طالبان افغانستان اعلام سه روز آتش بس برای تعطیلات عید - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

اسلام آباد – طالبان افغانستان و رئیس جمهور اعلام کرد اواخر روز شنبه سه روز آتش بس جلوتر از عمده اسلامی تعطیلات

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

اسلام آباد – طالبان افغانستان و رئیس جمهور اعلام کرد اواخر روز شنبه سه روز آتش بس جلوتر از عمده اسلامی تعطیلات آغاز می شود که روز شنبه به مناسبت پایان اسلام روزه ماه رمضان است.

طالبان منظور بود که به زودی پس از اعلام از طریق توییتر از رئیس جمهور اشرف غنی اعلام دولت "گسترش ارائه صلح" می آید تنها چند روز پس از ایالات متحده امریکا زلمای خلیل زاد در کابل و دوحه است.

خلیل زاد در سفر خود خواست هر دو گروه طالبان و دولت افغانستان برای کاهش خشونت و حرکت پیش رو با داخل افغانستان مذاکرات یک کلید ستون آمریکا توافق صلح با طالبان در ماه فوریه امضا اجازه می دهد تا نیروهای امریکایی افغانستان را ترک. معامله شد و همچنین تبلیغ در آن زمان افغانستان به عنوان بهترین فرصت برای صلح پس از نزدیک به چهار دهه از جنگ.

طالبان اعلام آتش بس در زیر یک عید فطر پیام از رهبر طالبان گفته است که این شورشیان گروه متعهد به قرارداد صلح بود نه به دنبال انحصار قدرت و وعده داده شده برای تضمین حقوق زنان و مردان تحت یک نظام.

بخشنامه دستور داد مبارزان طالبان به مبارزه اما نه به fraternize با نیروهای امنیتی افغان ، دستورالعمل به نظر می رسید در نظر گرفته شده برای جلوگیری از تصاویری که منتشر شده در آخرین آتش بس در سال 2018 نیز در طول عید و جشن و از جمله شاهراه های بستنی و خنده با امنیت ملی افغانستان نیروی سربازان.

در دستورالعمل صادر شنبه طالبان جنگجویان بودند گفت: "نه به حمله به دشمن در هر جای اما و اگر وجود دارد از حمله دشمن در هر محل و سپس در خور دفاعی پاسخ داده خواهد شد."

این منظور نیز هشدار داد مبارزان طالبان در برابر ورود "دشمن" قلمرو.

پس از امضای قرارداد صلح با ایالات متحده طالبان را نه با حمله آمریکا و ناتو اما صحنه حملات متعدد علیه نیروهای امنیتی افغان ،

مذاکرات صلح خواستار عقب نشینی کامل آمریکا و ناتو تا پایان سال آینده است اما تنها در صورتی که طالبان به افتخار تعهد خود را به مبارزه با گروه های تروریستی و تضمین می کنند که افغانستان نمی تواند به عنوان یک مرحله بندی زمین از حملات علیه ایالات متحده و متحدان آن است. این توافق نامه همچنین خواستار مذاکرات بین طالبان و اغلب مجادله رهبری سیاسی در کابل برای تصمیم گیری آینده پس از جنگ افغانستان است. همچنین خواستار آزادی زندانیان توسط هر دو دولت و طالبان به عنوان یک خوب خواهد حرکت جلوتر از مذاکرات.

افزایش حملات ادعا شده توسط دولت اسلامی وابسته در افغانستان از جمله حمله وحشتناک در بیمارستان زایمان در پایتخت افغانستان در هفته گذشته مقصر این است که وابسته به یک ضرورت برای پیدا کردن یک راه حل بین دولت و طالبان است. وزارت دفاع ایالات مقامات صحبت خواست نامش فاش نشود چرا که آنها مجاز به صحبت با رسانه ها گفت که طالبان دیده می شود به عنوان یک دارایی در مبارزه با است در افغانستان.

ارتش ایالات متحده در افغانستان با استقبال از اعلام آتش بس گفت: "ما تاکید ما تماس بگیرید برای ارتش از همه طرف به کاهش خشونت اجازه می دهد تا روند صلح را نگه دارید."

به روز رسانی: با AP عکس.

AP-WF-05-23-20 2017GMT



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن