مایک لینچ آسمان دیده بان: ژوئن خیال پرستی است اواخر نشان می دهد ارزش ماندن برای

با انقلاب تابستانی در ژوئن 21, ما به دنبال در این طولانی ترین روز سال در نیمکره شمالی است. متاسفانه برای starg

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

با انقلاب تابستانی در ژوئن 21, ما به دنبال در این طولانی ترین روز سال در نیمکره شمالی است. متاسفانه برای stargazers که همچنین بدان معنی کوتاه ترین شب. آن را در حال حاضر اواخر نشان می دهد. یک بعد از ظهر چرت بنابراین شما می توانید لذت بردن از نشان می دهد.

در ضمن برای حدود 10 روز آینده, ژوئن, شما هنوز هم ممکن است دیدن ستاره دنباله دار Swan حلق آویز به سختی بالا شمال-شمال غربی افق در اوایل شب و در اواخر شب گرگ و میش. شما ممکن است دیدن آن با چشم غیر مسلح به عنوان یک "فازی ستاره" با یک دم با اشاره به سمت راست بالا. شما ممکن است نیاز به دوربین دوچشمی یا یک تلسکوپ به آن نقطه ، گرگ و میش قطعا مانع از آن روشنایی است. قطعا انتظار نداریم که هر چیزی دیدنی و جذاب است.

ژوئن نقشه آسمان. (حسن نیت ارائه میدهد مایک لینچ)

دور نیست در پایین شمال غربی آسمان در شب, گرگ و میش, کوچک سیاره عطارد قابل مشاهده خواهد بود برای حدود 10 روز اول از ماه ژوئن است. حتی با یک تلسکوپ شما قطعا نمی بینم سطح جزئیات اما چه چیزی شما را ببینید, است این است که جیوه است هلالی شکل. جیوه همراه با سیاره زهره می رود از طریق مراحل درست مانند ماه پس از آنها در مدار خورشید و دروغ در مدار زمین است. راستی زهره که تحت سلطه ما شب به این اتحاد چپ آسمان شب و ظهور خواهد کرد و دوباره در صبح زود آسمان شرق در اواخر ماه ژوئن.

ما باید یک ماه کامل رسمی این جمعه اما آن را بیشتر یا کمتر کامل روز در حال افزایش در سراسر غروب و مصرف کم به سوی غرب قوس در سراسر آسمان جنوب برای بقیه شب. هفته آینده به عیب پوشی ماه خواهد بود و از اوایل شب و آسمان و ما باید تیره تر از آسمان. سپس شما واقعا شروع به دیدن گذر از زمستان به تابستان صور فلکی. اگر شما پشت در که خمیده چمن صندلی و نگاه مستقیم سربار نسبت به اوج شما به راحتی ببینید دب اکبر. نه چندان دور از پایان دب اکبر را اداره کند شما ببینید فوق العاده رنگ نارنجی روشن ، که غول ستاره نگهبان شمال در حدود 22 میلیون مایل در قطر و 37 سال نوری و یا در حدود 210 تریلیون مایل در داد bootes شکار کشاورز که در واقع به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک غول شبانه بادبادک. Arcturus است در دم بادبادک.

در شرق آسمان و ستارگان تابستان در حال ساخت اولیه خود را شب ظاهر. پیشرو راه است Vega, درخشان ترین ستاره شلیاق چنگ. کمی به سمت چپ پایین تر از وگا است Deneb درخشان ترین ستاره ماکیان قو. در صورت فلکی ماکیان شما به راحتی می توانید ببینید asterism این "شمالی صلیب" افزایش وری. Deneb نهفته در سر صلیب است و حداقل 1500 سال نوری دور است, اما می تواند بسیاری دورتر!

در پایین جنوب شرقی آسمان دیگری بزرگ تابستان کوکبه عقرب عقرب در حال افزایش است. این یکی از کسانی که چند فلکی که واقعا شبیه آنچه در آن تصور می شود. آن ستاره درخشان است Antares مارک قلب آسمانی عقرب. نگاه به سمت راست بالا از Antares و شما خواهید دید سه ستاره صف مورب که علامت سر و استینگر از آسمان وحش. Antares یکی دیگر از ستاره عظیم به طوری که اگر شما آن را در منظومه شمسی ما جای خورشید ما زمین خواهد بود در درون هسته Antares!

پس از نیمه شب این ماه, شما خواهید دید آنچه که من اسمش "چشم گربه است" افزایش در جنوب شرقی. دو super-bright side-by-side ستاره ها در واقع بزرگترین سیارات منظومه شمسی ما سیاره مشتری و زحل. آنها نزدیک ترین آنها بوده ام به هر یک از دیگر در آسمان در 20 سال.

مگر اینکه شما یک سوپر جغد شب شما ممکن است بخواهید برای تنظیم زنگ خود را خیلی زود قبل از گرگ و میش صبح در ضربات به یک نگاه بهتر در مشتری و زحل و آنها را در آسمان بالاتر. حدود یک ساعت قبل از گرگ و میش, dynamic duo از منظومه شمسی ما خواهد بود نشسته در پایین جنوب-جنوب غربی آسمان است. مشتری خواهد بود روشن تر از این دو در سمت چپ پایین تر. آنها بسیار به یکدیگر نزدیک آن را ممکن است برای بدست آوردن هر دو سیاره در همان زمینه با بسیاری از جفت دوربین شکاری!

با دوربین شکاری, شما باید قادر به حل و فصل دیسک مشتری و همچنین به راحتی ببینید تا چهار مشتری بزرگترین قمر که شبیه ضعف ستاره در هر دو طرف از این سیاره است. با کوچک تا متوسط تلسکوپ خود مشاهده سیاره های غول پیکر به طور چشمگیری بهبود می بخشد. شما حداقل برخی از مشتری روشن تر ابر گروهها و احتمالا مشتری لکه بزرگ سرخ. شما همچنین باید ببینید زحل حلقه سیستم بسیار واضح تر.

وجود دارد یکی دیگر روشن "ستاره" شما می توانید به سمت چپ مشتری و زحل که قطعی مایل به قرمز براق به آن است. که در واقع سیاره مریخ است. این آمدن اکتبر مریخ خواهد شد کمی کمتر از 39 میلیون مایل دور از نزدیک از آن خواهد شد به زمین تا سال 2035. باید آن را کاملا نشان می دهد.

لذت بردن از این گرم تر اما کوتاه تر شب از ماه ژوئن!

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب