که با شروع حمل و نقل سریع ماشین آلات تست و کیت به خانه های سالمندان در COVID-19 نقاط داغ. هدف این است که در نهایت به ارائه تجهیزات به تمام خانه های سالمندان در آمریکا

سلامت و خدمات انسانی بخش نیز ایجاد موج تست سایت در نقطه داغ مناطق برای افزایش تست برای جمعیت های آسیب پذیر گفت: Devin اومالی سخنگوی معاون رئیس جمهور مایک پنس که منجر coronavirus نیروی کار.

لارنس Gostin یک متخصص سلامت در دانشگاه جورج تاون به نام برگ برنده دولت ادعا می کند در مورد موثر تست "خنده دار."

"بر روی زمین تجربه در واقع از عهده اطلاعات" Gostin گفت. "ما نمی باید تست کیت. ما نمی باید از این آزمایشگاه به آن را پردازش کند. وجود دارد کارهای عقب افتاده. همه از این است که بسیار سودمند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن