Coronavirus شنبه به روز رسانی: سه مینه سوتا مرگ و میر و تجدید نظر در مورد جدید شماره

پس از گزارش روزانه رکورد جدید کروناویروس موارد دوشنبه, مینه سوتا, وزارت بهداشت می گوید: انتقال به یک سیستم مدی

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

پس از گزارش روزانه رکورد جدید کروناویروس موارد دوشنبه, مینه سوتا, وزارت بهداشت می گوید: انتقال به یک سیستم مدیریت داده ها به معنی روزانه به طور متوسط برای هر یک از دو روز گذشته باید 636 عفونت های جدید.

که به طور قابل توجهی کمتر از مینه سوتا قبلی رکورد روزانه برای موارد جدید مجموعه, مارس 22 هنگامی که 840 عفونت گزارش شده است.

فقط دو تا از 922 موارد وارد دوشنبه شدند از مجموع اما مقامات بهداشتی دولت می گویند که این حرکت به یک سیستم داده نهفته که موارد گزارش شده است. دولت وزارت بهداشت گزارش یکی دیگر از 352 جدید کروناویروس موارد شنبه.

که به معنی مینه سوتا اضافه کرده است در مجموع 1,272 جدید تأیید شده آزمایشگاهی از عفونت در طول دو روز گذشته — و یا به طور متوسط 636 هر روز.

مینه سوتا در مجموع از 47,457 شناخته شده coronavirus موارد اگر چه مقامات بهداشتی معتقدند این بیماری گسترده تر است. مقامات بهداشت به طور معمول به روز رسانی, دولت, داده, در مورد عفونت به عنوان موارد مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات جدید پدیدار می شود.

آخرین مرگ و میر به گزارش رسیده است که بیماران در 30s خود را 80s و 90s. مرگ و میر در حال حاضر در 1,548 Minnesotans پس از وقوع آغاز شد.

بیماران نیاز به بستری می ایستد در 266 با 112 در شرایط بحرانی افزایش 19 بيماران بستری با خروج سه واحد مراقبت های ویژه.

وجود دارد 41,511 بیمارانی که بهبود به اندازه کافی آنها دیگر نیازی به جدا شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب